thomas001 Inlagd Januari 8 Dela Inlagd Januari 8 1 hour ago, UglyFarang said: Är det pga Northvolt? Det tror jag inte! Dom har ju flera stora jobb i Sverige. Tydligen så har Serneke haft problem med att betala sina egna fakturor och skatt under en längre tid! 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
UglyFarang Inlagd Januari 8 Dela Inlagd Januari 8 7 minuter sedan, skrev thomas001: Det tror jag inte! Dom har ju flera stora jobb i Sverige. Tydligen så har Serneke haft problem med att betala sina egna fakturor och skatt under en längre tid! Ok, jag frågade pga det ligger i tråden om Northvolts död. 1 Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli......... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Januari 8 Dela Inlagd Januari 8 51 minuter sedan, skrev UglyFarang: Ok, jag frågade pga det ligger i tråden om Northvolts död. Man kan ju lägga in i denna tråd om just stora drakar som faller så sliper man starta en till tråd som sedan ingen hittar! Oskar Properties gick ju i konken åxå för ett tag sedan här i Stockholm. 1 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
navion hispania Inlagd Januari 8 Dela Inlagd Januari 8 8 timmar sedan, skrev Kenneth4618: Ett nytt Northvolt på gång månne 🤔 https://www.timra.se/kommunpolitik/etableringenitorsboda.4.39b2c113187108e64dd44d.html https://www.svt.se/nyheter/lokalt/vasternorrland/regeringen-har-ju-valkomnat-den-kinesiska-etableringen-overklagan-forvanar-inte-torsboda-chefen Tja samma politiker eller stod på barrikaderna med ANC knappar och free Mandela. Välkomnar nu kineserna och bry sig inte ett skit om hur kina och mänskliga rättigheter. Men Västernorrland och dess älvar är ju en viktig del av kraftproduktion och det intresserar nog den kinesiska regimen. En grafit fabrik har vi haft förr i Härnösand. Lades ner miljöskäl och höga energi priser, om jag minns rätt. Känner några som jobbade där och dom trivdes som jag förstått eller så är dom nostalgiska. Nu blir det nog avslag men pengar för Timrås medborgare/skattebetalare har det kostat. 4 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu