Nicholas Inlagd April 2, 2023 Dela Inlagd April 2, 2023 Kvinnofängelset (Cell block H) Nord och Syd Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Claus Inlagd April 2, 2023 Dela Inlagd April 2, 2023 Många fina tips här, man glömmer med tiden 😊 Orange is the new black Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd April 2, 2023 Dela Inlagd April 2, 2023 Helgonet med Roger Moore och en P1800 Mannen från Uncle. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd April 2, 2023 Dela Inlagd April 2, 2023 The Leftovers Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd April 2, 2023 Dela Inlagd April 2, 2023 Följer sällan några tvserier nu för tiden så mest gammal skåpsmat här. En del av dem här som var bra då kanske fortfarande duger 🤔 Trazan & Banarne Svarta moln Familjen Macahan Hemma värst Crocodile shoes The Office Seinfeld Family guy Line of duty "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd April 2, 2023 Dela Inlagd April 2, 2023 (ändrad) Månbas alpha. Ändrades April 2, 2023 av Stoneys Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lucky Inlagd April 2, 2023 Dela Inlagd April 2, 2023 Jag är ingen flitig tv-tittare numera men Sopranos är min alla tiders favorit som jag gärna skulle se om. "Våra Värsta År" är nog den roligaste. Fd Abercrombie på MPR. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd April 2, 2023 Dela Inlagd April 2, 2023 2 timmar sedan, skrev edvardpop: Följer sällan några tvserier nu för tiden så mest gammal skåpsmat här. En del av dem här som var bra då kanske fortfarande duger 🤔 Trazan & Banarne Familjen Macahan Hemma värst Family guy Edvardpop prickade in fyra av mina många favoriter..... Speciellt "Hemma värst" (The young ones) var ju helt galet skruvad och rolig.... När den kom till Sverige på 80-talet, så var det helt banbrytande på SVT...... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
norris55 Inlagd April 2, 2023 Dela Inlagd April 2, 2023 6 timmar sedan, skrev norris55: Prison Break och Sons of Anarchy Glömde ju Deadwood... Gå in i väggen, är en svaghet. Gå genom väggen, tyder på styrka... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd April 2, 2023 Dela Inlagd April 2, 2023 babylon 5 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GreenValley Inlagd April 2, 2023 Dela Inlagd April 2, 2023 Den enda äldre serie som jag kan titta på idag och ha behållning av är Mobile Army Surgical Hospital. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
UglyFarang Inlagd April 2, 2023 Dela Inlagd April 2, 2023 (ändrad) Snobbar som jobbar har ni missat! Den mest outstanding serie som någonsin sänts på Tv i hela värden måste ändå vara Emmerdale farm eller Hem till gården som den heter på svenska! Den enda serien jag känner till där man kunde hoppa över 50-100 avsnitt men ändå var helt med i handlingen! Min mormors favoritserie! Ändrades April 2, 2023 av UglyFarang Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli......... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd April 2, 2023 Dela Inlagd April 2, 2023 (ändrad) Edit Skulle ju citera GreenValley. Ändrades April 2, 2023 av rolba Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
goli006 Inlagd April 2, 2023 Dela Inlagd April 2, 2023 Simpson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd April 2, 2023 Dela Inlagd April 2, 2023 Och Måndagsbörsen plus "Rooooooger,,,,,har du någon skeftnyckel? Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd April 2, 2023 Dela Inlagd April 2, 2023 Svårt när svar från så många olika sekel, allt hade sin tid, och man ser många här på mpr som lever kvar i det förgångna 70 talet Kojak. 80 talet nog Familjen Macahan, som sändes i slutet 70 och början 80 talet. 90 talet, lätt Twin Peaks. Sen är man väl inne i modern tid, med streamad media och hur mycket bra serier som helst. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
navion hispania Inlagd April 2, 2023 Dela Inlagd April 2, 2023 Tyckte Sherwood på SVT var klart sevärd, klassiskt brittisk där ändamålen helgar medlen och den lilla människa kommer i kläm. Men för utom de som många nämnt så , vad jag kan komma på nu, bästa vet jag inte men sevärda City on a Hill, HBO Perry Manson HBO Secret City Netflix Pine Gape Netflix Deep water Netflix Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thomas001 Inlagd April 3, 2023 Dela Inlagd April 3, 2023 17 hours ago, Dalton said: En av dom absolut roligaste TV-serier jag har sett!Fy fan vad jag skrattade och njöt av att följa denna!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dalton Inlagd April 3, 2023 Dela Inlagd April 3, 2023 2 timmar sedan, skrev thomas001: En av dom absolut roligaste TV-serier jag har sett!Fy fan vad jag skrattade och njöt av att följa denna!! Ja den är galet bra och rolig 😂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Amigo Inlagd April 3, 2023 Dela Inlagd April 3, 2023 @rolba har bra smak vad gäller serier! 👌 Annars finns det en mängd bra serier från -80 och -90 talet. Seinfeld, Bang i bygget, Big Bang Theory Livet är fullt av val, jag valde Ford Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
uptoyou Inlagd April 3, 2023 Dela Inlagd April 3, 2023 The Drew Carey Show var också helt okej. https://en.wikipedia.org/wiki/The_Drew_Carey_Show Its nice to be important, but it's more important to be nice. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd April 3, 2023 Dela Inlagd April 3, 2023 Ny favorit är 🐇🕳️ Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd April 3, 2023 Dela Inlagd April 3, 2023 Tårtan. Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd April 3, 2023 Dela Inlagd April 3, 2023 South Park. Kul att TV4 körde första avsnitten som Barnprogram, det slutade snabbt! https://www.southparkstudios.nu/episodes/hjfzgc/south-park-a-boy-and-a-priest-season-22-ep-2 Säsong 22... MVH "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lasseiudon Inlagd April 4, 2023 Dela Inlagd April 4, 2023 7 timmar sedan, skrev Enis: Ny favorit är 🐇🕳️ Enis Efter tredje avsnittet beslöt jag mig för att inte se mer. Alldeles för rörig och svårt att hänga med. Den där fången från Finansdepartementet, hur fick dom tag på honom samtidigt som nyheterna sa att Weir mördat honom?? Och vad får folk att hoppa ut genom fönstret, näh detta struntar jag i. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu