Kenneth4618 Inlagd Maj 1, 2023 Dela Inlagd Maj 1, 2023 (ändrad) 5 minuter sedan, skrev Chomphoo: Swedbank krävde bankbesök. Oavsett summa. Testade med kompis som har Swedbank men det gick inte. Kanske räcker med ett bankbesök men det kommer inte ske. Då kan jag lika gärna göra det själv. Märkligt, har inte besökt banken på flera år. Frugan för över nästan varje månad och jag bara ibland utan några problem Jag kör Wise och frun brukar köra med Transfer Galaxy Men du är inte kund på Swedbank ? Ändrades Maj 1, 2023 av Kenneth4618 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dolemon Inlagd Maj 1, 2023 Dela Inlagd Maj 1, 2023 2 timmar sedan, skrev spooncreek: Inte förra veckan i mitt universum. Återkommer när jag provat igen senare i veckan. 25/4 funkade det Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dolemon Inlagd Maj 1, 2023 Dela Inlagd Maj 1, 2023 1 timme sedan, skrev Kenneth4618: Märkligt, har inte besökt banken på flera år. Frugan för över nästan varje månad och jag bara ibland utan några problem Jag kör Wise och frun brukar köra med Transfer Galaxy Men du är inte kund på Swedbank ? Jag för över till dottern samt kommandoran, dottern,Wise å trustly via Länsförsäkringarnas Bank, kommandora, Wise via Mastercard Coop (bonus 0,5% på summan)för att sprida överföringen så inte skatteverket ska snegla för mycket Aldrig blivit kontaktad av banken heller använt Wise sen 1/4 2020 fört över allt mellan 1000-100000:- skr Mvh.Dolemon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frogfish Inlagd Maj 1, 2023 Dela Inlagd Maj 1, 2023 10 minuter sedan, skrev Dolemon: Jag för över till dottern samt kommandoran, dottern,Wise å trustly via Länsförsäkringarnas Bank, kommandora, Wise via Mastercard Coop (bonus 0,5% på summan)för att sprida överföringen så inte skatteverket ska snegla för mycket Aldrig blivit kontaktad av banken heller använt Wise sen 1/4 2020 fört över allt mellan 1000-100000:- skr Mvh.Dolemon Verkar som en del har mer problem än andra. Varför kan vi ju bara gissa oss till... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu