rolba Inlagd Juni 5, 2023 Dela Inlagd Juni 5, 2023 Klämdag idag. Hur funkar det som pensionär? Får ta en funderare om det ska bli hängmattan eller gräsklipparen som kommer i kläm. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
UglyFarang Inlagd Juni 5, 2023 Dela Inlagd Juni 5, 2023 45 minuter sedan, skrev rolba: Klämdag idag. Hur funkar det som pensionär? Får ta en funderare om det ska bli hängmattan eller gräsklipparen som kommer i kläm. Tur att man inte är pensionär och behöver ägna sej åt sådana konstiga funderingar. Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli......... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pust Inlagd Juni 5, 2023 Trådstartare Dela Inlagd Juni 5, 2023 Måndag, dagens jobb erbjudande,fyrvaktare Men eftersom spriten och min kropp inte kom överens, så vart jag skadad, så jag fick tack nej. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
spooncreek Inlagd Juni 5, 2023 Dela Inlagd Juni 5, 2023 12 minuter sedan, skrev pust: Måndag, dagens jobb erbjudande,fyrvaktare Men eftersom spriten och min kropp inte kom överens, så vart jag skadad, så jag fick tack nej. De visste inte att de bara behövde erbjuda dig två stora Leo. Åk tillbaka nästa måndag, så lovar jag att snacka med dem innan dess. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juni 5, 2023 Dela Inlagd Juni 5, 2023 enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juni 5, 2023 Dela Inlagd Juni 5, 2023 31 minuter sedan, skrev Enis: enis Innebär det att kreditkortet får användas fritt? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Juni 5, 2023 Dela Inlagd Juni 5, 2023 4 timmar sedan, skrev Enis: enis 4 timmar sedan, skrev andrejsdenruskige: Innebär det att kreditkortet får användas fritt? Klättrade upp på taket och simulerade lite arbete för att slippa serva @Enis svampbuss. Kan väl säga att han inte gick på finten men att det istället kommer att kosta honom åtskilliga luncher. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Juni 5, 2023 Dela Inlagd Juni 5, 2023 Sista måndagen på ett tag då… Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Juni 5, 2023 Dela Inlagd Juni 5, 2023 5 timmar sedan, skrev Enis: enis Jaja slit ut en generation i taget... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juni 5, 2023 Dela Inlagd Juni 5, 2023 2 timmar sedan, skrev rolba: Klättrade upp på taket och simulerade lite arbete för att slippa serva @Enis svampbuss. Kan väl säga att han inte gick på finten men att det istället kommer att kosta honom åtskilliga luncher. Här har man då lämnat in sin pärla på långtidsförvaring och omvårdnad… inte direkt bara sätta sig i vrida om nycklarna och åka där ifrån enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juni 6, 2023 Dela Inlagd Juni 6, 2023 10 timmar sedan, skrev Enis: Här har man då lämnat in sin pärla på långtidsförvaring och omvårdnad… inte direkt bara sätta sig i vrida om nycklarna och åka där ifrån enis Har den CD spelare och banspelare eller rent av en Stereo-8 ? 😉 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Juni 6, 2023 Dela Inlagd Juni 6, 2023 36 minuter sedan, skrev Kenneth4618: Har den CD spelare och banspelare eller rent av en Stereo-8 ? 😉 Tyckte mig skymta en värsting Pioneer säkert värd mer än hela kärran. 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Juni 12, 2023 Dela Inlagd Juni 12, 2023 Gör ett avsteg och trappar ner stegvis. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pust Inlagd Juni 12, 2023 Trådstartare Dela Inlagd Juni 12, 2023 Tar ut en kompdag, har varit mycket jobbsök dom sista måndagarna, behöver nog några öl 🍺🍻 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pust Inlagd Juni 19, 2023 Trådstartare Dela Inlagd Juni 19, 2023 Tar en semesterdag , behöver gå ner i varv inför midsommar, får ta lite frukost innan man kan dricka Guds gåva "LEO" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pust Inlagd Juni 19, 2023 Trådstartare Dela Inlagd Juni 19, 2023 Tur att jag tog en semesterdag idag. Imorgon blir det tufft om jag ska hinna med allt 🍻😁🍺👌 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Juni 19, 2023 Dela Inlagd Juni 19, 2023 4 timmar sedan, skrev pust: Tur att jag tog en semesterdag idag. Imorgon blir det tufft om jag ska hinna med allt 🍻😁🍺👌 Alla dessa ballongjakter tar hårt på konditionen,du gör hela rätt som spar energi för att orka hela "racet" Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Juni 19, 2023 Dela Inlagd Juni 19, 2023 7 timmar sedan, skrev pust: Tar en semesterdag , behöver gå ner i varv inför midsommar, får ta lite frukost innan man kan dricka Guds gåva "LEO" Laddar med kaffe här åxå. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pust Inlagd Juli 3, 2023 Trådstartare Dela Inlagd Juli 3, 2023 Måndag, som vanligt jagade jag jobb, hade nästan gett upp. Men så fick jag se denna skylt, här behöver dom hjälp 👌😁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Augusti 14, 2023 Dela Inlagd Augusti 14, 2023 9 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Augusti 14, 2023 Dela Inlagd Augusti 14, 2023 (ändrad) Fel tråd Även om jag inte jobbar på måndagar 🙂 Ändrades Augusti 14, 2023 av Kenneth4618 1 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Augusti 15, 2023 Dela Inlagd Augusti 15, 2023 Denna veckas måndag är nu ett minne blott så då kan man jobba lite. 8 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Augusti 15, 2023 Dela Inlagd Augusti 15, 2023 58 minuter sedan, skrev rolba: Denna veckas måndag är nu ett minne blott så då kan man jobba lite. Plockar du svarta stenar? Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Augusti 15, 2023 Dela Inlagd Augusti 15, 2023 1 timme sedan, skrev måne: Plockar du svarta stenar? Vet inte. Färgblind. Om det är de till vänster du menar så är det ballast till betongen. 3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pust Inlagd September 11, 2023 Trådstartare Dela Inlagd September 11, 2023 Var här igår,så idag är man ganska rökt, men är det måndag måste det bli nya tag 👌😄 9 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu