mrco Inlagd Maj 24, 2023 Dela Inlagd Maj 24, 2023 Pop och rockmusikens Grand Old Lady har tyvärr lämnat oss. Helt fantastisk artist både på skiva och live på scen. //mrco 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Thaiger Inlagd Maj 24, 2023 Dela Inlagd Maj 24, 2023 Denna fantastiska låt. 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wangthong Inlagd Maj 24, 2023 Dela Inlagd Maj 24, 2023 Tråkigt att inte kunna se henne live på scen igen. Vilken fantastisk artist! RIP, Tina. 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wangthong Inlagd Maj 24, 2023 Dela Inlagd Maj 24, 2023 10 minuter sedan, skrev Thaiger: Denna fantastiska låt. Absolut! Och bland så många andra fantastiska låtar hon framfört. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Maj 24, 2023 Dela Inlagd Maj 24, 2023 Hon var så grym!😢 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Maj 24, 2023 Dela Inlagd Maj 24, 2023 Tråkigt. Vila i frid 🙏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
soi covboy Inlagd Maj 25, 2023 Dela Inlagd Maj 25, 2023 Rip tina, fy faaan vad bra du var 🙏🙏🙏🙏 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thomas001 Inlagd Maj 25, 2023 Dela Inlagd Maj 25, 2023 Såg henne live på Ullevi i Göteborg för en jävla massa år sedan, minns det med stort välbehag! Helt underbart!! 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Maj 25, 2023 Dela Inlagd Maj 25, 2023 Vi vandrar alla den oförnekliga vägen till slutet på livet men Tina gjorde det på bästa sätt.....🙏 83 år kanske inte är så mycket i dagens samhälle men man skall tänka på att hon har genomlevt ett sjukt rasistiskt 60-tal i USA, lyckats överleva sin f.d. man som spöade skiten ur henne och som var notoriskt otrogen......🤬 Men med genuin kvinnokraft, så skapade hon sig en helt fantastisk karriär som sångerska och estradör.....❤️ Med detta sagt, så vill jag även säga att Tina var aldrig ngn favoritartist hos mig (förutom några guldkorn som jag håller varmt om hjärtat) men den respekten jag har för henne som artist är gränslös.....🙏 2 Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd Maj 25, 2023 Dela Inlagd Maj 25, 2023 6 minuter sedan, skrev Kötthandlarn: Vi vandrar alla den oförnekliga vägen till slutet på livet men Tina gjorde det på bästa sätt.....🙏 83 år kanske inte är så mycket i dagens samhälle men man skall tänka på att hon har genomlevt ett sjukt rasistiskt 60-tal i USA, lyckats överleva sin f.d. man som spöade skiten ur henne och som var notoriskt otrogen......🤬 Men med genuin kvinnokraft, så skapade hon sig en helt fantastisk karriär som sångerska och estradör.....❤️ Med detta sagt, så vill jag även säga att Tina var aldrig ngn favoritartist hos mig (förutom några guldkorn som jag håller varmt om hjärtat) men den respekten jag har för henne som artist är gränslös.....🙏 Skulle nog uttrycka mig på ungefär samma sätt. Känner nog bara till en handfull låtar med henne varav två är riktigt jävla bra och äger inte en enda skiva med henne. Inget konstigt med det. Finns ju ett flertal artister som man tycker bra om men ändå inte har några plattor med. Jerry Williams och Mauro Scocco är dem jag kommer på just nu... Såg en dokumentär om henne igår kväll och med tanke på vad hon var med om under åren förstår jag mycket väl om många inspirerats av henne. "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
spooncreek Inlagd Maj 25, 2023 Dela Inlagd Maj 25, 2023 (ändrad) Tina..karisma som få. Det är sällan man får folk att faktiskt titta på videos som är lite längre än 30 sekunder, men för de som vill förstå Tinas storhet.. kika! ,Omgiven av proffsiga unga, vansinnigt sexiga, & dansanta brudar, 40-50 är yngre än henne själv, så snor hon ändå showen. Respekt! Vem skulle ni välja för en natt gubbar? Omröstning anbefalles! Ändrades Maj 25, 2023 av spooncreek 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hakancnx Inlagd Maj 26, 2023 Dela Inlagd Maj 26, 2023 Filmen är bra /hakancnx Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... hakancnx Inlagd December 7, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd December 7, 2023 Forummedlemmen "Hasseryd" har avlidit Lördagen 2 December 2023, här i Chiang Mai. 11 /hakancnx Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wangthong Inlagd December 7, 2023 Dela Inlagd December 7, 2023 RIP. Hoppas han får träffa Tina uppe bland molnen och att hon sjunger sina bästa låtar för honom. 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hakancnx Inlagd April 6 Dela Inlagd April 6 (ändrad) Thaikonsults grundare har avlidit enligt fb. https://www.facebook.com/groups/774455955923416/permalink/7302300819805531/?mibextid=W9rl1R Ändrades April 6 av hakancnx /hakancnx Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BOM Inlagd April 6 Dela Inlagd April 6 Jag får en tår i ögat.. Hon hade det inte lätt i livet... Jag hade turen att se henne på en konsert i bankok(tror det var 1988) Jag var 22 år) har även sett henne i Miami ..Magiska konserter. Sov Gott Tina..❤️❤️❤️❤️❤️ 3 MVH Micke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BOM Inlagd April 6 Dela Inlagd April 6 4 minuter sedan, skrev BOM: Jag får en tår i ögat.. Hon hade det inte lätt i livet... Jag hade turen att se henne på en konsert i bankok(tror det var 1988) Jag var 22 år) har även sett henne i Miami ..Magiska konserter. Sov Gott Tina..❤️❤️❤️❤️❤️ Nu var det ju ett tag sen men känns konstigt i alla fall MVH Micke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
uptoyou Inlagd April 6 Dela Inlagd April 6 1 timme sedan, skrev hakancnx: Thaikonsults grundare har avlidit enligt fb. https://www.facebook.com/groups/774455955923416/permalink/7302300819805531/?mibextid=W9rl1R Är det samma personer? 1 Its nice to be important, but it's more important to be nice. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hakancnx Inlagd April 7 Dela Inlagd April 7 14 hours ago, uptoyou said: Är det samma personer? Blev fel där. Skulle posta i en annan tråd. Och nu kan jag inte deleta... 1 /hakancnx Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Risifrutti Inlagd April 7 Dela Inlagd April 7 Fuck. She´s the best!!👍 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu