andrejsdenruskige Inlagd September 24 Dela Inlagd September 24 När vi ändå är inne på det. Länken som M33 har verkar ge 100.000 poäng. Blås lite pengar, få en voucher och du är nästan i mål med 2 resor i business till Thailand. Det förutsätter i och för sig att man använder kortet och snarare gillar att spendera och inte spara. 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd September 24 Dela Inlagd September 24 2 minuter sedan, skrev andrejsdenruskige: När vi ändå är inne på det. Länken som M33 har verkar ge 100.000 poäng. Blås lite pengar, få en voucher och du är nästan i mål med 2 resor i business till Thailand. Det förutsätter i och för sig att man använder kortet och snarare gillar att spendera och inte spara. Man måste förstå att det inte kostar extra att handla på kredit, snarare att det är korkat att inte göra det. Sedan sköter spenden sig själv. Plötsligt sitter man där och dricker Laurent-Perrier Grand Siècle N.V. à 250€ / flaska i EVA Business eller TG First. Fast om man inte har koll på sin ekonomi så bör man avstå. Finns ju de som inte kan hantera krediter. 9 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
UglyFarang Inlagd Oktober 20 Dela Inlagd Oktober 20 On 2024-09-05 at 06:00, skrev Soengsang: Är nog först och främst resor via olika internationella onlineresebyråer det skulle kunna "fungera" på, men med köp via resebyråer nog viktigare att rensa kakor gissar jag. Vid köp direkt av flygbolagen så kvittar det nog vart men söker ifrån. Jag har under några år använt 2 äldre datorer som rensar bort kakorna när man stänger webbläsaren och jag har flera gånger köpt biljetter via en sajt som finns med både svensk och thai webbadress och det har alltid varit billigare via den thailändska adressen. Det var en medlem här som höll på och skannade webben efter resor, Singa7/11 har jag för mej att han kallade sej, han gjorde liknande, där har jag snott idén.... 2 Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli......... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Oktober 23 Dela Inlagd Oktober 23 En kompis till frun åker till Thailand nästa vecka Då lägger jag hellre till några tusenlappar och åker bizz med ett annat bolag 🤔 3 5 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Oktober 23 Dela Inlagd Oktober 23 5 minuter sedan, skrev Kenneth4618: En kompis till frun åker till Thailand nästa vecka Då lägger jag hellre till några tusenlappar och åker bizz med ett annat bolag 🤔 Vad är det som kostar 4243? 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Oktober 23 Dela Inlagd Oktober 23 1 minut sedan, skrev rolba: Vad är det som kostar 4243? Skatten 2 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd Oktober 23 Dela Inlagd Oktober 23 4 timmar sedan, skrev Kenneth4618: En kompis till frun åker till Thailand nästa vecka Då lägger jag hellre till några tusenlappar och åker bizz med ett annat bolag 🤔 Vilket annat bolag tänker du på där du kan lägga till "några tusenlappar" för en Bizz? Jag kollade för skoj skuld med Qatar och där kostar en bizz samma datum ca 60 000kr och ekonomi drygt 21 000kr. Våra biljetter med thai ekonomi 19 dec till 25 jan (visserligen då till Chiang mai) gick på över 19 000 kr styck och då bokade vi ändå ganska tidligt i år. Jag kollade runt men hittade inget annat prisvärt med anslutning till Chiang mai. 2 Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Oktober 23 Dela Inlagd Oktober 23 18 018kr betalade jag för frugans och favoritdotterns biljetter med Thai 21/11-11/12. 3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Oktober 23 Dela Inlagd Oktober 23 (ändrad) 25000 × 2 i bizz med Austrian och Lufthansa när vi åker, värt varenda krona 🫠 Helst hade jag velat åkt med Qatar, deras 787:a var trevlig. Ändrades Oktober 23 av Kenneth4618 3 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Oktober 23 Dela Inlagd Oktober 23 30 minuter sedan, skrev Kenneth4618: 25000 × 2 i bizz med Austrian och Lufthansa när vi åker, värt varenda krona 🫠 Helst hade jag velat åkt med Qatar, deras 787:a var trevlig. hur långt före avresa hittade du dessa biljetter och hur hittade du dessa? enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Oktober 23 Dela Inlagd Oktober 23 20 minuter sedan, skrev Enis: hur långt före avresa hittade du dessa biljetter och hur hittade du dessa? enis 7 augusti på Lufthansas egen sida och vi åker 8/2. Bokar alltid på flygbolagens hemsida numera efter allt strul och extrakostnader det blev av covidskiten 5 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu