Detta inlägg gillas... rolle68 Inlagd September 20, 2023 Trådstartare Detta inlägg gillas... Dela Inlagd September 20, 2023 27 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolle68 Inlagd September 20, 2023 Trådstartare Dela Inlagd September 20, 2023 6 minuter sedan, skrev Soengsang: Vart i Korat är det, gissar i utkanten på centrum någonstans, men känner inte riktigt igen något, förutom tornet på Terminal då. Soengsang du gissar rätt det är ca. 7 km från Terminal, runt omkring i Joho. 3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd September 20, 2023 Dela Inlagd September 20, 2023 7 minuter sedan, skrev rolle68: Soengsang du gissar rätt det är ca. 7 km från Terminal, runt omkring i Joho. Ok, hyfsat nära O&D resturang då, anser vara en av de bästa falangrestaurangerna i Korat, tillsammans med LeckerLecker. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolle68 Inlagd September 20, 2023 Trådstartare Dela Inlagd September 20, 2023 Precis nyss, skrev Soengsang: Ok, hyfsat nära O&D resturang då, anser vara en av de bästa falangrestaurangerna i Korat, tillsammans med LeckerLecker. Helt rätt, men jag har inte varit dit och ätit ännu, gubben är lat hahaha. 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... rolle68 Inlagd September 20, 2023 Trådstartare Detta inlägg gillas... Dela Inlagd September 20, 2023 25 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... rolle68 Inlagd September 22, 2023 Trådstartare Detta inlägg gillas... Dela Inlagd September 22, 2023 Lite gamla bilder. 24 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... rolle68 Inlagd September 29, 2023 Trådstartare Detta inlägg gillas... Dela Inlagd September 29, 2023 Var ute en sväng och köpte lite råvaror för att göra mat. 24 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... rolle68 Inlagd Oktober 15, 2023 Trådstartare Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Oktober 15, 2023 Nu har jag varit ute en sväng i stora staden. 23 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... rolle68 Inlagd November 15, 2023 Trådstartare Detta inlägg gillas... Dela Inlagd November 15, 2023 25 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
UglyFarang Inlagd November 15, 2023 Dela Inlagd November 15, 2023 (ändrad) Är det ap nam för ma ti nakliat? Eller: ska hunden bada? Ändrades November 15, 2023 av UglyFarang 2 6 Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli......... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... rolle68 Inlagd December 2, 2023 Trådstartare Detta inlägg gillas... Dela Inlagd December 2, 2023 Loy krathong. 18 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... rolle68 Inlagd April 7 Trådstartare Detta inlägg gillas... Dela Inlagd April 7 17 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... rolle68 Inlagd April 21 Trådstartare Detta inlägg gillas... Dela Inlagd April 21 Lite fotboll mm. 21 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... rolle68 Inlagd Maj 17 Trådstartare Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Maj 17 Avslappnad hund och lite förändring inne i korat, Blev en liten brand hemmavid också. 20 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
biker Inlagd Maj 17 Dela Inlagd Maj 17 Jag ser att några bilder är tagna från gångbron mellan Terminal 21 och BigC. Undrar om vägbygget blir klart där någon gång? Nu stänger Foodland på Terminal 21 sista juni. Jäkligt trist tycker jag, och många andra...... mvh biker 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... rolle68 Inlagd Augusti 6 Trådstartare Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Augusti 6 Lite smått och gott! 18 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... rolle68 Inlagd Augusti 23 Trådstartare Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Augusti 23 Livet är underbart här i korat. 17 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu