audirs2 Inlagd Mars 24, 2023 Dela Inlagd Mars 24, 2023 9 minuter sedan, skrev janne_h: Här har vi lite trevligt på en fredag. Åkte du 5,27 på 401 meter? Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Mars 24, 2023 Dela Inlagd Mars 24, 2023 1 timme sedan, skrev audirs2: Åkte genom Slussen igår vid 16,00 tiden ca och upp på centralbron, gick hur bra som helst! Skulle till Valhallavägen och parkerade vid Sofia hemmet, gick åxå bra! Men om du skulle upp och ner till central-bron från medborgar-platsen då , hur går det ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Mars 24, 2023 Dela Inlagd Mars 24, 2023 34 minuter sedan, skrev Nicholas: Men om du skulle upp och ner till central-bron från medborgar-platsen då , hur går det ? Vem fan kör där? Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd Mars 24, 2023 Dela Inlagd Mars 24, 2023 (ändrad) 55 minuter sedan, skrev Nicholas: Men om du skulle upp och ner till central-bron från medborgar-platsen då , hur går det ? Ja den möjligheten har varit avstängt rätt länge sedan slussenbygget drog igång. https://vaxer.stockholm/nyheter/2016/06/avstangda-pa--och-avfarter-i-soderledstunneln/ Ändrades Mars 24, 2023 av Mankan Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wangthong Inlagd Mars 24, 2023 Dela Inlagd Mars 24, 2023 3 timmar sedan, skrev audirs2: Åkte du 5,27 på 401 meter? Snopet om man inte kommer i mål. Då spelar tiden ingen roll. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
janne_h Inlagd Mars 24, 2023 Dela Inlagd Mars 24, 2023 6 timmar sedan, skrev audirs2: Åkte du 5,27 på 401 meter? Inte mycket. Mina 285 var som tvålar. Får se med nya däck och fjädring. "Avundsjukan är i ett socialdemokratiskt samhälle är större än sexualdriften." Jan Björklund Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Mars 25, 2023 Dela Inlagd Mars 25, 2023 34 minuter sedan, skrev janne_h: Inte mycket. Mina 285 var som tvålar. Får se med nya däck och fjädring. Gatdäck blir ju snorhala om man värmer dem för mycket. Bättre att bara att rugga upp dem ett par varv. Fast det är ju fränt att burna. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Mars 25, 2023 Dela Inlagd Mars 25, 2023 58 minuter sedan, skrev rolba: Gatdäck blir ju snorhala om man värmer dem för mycket. Bättre att bara att rugga upp dem ett par varv. Fast det är ju fränt att burna. Mitt motto, först fräna grejen sen tänka. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
UglyFarang Inlagd Mars 25, 2023 Dela Inlagd Mars 25, 2023 On 2023-03-22 at 08:18, skrev Soengsang: Således du rörmokaren o Boa ❤️ Är han rörmokare? Jag hade fått för mej att han är avloppsrensare. Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli......... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
UglyFarang Inlagd Mars 25, 2023 Dela Inlagd Mars 25, 2023 On 2023-03-22 at 20:46, skrev andrejsdenruskige: Ja, diesel är ju bl.a vanligt i både rally, rallycross, Drag Race, F1 och andra tävlingar. Audi har vunnit Le Mans flera gånger med sina dieslar. Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli......... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Mars 25, 2023 Dela Inlagd Mars 25, 2023 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dolemon Inlagd Mars 25, 2023 Dela Inlagd Mars 25, 2023 37 minuter sedan, skrev UglyFarang: Audi har vunnit Le Mans flera gånger med sina dieslar. Aldrig fel med diesel motorer Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
janne_h Inlagd Mars 25, 2023 Dela Inlagd Mars 25, 2023 11 timmar sedan, skrev rolba: Gatdäck blir ju snorhala om man värmer dem för mycket. Bättre att bara att rugga upp dem ett par varv. Fast det är ju fränt att burna. Gör nog ingen större skillnad på 700 hästar. Problemet är att jag behöver bredare däck (som jag beställt och inte kommit) . Sen ska man inte göra som en pickup som var där. Värsta slicksen med supermjuk fjädring och Hyper vässad motor. Vilket gjorde att han hoppade fram som en känguru. Och höll nästan på att krascha. Såg honom bara göra en pull. 🤣 "Avundsjukan är i ett socialdemokratiskt samhälle är större än sexualdriften." Jan Björklund Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Mars 25, 2023 Dela Inlagd Mars 25, 2023 4 timmar sedan, skrev UglyFarang: Audi har vunnit Le Mans flera gånger med sina dieslar. Självklart finns undantag. Jag vill nog ändå påstå att det är ovanligt med diesel inom motorsporten. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pust Inlagd Mars 27, 2023 Trådstartare Dela Inlagd Mars 27, 2023 Måndag, jag jobbar inte idag heller, har annat att göra 🍻👌😁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Mars 27, 2023 Dela Inlagd Mars 27, 2023 Jobba i den här värmen, nä tack. Duger ju inte ens till att skotta snö. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pust Inlagd Mars 30, 2023 Trådstartare Dela Inlagd Mars 30, 2023 Fick ett akut jobb, men var tvungen att tacka nej, har viktigare saker att göra 🍻😁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pust Inlagd Mars 30, 2023 Trådstartare Dela Inlagd Mars 30, 2023 Jobbet jag tackade nej till, det var jag som skulle klättra 👌🍺 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Mars 30, 2023 Dela Inlagd Mars 30, 2023 Jag klättrade igår, varmt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pust Inlagd Mars 30, 2023 Trådstartare Dela Inlagd Mars 30, 2023 Jag funderar på något annat, men, men, man är ju en god man 😁👌 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Mars 30, 2023 Dela Inlagd Mars 30, 2023 5 timmar sedan, skrev pust: Jobbet jag tackade nej till, det var jag som skulle klättra 👌🍺 1 timme sedan, skrev pust: Jag funderar på något annat, men, men, man är ju en god man 😁👌 Klättra inte så högt så går det nog bra. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
gorjos Inlagd April 3, 2023 Dela Inlagd April 3, 2023 Jobbade inget idag och imorgon skall vi ta några dagars semester från semestern. Får se om jag får till några bilder. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd April 3, 2023 Dela Inlagd April 3, 2023 23 minuter sedan, skrev gorjos: Jobbade inget idag och imorgon skall vi ta några dagars semester från semestern. Får se om jag får till några bilder. Det är dj-la jobbigt att ta semester från semestern Lycka till😋 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd April 3, 2023 Dela Inlagd April 3, 2023 Har inte jobbat idag. Men blev inte klar så jag fortsätter imorgon. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
LTD Inlagd April 4, 2023 Dela Inlagd April 4, 2023 14 timmar sedan, skrev rolba: Har inte jobbat idag. Men blev inte klar så jag fortsätter imorgon. Åjo du har nog jobb så det räcker å blir över hemma på gårn Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu