Jed Inlagd Oktober 2, 2023 Dela Inlagd Oktober 2, 2023 (ändrad) 54 minuter sedan, skrev apknug: Bokade du direkt hos Thai så att du vet vilken bokningsklass du fick? Hos OTA finns biljetter för straxt är 10 000 de datumen med Thai. Men det är fan svårt med prisvärda biljetter i år...... Det är inte klokt vilka priser ? det som stör är att det för tillfället är dyrare att flyga till Bangkok än till Phuket? nånting måste vara lite snett ifråga om flygpriser för tillfället. Ändrades Oktober 2, 2023 av Jed 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Oktober 2, 2023 Dela Inlagd Oktober 2, 2023 1 timme sedan, skrev Jed: Det är inte klokt vilka priser ? det som stör är att det för tillfället är dyrare att flyga till Bangkok än till Phuket? nånting måste vara lite snett ifråga om flygpriser för tillfället. Det är nog för att så många ryssar övergett Phuket. 4 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mrco Inlagd Oktober 2, 2023 Dela Inlagd Oktober 2, 2023 2 timmar sedan, skrev apknug: Bokade du direkt hos Thai så att du vet vilken bokningsklass du fick? Hos OTA finns biljetter för straxt är 10 000 de datumen med Thai. Men det är fan svårt med prisvärda biljetter i år...... Ja, jag bokar alltid direkt med Thai. Har bokningsklass K till Bangkok och bokningsklass T hem. Bokad plats på rad 40 båda vägarna. //mrco 3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mrco Inlagd Oktober 2, 2023 Dela Inlagd Oktober 2, 2023 21 minuter sedan, skrev apknug: Och samma biljett, fare basis, i K ner och T hem har gått upp med ca 40 %? Vore tyvärr inte förvånande då flera återförsäljare, typ Nonki, har flaggat för det..... Det är samma ner (K) men hem är det H på billigaste biljetterna nu (men jag bryr mig inte så mycket om bokningsklass, jag får sitta på samma stol med min bokning och missar troligen lite milespoäng på hemresan men det är knappast värt 4000:- för de poängen). Tycker det är konstigt att det inte finns samma bokningsklass hem då det finns massor av lediga platser. //mrco 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jed Inlagd Oktober 2, 2023 Dela Inlagd Oktober 2, 2023 28 minuter sedan, skrev apknug: Och samma biljett, fare basis, i K ner och T hem har gått upp med ca 40 %? Vore tyvärr inte förvånande då flera återförsäljare, typ Nonki, har flaggat för det..... Men varför? eller är det bara vinsthemtagning? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd Oktober 3, 2023 Dela Inlagd Oktober 3, 2023 Det är därför jag valt knarkleden Dominicana;-) Kronan är kass just nu men resan med business är mycket billigare än TG samt de trycker i dig mat å dryck från start Då har jag kört över 5 bolag hit. Just nu hade jag kunnat döda för kyckling å sticky rice från moppekök samt de choppar starksåsen live. Som Rolba skiver "I dyra Phuket" 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Oktober 3, 2023 Dela Inlagd Oktober 3, 2023 4 timmar sedan, skrev 65Selander: Just nu hade jag kunnat döda för kyckling å sticky rice från moppekök samt de choppar starksåsen live. Som Rolba skiver "I dyra Phuket" Fast "dyra Phuket" är @Soengsangs epitet som jag änvänder när jag tycker att jag fått bra valuta för pengarna 1 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Oktober 3, 2023 Dela Inlagd Oktober 3, 2023 3 timmar sedan, skrev rolba: Fast "dyra Phuket" är @Soengsangs epitet som jag änvänder när jag tycker att Enis fått bra valuta för pengarna Han hade nog kunnat komma billigare undan, men han har råd 🙂 6 Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Oktober 3, 2023 Dela Inlagd Oktober 3, 2023 (ändrad) 10 timmar sedan, skrev rolba: Fast "dyra Phuket" är @Soengsangs epitet som jag änvänder när jag tycker att jag fått bra valuta för pengarna Jag kan bekräfta att prisnivån är klart högre i "dyra Phuket", men det drabbar ingen fattig. Ändrades Oktober 3, 2023 av Nicholas 4 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pontus Inlagd November 25, 2023 Dela Inlagd November 25, 2023 Finns Thai airways rabatt i typ Januari kvar ens? Vissa har det bra, andra har det bättre! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
John Khonken Inlagd November 25, 2023 Dela Inlagd November 25, 2023 Skicka mail till jade. Dom har rea just nu säger dom 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
soi covboy Inlagd November 26, 2023 Dela Inlagd November 26, 2023 14 timmar sedan, skrev Pontus: Finns Thai airways rabatt i typ Januari kvar ens? Vilka datum??? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
uptoyou Inlagd November 26, 2023 Dela Inlagd November 26, 2023 (ändrad) Kontakta Nonkis i Lund. Han säljer väl fortfarande biljetter till Thailand? Ändrades November 26, 2023 av uptoyou Its nice to be important, but it's more important to be nice. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd November 26, 2023 Dela Inlagd November 26, 2023 🤔 https://www.nonkistravel.se/ “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
berlitz Inlagd November 26, 2023 Dela Inlagd November 26, 2023 11 minuter sedan, skrev Kenneth4618: 🤔 https://www.nonkistravel.se/ Har inte han lagt av? 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd November 26, 2023 Dela Inlagd November 26, 2023 (ändrad) 30 minuter sedan, skrev berlitz: Har inte han lagt av? Förmodligen, det är rätt svårt och boka biljetter på den hemsidan Ser ut som det tog slut när covid bröt ut ut Ändrades November 26, 2023 av Kenneth4618 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
berlitz Inlagd November 26, 2023 Dela Inlagd November 26, 2023 27 minuter sedan, skrev Kenneth4618: Förmodligen, det är rätt svårt och boka biljetter på den hemsidan Ser ut som det tog slut när covid bröt ut ut Har provat att maila nonkis men inget svar,dock ett tag sedan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
uptoyou Inlagd November 26, 2023 Dela Inlagd November 26, 2023 Jag har för mig att jag läst någonstans att han fortfarande säljer resor, men det är kanske slut med det? Ska kanske testa att sms'a honom? Its nice to be important, but it's more important to be nice. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
uptoyou Inlagd November 26, 2023 Dela Inlagd November 26, 2023 9 minuter sedan, skrev apknug: Ha Ica kortet redo också! Och köpa biljett för Öresundståget till Kastrup. Its nice to be important, but it's more important to be nice. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
biker Inlagd November 26, 2023 Dela Inlagd November 26, 2023 36 minuter sedan, skrev apknug: Två dagar i förväg, det är tydligen alltid inställt nu.... Hjälper det att boka 2 dagar i förväg, om det alltid är inställt? Det ligger något i det du säger, men riktigt så illa är det inte. Eftersom jag är smålänning så åker jag alltid från Kastrup. Men efter en incident för några år sedan så tar jag numera Öresundståget dagen innan flygresan En billig hotellnatt, sovmorgon och rejäl frukost. Sen TG 951 kl. 13.50. Perfekt. 4 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dooks Inlagd November 26, 2023 Dela Inlagd November 26, 2023 2 timmar sedan, skrev apknug: Ha Ica kortet redo också! Ring Pigge med Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
uptoyou Inlagd November 26, 2023 Dela Inlagd November 26, 2023 26 minuter sedan, skrev dooks: Ring Pigge med Men han ska vidare till Filippinerna. Its nice to be important, but it's more important to be nice. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu