kolla min fot Inlagd Augusti 24, 2023 Dela Inlagd Augusti 24, 2023 16 timmar sedan, skrev Boa52: Du skriver om bissnis clas vem fan åker med det , Bara 12 - 17 tim varför bet 10 tusen extra för det ge dom pengarna till dina barn istället För Barnen? 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Augusti 24, 2023 Dela Inlagd Augusti 24, 2023 17 timmar sedan, skrev Boa52: Du skriver om bissnis clas vem fan åker med det , Bara 12 - 17 tim varför bet 10 tusen extra för det ge dom pengarna till dina barn istället Barnen blir säkert glada om pappa kommer hem utvilad. En gåva stor som någon. 5 3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Augusti 24, 2023 Dela Inlagd Augusti 24, 2023 18 timmar sedan, skrev apknug: Åker du ner nåt i vinter Boa? Slippa frysa o elda lite. Vi tnker åke i vår om det går Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Augusti 24, 2023 Dela Inlagd Augusti 24, 2023 13 timmar sedan, skrev UglyFarang: Jisses, lyckas din doktor aldrig få fram rätt medicin till dej? Jag undrar vilka som behöver medicin eller annan hjälp med en sån reaktion på det inlägget,kränkt, suger åt sej som svampar eller bråksugen, vem vet tror inte dom som svarat vet 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Augusti 24, 2023 Dela Inlagd Augusti 24, 2023 21 minuter sedan, skrev Boa52: Jag undrar vilka som behöver medicin eller annan hjälp med en sån reaktion på det inlägget,kränkt, suger åt sej som svampar eller bråksugen, vem vet tror inte dom som svarat vet 6 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Augusti 24, 2023 Dela Inlagd Augusti 24, 2023 (ändrad) 30 minuter sedan, skrev apknug: Kolla @Boa52 Nu fick du ett riktigt antikt pannslag! Jag har ju sagt att det är deras liv, de kan inte låta bli. Vad gör man inte för att få igång ett pucko som dig, och det tog inte många minuter 🤣🤣🤣 Ändrades Augusti 24, 2023 av Kenneth4618 2 3 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ThailandNovise Inlagd Augusti 24, 2023 Dela Inlagd Augusti 24, 2023 21 minuter sedan, skrev Kenneth4618: Vad gör man inte för att få igång ett pucko som dig, och det tog inte många minuter 🤣🤣🤣 Fyll ditt formulär så blir det inte bättre för dig, blir inte bättre om du låter bli heller. 1 6 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Augusti 24, 2023 Dela Inlagd Augusti 24, 2023 1 timme sedan, skrev ThailandNovise: Fyll ditt formulär så blir det inte bättre för dig, blir inte bättre om du låter bli heller. Det där blir för mycket för gossen för han inser han måste kryssa i alla Huva 5 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Ning Ning Inlagd Augusti 24, 2023 Dela Inlagd Augusti 24, 2023 Fy fan va lågt att börja blanda in familjemedlemmar. Krävs en sjuk hjärna för sånt. 3 Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Augusti 24, 2023 Dela Inlagd Augusti 24, 2023 (ändrad) 1 timme sedan, skrev apknug: Nä men titta har du tagit ut Puch Dakotan ur cykelkällaren och åkt ner till rökrutan med din jeansväst. Otroligt tuff tycker nog barnen och barnbarnen att du är när du förolämpar och smäder dina medmänniskor. Ett föredöme helt enkelt. Den gamla vevgrammofonen med den spruckna skivan vevar igång igen Bravo mera öka öka 😂😂😂😂 Den här passar dig som handen i handsken Ändrades Augusti 24, 2023 av Kenneth4618 2 1 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Augusti 24, 2023 Dela Inlagd Augusti 24, 2023 (ändrad) 1 timme sedan, skrev Mr Ning Ning: Fy fan va lågt att börja blanda in familjemedlemmar. Krävs en sjuk hjärna för sånt. Felcitat 🙂 Men citerade inte mig själv iaf...... Ändrades Augusti 24, 2023 av Soengsang 1 2 Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Ning Ning Inlagd Augusti 24, 2023 Dela Inlagd Augusti 24, 2023 10 minuter sedan, skrev Soengsang: Någon frågar om biljetter o flighter, men du och Gnäll-Boa lyckas få igång ett satans trams som vanligt, fråga dig själv varför din vän i Tavelbäck var tvungen att börja gnälla i tråden och du hänga på som en svans!!! Jösses! Då tillhör du tydligen dom som tycker det är ok att blanda in medlemmars familjemedlemmar i deras pajkastning. Ja ja det får stå för dig. Men jag kommer aldrig acceptera det oavsett tråd. Sen har jag ingen vän i Tavelbäck och vill heller inte ha någon. Sen var det inte jag som fick igång något trams. Det startade långt innan jag sa vad jag tycker. 1 1 Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Augusti 24, 2023 Dela Inlagd Augusti 24, 2023 41 minuter sedan, skrev apknug: Jo det var några som stod utanför innegänget som tyckte ni kunde lägga ner förolämpningar nu på nya MPR men vill man visa sig tuff inför ungdomen och de andra i rökrutan så är det tydligen lika viktigt som pannslag. Men bättre kan du med förolämpningar. Lite grövre så blir de imponerade! Sätt på lite extra märken på jeansvästen om dra det långa håret tufft bakom öronen samtidigt. Så lägger du ut det på MPR sen. O Facebook. 1 2 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Augusti 24, 2023 Dela Inlagd Augusti 24, 2023 8 minuter sedan, skrev apknug: Vad tråkigt att det inte finns några pannslag kvar. Men roligt att du fortfarande kan skymfa såra och förolämpa andra medlemmar. Måste väl kännas bra för dig och ditt gäng. Sen är du naturligtvis att bra föredöme för ungdomen dvs de unga det är barnen och barnbarnen det. 1 1 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Augusti 24, 2023 Dela Inlagd Augusti 24, 2023 37 minuter sedan, skrev Mr Ning Ning: Jösses! Då tillhör du tydligen dom som tycker det är ok att blanda in medlemmars familjemedlemmar i deras pajkastning. Ja ja det får stå för dig. Men jag kommer aldrig acceptera det oavsett tråd. Sen har jag ingen vän i Tavelbäck och vill heller inte ha någon. Sen var det inte jag som fick igång något trams. Det startade långt innan jag sa vad jag tycker. Hahaha i min iver citerade jag fel skribent 🙂 2 Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Augusti 24, 2023 Dela Inlagd Augusti 24, 2023 1 timme sedan, skrev apknug: Jo det var några som stod utanför innegänget som tyckte ni kunde lägga ner förolämpningar nu på nya MPR men vill man visa sig tuff inför ungdomen och de andra i rökrutan så är det tydligen lika viktigt som pannslag. Men bättre kan du med förolämpningar. Lite grövre så blir de imponerade! Sätt på lite extra märken på jeansvästen om dra det långa håret tufft bakom öronen samtidigt. Så lägger du ut det på MPR sen. O Facebook. Någon frågar om biljetter o flighter, men du och Gnäll-Boa lyckas få igång ett satans trams som vanligt, fråga dig själv varför din vän i Tavelbäck var tvungen att börja gnälla i tråden och du hänga på som en svans!!! 9 Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Augusti 24, 2023 Dela Inlagd Augusti 24, 2023 (ändrad) 13 minuter sedan, skrev Soengsang: Någon frågar om biljetter o flighter, men du och Gnäll-Boa lyckas få igång ett satans trams som vanligt, fråga dig själv varför din vän i Tavelbäck var tvungen att börja gnälla i tråden och du hänga på som en svans!!! Du som åkt Qtar, är de bra. Tänkte ev åka och hälsa på frun när hon är nere i vår och har hittat en resa med B787 - B777 ner och A380 - B787 hem i bizz till ett hyfsat pris. Har inte åkt A380 och B787 än. Ändrades Augusti 24, 2023 av Kenneth4618 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Soengsang Inlagd Augusti 24, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Augusti 24, 2023 (ändrad) 11 minuter sedan, skrev Kenneth4618: Du som åkt Qtar, är de bra. Tänkte ev åka och hälsa på frun när hon är nere i vår och har hittat en resa med B787 - B777 ner och A380 - B787 hem i bizz för ett hyffsat pris. Har inte åkt A380 och B787 än. Ja de är bra, svårt och se att en biz flight kan bli bättre. Men det e ju det med bytet. Mina två resor hittills i år vart med Thai, och det är onekligen skönt med direkt, personalen tycker jag också har steppat upp lite där, men tyvärr höjde de priset till närmare 40 just jag skulle boka, samtidigt som Qatar låg på dryga 30, så blir Qatar i oktober, inte fel det. Ren QR flight från Stockholm, 787-900, de är ok, sen 380 till Bkk, och de blir nog inte kvar så länge till, så roligt att passa på. Sen hem från Bkk, Qsuite i 777, det är verkligen suveränt, sen 787-800 till Stockholm. Vad jag hoppas är att få är den nya inredningen på deras 787-900 från Stockholm, de har ju en typ av Qsuite, en ny de har lanserat. Så här ser deras nya ut i 787-900, lite mindre än en traditionell Qsuite, men typ samma. https://thepointsguy.com/reviews/qatar-airways-business-class-787-9-dreamliner/ Ändrades Augusti 24, 2023 av Soengsang 13 Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Augusti 24, 2023 Dela Inlagd Augusti 24, 2023 33 minuter sedan, skrev Soengsang: Ja de är bra, svårt och se att en biz flight kan bli bättre. Men det e ju det med bytet. Mina två resor hittills i år vart med Thai, och det är onekligen skönt med direkt, personalen tycker jag också har steppat upp lite där, men tyvärr höjde de priset till närmare 40 just jag skulle boka, samtidigt som Qatar låg på dryga 30, så blir Qatar i oktober, inte fel det. Ren QR flight från Stockholm, 787-900, de är ok, sen 380 till Bkk, och de blir nog inte kvar så länge till, så roligt att passa på. Sen hem från Bkk, Qsuite i 777, det är verkligen suveränt, sen 787-800 till Stockholm. Vad jag hoppas är att få är den nya inredningen på deras 787-900 från Stockholm, de har ju en typ av Qsuite, en ny de har lanserat. Så här ser deras nya ut i 787-900, lite mindre än en traditionell Qsuite, men typ samma. https://thepointsguy.com/reviews/qatar-airways-business-class-787-9-dreamliner/ Då får det nog bli med Qtar, även om barn och barnbarn blir utan pengar 😁 1 7 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Augusti 24, 2023 Dela Inlagd Augusti 24, 2023 Precis nyss, skrev Kenneth4618: Då får det nog bli med Qtar, även om barn och barnbarn blir utan pengar 😁 Eller jobba för en bra firma som gärna ser att deras anställda kommer fram utvilad 🙂 Ärligt talat, Q är bra, lounger i Doha suveräna, jäkligt bra mat, rum eller sängar att vila ut i mm. Sen Qatars lunge på Suva, klassad som en av de bättre, jäkligt nice! 4 Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Augusti 24, 2023 Dela Inlagd Augusti 24, 2023 1 timme sedan, skrev Soengsang: Någon frågar om biljetter o flighter, men du och Gnäll-Boa lyckas få igång ett satans trams som vanligt, fråga dig själv varför din vän i Tavelbäck var tvungen att börja gnälla i tråden och du hänga på som en svans!!! Det var väl du som startade jag tyckte det var dumt att lägga 10 tusen extra på en flygbiljett och då blev du kränkt som en snorunge 7 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Augusti 24, 2023 Dela Inlagd Augusti 24, 2023 (ändrad) 55 minuter sedan, skrev apknug: Ja om du tittar ovan så är det inte Boa som är ansvarig för personangrepp och inte jag heller..... Men heja gärna på järn gänget, det är ju ändå MPR! Det ju BARA DU som snyftar om personangrepp, ingen annan 😁 Ändrades Augusti 24, 2023 av Kenneth4618 3 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
UglyFarang Inlagd Augusti 24, 2023 Dela Inlagd Augusti 24, 2023 36 minuter sedan, skrev apknug: Det är helt klart en väldigt bra biz produkt eller (bissnis clas) som Boa säger. Troligen en av top tre (3) i världen om man vill uppleva business class service, mat dricka lounger mm. Men om det gäller att sova så vinner inte byte på mitten av resan efter 6.5 h. För oss som känner för en bensträckare på halva vägen så är Qatar utmärkt och de har dessutom en ok taxfree. 5 Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli......... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
UglyFarang Inlagd Augusti 24, 2023 Dela Inlagd Augusti 24, 2023 9 timmar sedan, skrev Boa52: Jag undrar vilka som behöver medicin eller annan hjälp med en sån reaktion på det inlägget,kränkt, suger åt sej som svampar eller bråksugen, vem vet tror inte dom som svarat vet Tyvärr så är det lite svårt att förstå dej i skrift, hoppas att det är lättare irl. 1 5 Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli......... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
UglyFarang Inlagd Augusti 24, 2023 Dela Inlagd Augusti 24, 2023 2 timmar sedan, skrev apknug: Jag åker gärna där över. Men inte om jag vill sova på flyget och bli väckt och tvingas gå av.... Hur tänkte du där? Jag behöver bensträckaren mer än sömnen, jag har diverse problem efter ett par olyckor och min kropp tycker inte om att jag sitter. 4 Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli......... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu