rolba Inlagd Februari 8 Dela Inlagd Februari 8 Detta jobb skulle jag kunna tänka mig även på en måndag. 5 17 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... pust Inlagd Februari 12 Trådstartare Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Februari 12 Dagens jobb, kolla så det är stadigt, det var en kines som rasa ner igår från 18 våningen 11 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Februari 12 Dela Inlagd Februari 12 On 2024-02-08 at 14:15, skrev rolba: Detta jobb skulle jag kunna tänka mig även på en måndag. Påminner lite som när svenska försvarsattachén med två kvinnliga australiska officerare och en kvinnlig guide landade ombord när vi låg till ankars på Witsunday Island utanför Australien. 7 Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Februari 12 Dela Inlagd Februari 12 1 timme sedan, skrev Tallviking: Påminner lite som när svenska försvarsattachén med två kvinnliga australiska officerare och en kvinnlig guide landade ombord när vi låg till ankars på Witsunday Island utanför Australien. Nja, inte så mycket va? 6 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Februari 12 Dela Inlagd Februari 12 2 timmar sedan, skrev rolba: Nja, inte så mycket va? Mja, kanske en bell jet ranger på båda bilderna... 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... pust Inlagd Mars 4 Trådstartare Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Mars 4 Ja, det är måndag, båtägare hörde av sig, han visste att jag inte jobbar på måndagar, han gick ner i pris ,så han tyckte att jag skulle jobba med båten på måndagar, jag tackade bestämt nej, har annat att göra 🍺🤨 13 4 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Mars 4 Dela Inlagd Mars 4 Nu bara 4 dagar kvar så e det fredag igen! Hur många jävla fredagar finns det egentligen?😅 2 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pust Inlagd Mars 11 Trådstartare Dela Inlagd Mars 11 Idag, kände mig sliten efter allt jobb letade, tog ut lite övertid 🥳🍺 9 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Mars 12 Dela Inlagd Mars 12 On 2024-03-11 at 10:34, skrev pust: Idag, kände mig sliten efter allt jobb letade, tog ut lite övertid 🥳🍺 Spanhörnet 1 Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Mars 18 Dela Inlagd Mars 18 4 6 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... pust Inlagd April 1 Trådstartare Detta inlägg gillas... Dela Inlagd April 1 Skönt att det är röd dag, så man får lite ledigt 🍺 10 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd April 1 Dela Inlagd April 1 Buddadag säger frugan. Blir väl banken imorgon då. Ledig hela dagen fram till 19.30 då biljarden drar igång. 6 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd April 8 Dela Inlagd April 8 Är det måndag så är det. 2 11 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Surin P3 Inlagd April 8 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd April 8 Massa 'jobb'… men man belönas. Av sig själv. 19 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd April 8 Dela Inlagd April 8 12 timmar sedan, skrev Surin P3: Massa 'jobb'… men man belönas. Av sig själv. Det ska va gött att leva😎 2 Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pust Inlagd April 16 Trådstartare Dela Inlagd April 16 Igår var det songkran så det vart inget arbete, men det är snart måndag då tar vi nya tag 🥳🍺 8 3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd April 16 Dela Inlagd April 16 3 4 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd April 21 Dela Inlagd April 21 Lika bra å jobbe idag så då måndagen halv dag!😆Uppsala skall bil av med skit, så målar på den här först då åt dom! 5 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd April 28 Dela Inlagd April 28 Drar ihop sig till en ny vecka. Slit å släp. 2 6 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd April 29 Dela Inlagd April 29 4 6 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Maj 6 Dela Inlagd Maj 6 1 5 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Kenneth4618 Inlagd Maj 13 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Maj 13 De finns de som jobbar på måndagar, och inte gnäller de över extra mycket sopor heller 😀 14 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Maj 13 Dela Inlagd Maj 13 Det är väl Måndag idag... 9 Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Juni 24 Dela Inlagd Juni 24 7 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juni 24 Dela Inlagd Juni 24 48 minuter sedan, skrev rolba: Och vad kallar men en pensionär den 25 och 27? en djävla stoppkloss som blockerar stan... ja men det är ju så trevligt att vara ute och titta på folk... Enis 1 2 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu