frogfish Inlagd Mars 4, 2023 Trådstartare Dela Inlagd Mars 4, 2023 1 timme sedan, skrev rolba: Var inte barfota om ni ska flytta en felparkerad bike en meter med sidostödet nere. Idag kan man med gott samvete ta några stänkare i smärtstillande syfte. AJJJ!!!!! Jag skulle nog hälla de (stänkarna) första på tån. Som nån annan skrev, ta hand om det ordentligt. Lätt att få infektion (som kan sluta i sepsis), thaibakterier är inte att leka med i värmen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Mars 4, 2023 Dela Inlagd Mars 4, 2023 (ändrad) Jag provade på sjukstugan förra året och fick tom komma på återbesök för att kolla att det inte fanns någon infektion. Ändrades Mars 4, 2023 av Fredman Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Maj 25, 2023 Dela Inlagd Maj 25, 2023 Besöker ni Rosettas och upplever att Wifi är segt så kan ni testa att logga in på personalens. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Maj 28, 2023 Dela Inlagd Maj 28, 2023 Förvärmning på grillen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Juni 20, 2023 Dela Inlagd Juni 20, 2023 En grannes koja är till salu. Dödsbo. Huset är i ett bedrövligt skick. Arvingarna är dock oense om priset. Spannet är från 600.000 vilket är ca markpriset här och 6.000.000 som en utflyttad till Stockholm anser att är rimligt. Det sistnämnda skulle vara mumma för då kan jag nog sälja för plus tio mille. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juni 20, 2023 Dela Inlagd Juni 20, 2023 47 minuter sedan, skrev rolba: En grannes koja är till salu. Dödsbo. Huset är i ett bedrövligt skick. Arvingarna är dock oense om priset. Spannet är från 600.000 vilket är ca markpriset här och 6.000.000 som en utflyttad till Stockholm anser att är rimligt. Det sistnämnda skulle vara mumma för då kan jag nog sälja för plus tio mille. den marken är nog kontaminerad med oljor och bensin enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Juni 21, 2023 Dela Inlagd Juni 21, 2023 12 timmar sedan, skrev Enis: den marken är nog kontaminerad med oljor och bensin enis Då höjs nog värdet lite med tanke på dagens bränslepriser. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juni 21, 2023 Dela Inlagd Juni 21, 2023 5 minuter sedan, skrev rolba: Då höjs nog värdet lite med tanke på dagens bränslepriser. Så hemlig försäljning så objektet inte ens finns med på deras hemsida /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Juni 21, 2023 Dela Inlagd Juni 21, 2023 27 minuter sedan, skrev Enis: Så hemlig försäljning så objektet inte ens finns med på deras hemsida /Enis Tror inte de är speciellt stolta över att sälja detta objekt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juni 21, 2023 Dela Inlagd Juni 21, 2023 Rövduschar nu på lager hos Ö&B 🙂 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Juni 21, 2023 Dela Inlagd Juni 21, 2023 20 minuter sedan, skrev Kenneth4618: Rövduschar nu på lager hos Ö&B 🙂 Ja du behöver nog en 4 - 5 st så passa på😏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juni 21, 2023 Dela Inlagd Juni 21, 2023 10 minuter sedan, skrev Boa52: Ja du behöver nog en 4 - 5 st så passa på😏 Med ditt IQ så klarar du inte ens av att koppla in en “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Juni 21, 2023 Dela Inlagd Juni 21, 2023 4 timmar sedan, skrev Enis: Så hemlig försäljning så objektet inte ens finns med på deras hemsida /Enis Kollade på Hemnet nu. Finns i get där. En tanke slog mig, de kanske hittat/snott skylten och hoppas att nån tittar in. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Juni 21, 2023 Dela Inlagd Juni 21, 2023 20 minuter sedan, skrev rolba: Kollade på Hemnet nu. Finns i get där. En tanke slog mig, de kanske hittat/snott skylten och hoppas att nån tittar in. Mer än 30 % av alla hus som säljs kommer aldrig ut på Hemnet numera. Kolla på Booli eller mäklarens egen hemsida så finns hus där som inte finns på Hemnet Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lucky Inlagd Juni 26, 2023 Dela Inlagd Juni 26, 2023 Stockholms Thaifestival i Kungsträdgården 21/22 juli. Jag och kompisen åker dit på lördagen, dessvärre får inte min nygifta kamrat stanna till kvällen, så vi drar hemåt sen eftermiddag Fd Abercrombie på MPR. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juni 26, 2023 Dela Inlagd Juni 26, 2023 On 2023-06-21 at 16:56, skrev rolba: Kollade på Hemnet nu. Finns i get där. En tanke slog mig, de kanske hittat/snott skylten och hoppas att nån tittar in. Skynda och fynda passa på och bli granne med @rolba https://www.hemnet.se/bostad/villa-5rum-bjorke-gavle-kommun-bjorkevagen-36-20166015 enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juni 26, 2023 Dela Inlagd Juni 26, 2023 50 minuter sedan, skrev Enis: Skynda och fynda passa på och bli granne med @rolba https://www.hemnet.se/bostad/villa-5rum-bjorke-gavle-kommun-bjorkevagen-36-20166015 enis Något för brandkåren att öva på 🙂 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
C-dude Inlagd Juni 26, 2023 Dela Inlagd Juni 26, 2023 Min dotter har en viss passion för schackrutigt för tillfället,, Vans för 3000B, strumpor 2 par 150B och en kjol för hiskeliga 280B. Det e inte riktigt det som stör mig hos en 11åring utan det e hennes ” radikala” sida som jag oroar mig för,, Bild på hennes kjol C;D Life's a piece of shit, When you look at it. Life's a laugh and death's a joke, it's true. You'll see it's all a show. Keep 'em laughing as you go,.Just remember that the last laugh is on you Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
UglyFarang Inlagd Juni 30, 2023 Dela Inlagd Juni 30, 2023 On 2023-06-26 at 16:40, skrev Enis: Skynda och fynda passa på och bli granne med @rolba https://www.hemnet.se/bostad/villa-5rum-bjorke-gavle-kommun-bjorkevagen-36-20166015 enis Några drag med en pensel så blir det rena slottet. Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli......... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Don Went Inlagd Juli 1, 2023 Dela Inlagd Juli 1, 2023 Dagens tips! Håll käft när du inte vet!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juli 1, 2023 Dela Inlagd Juli 1, 2023 9 timmar sedan, skrev UglyFarang: Några drag med en pensel så blir det rena slottet. Som det brukar stå i annonserna Nu har du chansen att sätta din egen prägel på ditt boende 😁 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Juli 1, 2023 Dela Inlagd Juli 1, 2023 On 2023-06-26 at 16:40, skrev Enis: Skynda och fynda passa på och bli granne med @rolba https://www.hemnet.se/bostad/villa-5rum-bjorke-gavle-kommun-bjorkevagen-36-20166015 enis On 2023-06-26 at 17:31, skrev Kenneth4618: Något för brandkåren att öva på 🙂 23 timmar sedan, skrev UglyFarang: Några drag med en pensel så blir det rena slottet. 13 timmar sedan, skrev Kenneth4618: Som det brukar stå i annonserna Nu har du chansen att sätta din egen prägel på ditt boende 😁 Har vi tur så blir det knuttebrudarna som köper den som klubbkåk. Om nån köper den för att bo i den så är det nog en märklig kuf man får till granne. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juli 2, 2023 Dela Inlagd Juli 2, 2023 9 timmar sedan, skrev rolba: Har vi tur så blir det knuttebrudarna som köper den som klubbkåk. Om nån köper den för att bo i den så är det nog en märklig kuf man får till granne. Du får hoppas på denna klubb då “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Juli 4, 2023 Dela Inlagd Juli 4, 2023 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juli 5, 2023 Dela Inlagd Juli 5, 2023 Man kanske skulle ta och testa en linbana med takterass 🙂 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu