Detta inlägg gillas... pust Inlagd September 11, 2023 Trådstartare Detta inlägg gillas... Dela Inlagd September 11, 2023 4 timmar sedan, skrev pust: Var här igår,så idag är man ganska rökt, men är det måndag måste det bli nya tag 👌😄 Tänkte simma lite, men det var fullt, så jag gick och drack kaffe istället 😁 12 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pust Inlagd September 11, 2023 Trådstartare Dela Inlagd September 11, 2023 3 timmar sedan, skrev pust: Tänkte simma lite, men det var fullt, så jag gick och drack kaffe istället 😁 Jaha, det vart mer slit idag, gumman har fått stalltips på thailotto, ska sluta på 462 ,så det var bara att börja leta, efter mycket slit och släp fick jag tag på en lott, alla glada till fredag 😄👌 6 3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd September 11, 2023 Dela Inlagd September 11, 2023 Inget jobbarväder idag heller så jag får vänta till en annan dag med att bära undan stegen. 6 11 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd September 11, 2023 Dela Inlagd September 11, 2023 On 2023-04-21 at 06:46, skrev Peolito: BeerLao gör bra öl jämfört med det vanliga blasket i Thailand. Kom precis på att jag har slutt på "Hajjnecken"! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd September 11, 2023 Dela Inlagd September 11, 2023 On 2023-06-05 at 09:39, skrev rolba: Klämdag idag. Hur funkar det som pensionär? Får ta en funderare om det ska bli hängmattan eller gräsklipparen som kommer i kläm. Fan asså, du måste nog ha svarta bältet i lathet!😝😂 2 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd September 11, 2023 Dela Inlagd September 11, 2023 6 timmar sedan, skrev audirs2: Fan asså, du måste nog ha svarta bältet i lathet!😝😂 Äh, nu låter du som frugan. 😇 1 10 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
gorjos Inlagd Oktober 23, 2023 Dela Inlagd Oktober 23, 2023 Lat, pensionär och måndag så var man tvungen att sitta här 7 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... rolba Inlagd Oktober 30, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Oktober 30, 2023 Hållit mig undan arbete hela helgen så idag sa chefen att det är dags att sätta upp en gardinstång. Av bara farten så hängde jag upp en liten dekoration åxå. Var inta så betungande. 17 3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... pust Inlagd Oktober 30, 2023 Trådstartare Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Oktober 30, 2023 Jag tog en ledig måndag, för att kolla in nya ställen, men dom som har slängt in pengar här, lycka till 😁👌🍺 VID20231030205006.mp4 12 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... pust Inlagd November 13, 2023 Trådstartare Detta inlägg gillas... Dela Inlagd November 13, 2023 Har haft mycket att göra, har glömt måndagar, men som vanligt fick jag ingen jobb idag,så jag får ta mig till min favorit ställe och dränka sorgen 🍻😁 20 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... rolba Inlagd November 24, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd November 24, 2023 Vi jobbar inte fredagar heller så det blir inget AW. Men en rejäl fredagslunch hinner vi med för det mesta. 24 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pust Inlagd November 24, 2023 Trådstartare Dela Inlagd November 24, 2023 Var mycket upptagen i måndags, kolla en ny bar 😁👌 5 15 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd November 24, 2023 Dela Inlagd November 24, 2023 8 minuter sedan, skrev pust: Var mycket upptagen i måndags, kolla en ny bar 😁👌 Där skulle Kakan platsa 🙂 5 8 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd December 11, 2023 Dela Inlagd December 11, 2023 2 9 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd December 11, 2023 Dela Inlagd December 11, 2023 On 2023-10-23 at 23:03, skrev gorjos: Lat, pensionär och måndag så var man tvungen att sitta här Tänk om hela Sverige började lata sig, då skulle vi va som Afghanistan på en vecka! 1 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dolemon Inlagd December 11, 2023 Dela Inlagd December 11, 2023 10 minuter sedan, skrev audirs2: Tänk om hela Sverige började lata sig, då skulle vi va som Afghanistan på en vecka! Vi kryper sakta men säker mot detta samhälle 😄 5 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd December 11, 2023 Dela Inlagd December 11, 2023 (ändrad) Måndag och en fika efter att ha satt in pengar till en bra kurs, krona mot krona 😉 Skönt att inte behöva jaga ören som en del gör 😃 Ändrades December 11, 2023 av Kenneth4618 2 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd December 11, 2023 Dela Inlagd December 11, 2023 50 minuter sedan, skrev Dolemon: Vi kryper sakta men säker mot detta samhälle 😄 Känns som svenska folket jobbat hårt på detta sedan 60-talet när vi började importera stora mängder utländska arbetare Så "sakta" är nog nyckelordet 2 Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Kenneth4618 Inlagd December 11, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd December 11, 2023 Den STORA skillnaden är att då importerades det folk som kom hit för arbeta. Inte för att leva på bidrag och begå brott 21 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dolemon Inlagd December 11, 2023 Dela Inlagd December 11, 2023 5 minuter sedan, skrev Kenneth4618: Den STORA skillnaden är att då importerades det folk som kom hit för arbeta. Inte för att leva på bidrag och begå brott Exakt 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dolemon Inlagd December 11, 2023 Dela Inlagd December 11, 2023 17 minuter sedan, skrev Tallviking: Känns som svenska folket jobbat hårt på detta sedan 60-talet när vi började importera stora mängder utländska arbetare Så "sakta" är nog nyckelordet Sakta, kan ha olika hastigheter. jag är "bara" 56år men under mitt "korta" liva har då jag inte upplevt detta samhälle vi har idag. Bor på mindre ort i Dalarna På 70 talet var vi ute och lekte samt vid högre ålder 14-15 års ålder åkte vi moppe runt i Biskopsgårdarna typ dygnet runt utan att våra föräldra var oroliga Idag skulle jag inte åka dit åka runt på moppe dygnet runt typ Siterar Fredrik Reinfeldt i en intervju, Sverige tillhör inte dom generationerna som levt i flera generationerna, utan dom kommande generationerna. Så då vet man vilket samhälle vi komma få Mvh. En som kommer skriva ut sig den dagen kommer 6 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd December 11, 2023 Dela Inlagd December 11, 2023 1 timme sedan, skrev Kenneth4618: Måndag och en fika efter att ha satt in pengar till en bra kurs, krona mot krona 😉 Skönt att inte behöva jaga ören som en del gör 😃 Ja när man har över 100 miljoner på kontot så behöver man inte oroa sig alls! Jag har långt kvar till dit!😜 5 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd December 11, 2023 Dela Inlagd December 11, 2023 Precis nyss, skrev audirs2: Ja när man har över 100 miljoner på kontot så behöver man inte oroa sig alls! Jag har långt kvar till dit!😜 Jag med 😟 3 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd December 11, 2023 Dela Inlagd December 11, 2023 Precis nyss, skrev Kenneth4618: Jag med 😟 Dä tor jag int! Har nog hört vissa rykten!😜 1 1 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd December 11, 2023 Dela Inlagd December 11, 2023 Men vi fård säga hej då till farbror Melker. M Shörling. 1 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu