rolba Inlagd Juni 24 Dela Inlagd Juni 24 4 timmar sedan, skrev Enis: Och vad kallar men en pensionär den 25 och 27? en djävla stoppkloss som blockerar stan... ja men det är ju så trevligt att vara ute och titta på folk... Enis Då kommer ju tjänstepensionen för en del. 😉 6 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Augusti 26 Dela Inlagd Augusti 26 Åker buss i nyktert tillstånd. 😎 1 1 1 1 4 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
gorjos Inlagd Augusti 26 Dela Inlagd Augusti 26 Hade tur idag. Lovade yngsta grabben att besiktiga hans bil. Några timmar senare ringer äldsta grabben och vill att jag skall hjälpa honom med husbygget idag. Man kan ju inte göra mer än en sak per dag, speciellt om man inte jobbar på måndagar. 4 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd September 1 Dela Inlagd September 1 8 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd September 9 Dela Inlagd September 9 Besökte Gefle MC i eftermiddags. Skaplig uppslutning trots den sena tiden på säsongen. Jag tror hälften av de närvarande inte jobbar på måndagar längre. 9 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd September 30 Dela Inlagd September 30 Tur att jag inte ska jobba idag för då hade jag nog blivit 4 minuter sen. 2 3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd September 30 Dela Inlagd September 30 Är det redan måndag? 3 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Oktober 28 Dela Inlagd Oktober 28 4 6 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd November 5 Dela Inlagd November 5 Frugan med ett uppdrag kl 13. Bäst att kamma till sig. 3 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd November 5 Dela Inlagd November 5 Äntligen en Måndag då jag inte jobbar men sliter väl inte ihjäl mig övriga måndagar på året heller 😝 / enis 9 2 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd November 5 Dela Inlagd November 5 5 minuter sedan, skrev Enis: Äntligen en Måndag då jag inte jobbar men sliter väl inte ihjäl mig övriga måndagar på året heller 😝 / enis Här har vi redan hunnit till tisdag. Därav dags för uppdrag. 5 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... rolba Inlagd November 11 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd November 11 Sket sig rejält idag. Först besiktat och skattat den gamla Iconen. 10748 mil på den nu och den har mer att ge. Och sen bankingservice. Slit å släp 16 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd November 11 Dela Inlagd November 11 men idag är det väl Måndag? Enis 5 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd November 18 Dela Inlagd November 18 Måndagsslit, provkörning av ny personal. Frugan övervakar i bakgrunden så detta jobb är inget för @Enis 😇 9 1 4 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd November 18 Dela Inlagd November 18 Äre måndag nu igen enis 6 1 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd November 18 Dela Inlagd November 18 3 timmar sedan, skrev Enis: Äre måndag nu igen enis Det där hårda nattlivet kommer att ta kål på er. 3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu