rolle68 Inlagd Januari 25, 2023 Dela Inlagd Januari 25, 2023 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolle68 Inlagd Januari 25, 2023 Trådstartare Dela Inlagd Januari 25, 2023 Några fler bilder! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolle68 Inlagd Januari 25, 2023 Trådstartare Dela Inlagd Januari 25, 2023 Lite äldre bilder! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Swedmark Inlagd Januari 28, 2023 Dela Inlagd Januari 28, 2023 Fina bilder, lite text, skulle göra den helt perfekt 👍 🙂 En dansk som ber om ursäkt för hans konstiga svenska Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolle68 Inlagd Februari 21, 2023 Trådstartare Dela Inlagd Februari 21, 2023 Lite bilder runt om i korat! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolle68 Inlagd Mars 2, 2023 Trådstartare Dela Inlagd Mars 2, 2023 Korat city. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolle68 Inlagd Mars 3, 2023 Trådstartare Dela Inlagd Mars 3, 2023 Restaurang besök! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nerike Inlagd Mars 3, 2023 Dela Inlagd Mars 3, 2023 On 2023-03-02 at 07:23, skrev rolle68: Korat city. Är detta gamla George and Dragon tycker jag mig se känner igen kaklet, samt butiken jämte med sina guldfärgade dragon figurer Open same same closed, but different Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolle68 Inlagd Mars 3, 2023 Trådstartare Dela Inlagd Mars 3, 2023 1 minut sedan, skrev Nerike: On 2023-03-02 at 13:23, skrev rolle68: Korat city. Är detta gamla George and Dragon tycker jag mig se känner igen kaklet, samt butiken jämte med sina guldfärgade dragon figurer Nej är upp inte så långt från där klang plaza var. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolle68 Inlagd Mars 3, 2023 Trådstartare Dela Inlagd Mars 3, 2023 4 minuter sedan, skrev Nerike: On 2023-03-02 at 13:23, skrev rolle68: Korat city. Är detta gamla George and Dragon tycker jag mig se känner igen kaklet, samt butiken jämte med sina guldfärgade dragon figurer Expandera Jag ska ta med JFK68 för lite öl och spel i december. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nerike Inlagd Mars 3, 2023 Dela Inlagd Mars 3, 2023 (ändrad) 4 minuter sedan, skrev rolle68: Nej är upp inte så långt från där klang plaza var. Ok det var länge sedan jag var i Korat, min tjej/fru vill inte åka till Korat då mitt ex kommer därifrån Men tror det blir en resa dit i alla fall nästa resa, då min danske kompis som bor i Jomtien vill åka dit så hans familj samt jag och min tjej/fru åker nog dit För övertala henne att det kommer bli kul. Ändrades Mars 3, 2023 av Nerike Open same same closed, but different Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolle68 Inlagd Mars 3, 2023 Trådstartare Dela Inlagd Mars 3, 2023 1 minut sedan, skrev Nerike: Ok det var länge sedan jag var i Korat, min tjej/fru vill inte åka till Korat då mitt ex kommer därifrån Men tror det blir en resa dit i alla fall nästa resa, då min danske kompis som bor i Jomtien vill åka dit så hans familj samt jag och min tjej/fru åker nog dit För övertala henne att det kommer bli kul. Låter bra då får vi ta en öl tillsammans. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nerike Inlagd Mars 3, 2023 Dela Inlagd Mars 3, 2023 10 minuter sedan, skrev rolle68: Låter bra då får vi ta en öl tillsammans. Vi brukar bo på Siri Hotel Korat Open same same closed, but different Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolle68 Inlagd Mars 3, 2023 Trådstartare Dela Inlagd Mars 3, 2023 1 minut sedan, skrev Nerike: Vi brukar bo på Siri Hotel Korat Finns så mycket bra och pris värda ställen att bo på i city. Vi snackade vid lite när du hade Korat forumet, jag bodde i Korat city 2008-2012. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolle68 Inlagd Mars 3, 2023 Trådstartare Dela Inlagd Mars 3, 2023 Precis nyss, skrev apknug: Finns korat forumet kvar? Nej. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nerike Inlagd Mars 3, 2023 Dela Inlagd Mars 3, 2023 Precis nyss, skrev apknug: Tråkigt men naturlig utveckling, på de flesta forum hänger några stycken som var där förr tills de dör sotdöden, oklart om vad först. Allting har sin tid. Det var så att det tog slut med mitt ex. och var inte så mycket i Korat efter det men jag skapade admin konton till flera medlemmar på Korat forumet. Så jag vet inte varför den dog ut, men det är väl enkelt att skapa ett nytt korat forum annars har vi Korat tråden här på MPR Open same same closed, but different Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolle68 Inlagd Mars 26, 2023 Trådstartare Dela Inlagd Mars 26, 2023 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolle68 Inlagd Maj 8, 2023 Trådstartare Dela Inlagd Maj 8, 2023 Tog en promenad nu när det blivit lite svalare här i korat! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolle68 Inlagd Maj 20, 2023 Trådstartare Dela Inlagd Maj 20, 2023 Korat när det är som bäst. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolle68 Inlagd Juni 1, 2023 Trådstartare Dela Inlagd Juni 1, 2023 Morgonpromenad! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolle68 Inlagd Juni 11, 2023 Trådstartare Dela Inlagd Juni 11, 2023 Avslappnande hundar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... rolle68 Inlagd September 20, 2023 Trådstartare Detta inlägg gillas... Dela Inlagd September 20, 2023 Lite nya och gamla bilder från korat. 21 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... rolle68 Inlagd September 20, 2023 Trådstartare Detta inlägg gillas... Dela Inlagd September 20, 2023 21 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... rolle68 Inlagd September 20, 2023 Trådstartare Detta inlägg gillas... Dela Inlagd September 20, 2023 26 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd September 20, 2023 Dela Inlagd September 20, 2023 (ändrad) Vart i Korat är det, gissar i utkanten på centrum någonstans, men känner inte riktigt igen något, förutom tornet på Terminal då. Ändrades September 20, 2023 av Soengsang 2 Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu