Kenneth4618 Inlagd Maj 6, 2023 Dela Inlagd Maj 6, 2023 2 minuter sedan, skrev Amigo: Tänk att Du blev avundsjuk för det, stackars Dig. Just nu blev det som nedan. Inte ett dugg, då jag har internet som funkat kanon i många år 😁 Kräver verkligen ditt porrsurfande så mycket? “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Amigo Inlagd Maj 6, 2023 Dela Inlagd Maj 6, 2023 (ändrad) 6 minuter sedan, skrev Kenneth4618: Inte ett dugg, då jag har internet som funkat kanon i många år 😁 Kräver verkligen ditt porrsurfande så mycket? Även här, om Du porrsurfar betyder inte att andra gör det. Spräck din bubbla. Ändrades Maj 6, 2023 av Amigo Livet är fullt av val, jag valde Ford Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Maj 6, 2023 Dela Inlagd Maj 6, 2023 2 minuter sedan, skrev Amigo: Även här, om Du porrsurfar betyder det inte att andra gör det. Spräck din bubbla. Förstår varför du är så förtjust i Boa 🤣 12 minuter sedan, skrev Amigo: Tänk att Du blev avundsjuk för det, stackars Dig. Just nu blev det som nedan. Nu får du klaga. Det där är ju långt ifrån 1 gigabit som du kräver “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fritz Inlagd Maj 6, 2023 Dela Inlagd Maj 6, 2023 Jisses, vuxna människor ? Det är aldrig försent att ge upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Maj 6, 2023 Dela Inlagd Maj 6, 2023 3 minuter sedan, skrev Fritz: Jisses, vuxna människor ? Vuxna, var fick du det ifrån? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Maj 6, 2023 Dela Inlagd Maj 6, 2023 12 minuter sedan, skrev Fritz: Jisses, vuxna människor ? Skiter fullständigt i vad du och andra tycker 😄 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Amigo Inlagd Maj 6, 2023 Dela Inlagd Maj 6, 2023 3 minuter sedan, skrev Kenneth4618: Skiter fullständigt i vad du och andra tycker 😄 Så sover man som man bäddar. Du är en känslolös, kall oempatisk med dålig självkänsla, människa som trivs bäst när Du kan hacka på andra. Livet är fullt av val, jag valde Ford Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Atom Inlagd Maj 6, 2023 Dela Inlagd Maj 6, 2023 Dottern hade kompisar hemma igår. Hon går sällan ut då hon pluggar 12 timmar varje lördag och söndag så det här var första gången på länge. Givetvis har vi cannabis i kylen men ingen var intresserad, de hade alla lektioner på lördagsmorgonen. Dottern meddelade dock att de hade några bloss när de väl var ute, alkohol var givetvis off-limits. Död åt Putin och hans croonies Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
berlitz Inlagd Maj 6, 2023 Dela Inlagd Maj 6, 2023 2 timmar sedan, skrev Kenneth4618: Röka enligt en del andra media Efter tester så hade han ice i kroppen Enligt thai media iaf. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Maj 6, 2023 Dela Inlagd Maj 6, 2023 8 minuter sedan, skrev Kenneth4618: Skiter fullständigt i vad du och andra tycker 😄 Glöm inte att byta blöjan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
spooncreek Inlagd Maj 6, 2023 Dela Inlagd Maj 6, 2023 3 timmar sedan, skrev Kenneth4618: Röka enligt en del andra media Inte enligt en del andra media, utan enligt egen utsago. Han testade senare positivt för Ice som @berlitz skriver. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Maj 6, 2023 Dela Inlagd Maj 6, 2023 23 minuter sedan, skrev berlitz: Efter tester så hade han ice i kroppen Enligt thai media iaf. Det har jag missat, kanske en kombo av pippa, röka, kröka och ice 21 minuter sedan, skrev MickeN: Glöm inte att byta blöjan. Visste inte att du hade det 😉 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fritz Inlagd Maj 7, 2023 Dela Inlagd Maj 7, 2023 10 timmar sedan, skrev Kenneth4618: Skiter fullständigt i vad du och andra tycker 😄 Det har jag inga problem med men att du däremot medverkar till att föra MPR mot avgrunden tycker jag är trist. Det är aldrig försent att ge upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Risifrutti Inlagd Maj 7, 2023 Dela Inlagd Maj 7, 2023 14 timmar sedan, skrev Atom: Dottern hade kompisar hemma igår. Hon går sällan ut då hon pluggar 12 timmar varje lördag och söndag så det här var första gången på länge. Givetvis har vi cannabis i kylen men ingen var intresserad, de hade alla lektioner på lördagsmorgonen. Dottern meddelade dock att de hade några bloss när de väl var ute, alkohol var givetvis off-limits. Aja baja. Snus är skadligt. Det har myndigheterna varnat om - men att köpa det lagligt går så klart bra. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Maj 7, 2023 Dela Inlagd Maj 7, 2023 5 timmar sedan, skrev Fritz: Det har jag inga problem med men att du däremot medverkar till att föra MPR mot avgrunden tycker jag är trist. Jaa du är ju ett gott föredöme med dina kloka inlägg, reseberättelser för att inte tala om alla bilder du lägger in 😉 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
spooncreek Inlagd Maj 7, 2023 Dela Inlagd Maj 7, 2023 3 minuter sedan, skrev Kenneth4618: Jaa du är ju ett gott föredöme med dina kloka inlägg, reseberättelser för att inte tala om alla bilder du lägger in 😉 Pastor Fritz har väl genom åren såväl reseberättat, skrivit kloka inlägg och lagt in en del bilder? 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Maj 7, 2023 Dela Inlagd Maj 7, 2023 2 minuter sedan, skrev spooncreek: Pastor Fritz har väl genom åren såväl reseberättat, skrivit kloka inlägg och lagt in en del bilder? Trodde det handlade om nutid 😉 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Maj 7, 2023 Dela Inlagd Maj 7, 2023 19 minuter sedan, skrev spooncreek: Pastor Fritz har väl genom åren såväl reseberättat, skrivit kloka inlägg och lagt in en del bilder? Ja Frittes bilder från promenader i det riktiga Thailand var bra, mycket trevliga bilder👍 1 Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frogfish Inlagd Maj 7, 2023 Dela Inlagd Maj 7, 2023 7 minuter sedan, skrev Soengsang: Ja Frittes bilder från promenader i det riktiga Thailand var bra, mycket trevliga bilder👍 Jo, det håller jag med om. Men sista året har det väl mest varit bittra kommentarer på andras inlägg. Det var helt enkelt bättre förr (rent allmänt)😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Maj 7, 2023 Dela Inlagd Maj 7, 2023 (ändrad) 8 minuter sedan, skrev frogfish: Jo, det håller jag med om. Men sista året har det väl mest varit bittra kommentarer på andras inlägg. Det var helt enkelt bättre förr (rent allmänt)😎 En del använder tydligen lupp för att analysera andras bilder också 😉 Ändrades Maj 7, 2023 av Kenneth4618 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Risifrutti Inlagd Maj 7, 2023 Dela Inlagd Maj 7, 2023 Haha, till och med i en tråd om cannabis ska det kastas skit om varandra. Rök en holk för fan och chilla. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Surin P3 Inlagd Maj 7, 2023 Dela Inlagd Maj 7, 2023 Nu visar det sig att ren CBD olja fungerar bra mot covid också. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Maj 7, 2023 Dela Inlagd Maj 7, 2023 1 minut sedan, skrev Surin P3: Nu visar det sig att ren CBD olja fungerar bra mot covid också. Undrar om arbetsgivaren köper det då man åker på ett drogtest i Europa? Hur länge syns det i kroppen efter man haft covid och kurat med CBD olja? Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Surin P3 Inlagd Maj 7, 2023 Dela Inlagd Maj 7, 2023 3 minuter sedan, skrev Soengsang: Undrar om arbetsgivaren köper det då man åker på ett drogtest i Europa? Hur länge syns det i kroppen efter man haft covid och kurat med CBD olja? CBD olja är nog lagligt i de flesta europeiska länderna. Om inte alla. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Risifrutti Inlagd Maj 7, 2023 Dela Inlagd Maj 7, 2023 6 minuter sedan, skrev Soengsang: Undrar om arbetsgivaren köper det då man åker på ett drogtest i Europa? Hur länge syns det i kroppen efter man haft covid och kurat med CBD olja? Knepigt det där. Du kan röka lagligt i Holland/Thailand, men torska i Sverige på piss 4 dagar senare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu