thomas001 Inlagd Maj 28, 2023 Dela Inlagd Maj 28, 2023 Äntligen! Rätt lag i toppen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Maj 28, 2023 Dela Inlagd Maj 28, 2023 Bra sista vecka, 6 pinnar, Elfsborg krossar Malmö och en Gris till veterenären. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Maj 29, 2023 Dela Inlagd Maj 29, 2023 8 timmar sedan, skrev Nicholas: ganska mycket action i allsvenskan idag. Malmö toppar inte längre tabellen. Afrika IK, har svårt för derbyn. Vilka Miffon i Afrika IK Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Maj 29, 2023 Dela Inlagd Maj 29, 2023 Vafan ska man säga om AIK, naturligtvis skulle de ha poängavdrag och ingen publik på låt säga 10 matcher... Och vad fan ska man säga om deras svin till spelare som försvarar skiten? -AIK-spelare uttalar "viss förståelse". Vad är det för dyngpuckon? Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Maj 29, 2023 Dela Inlagd Maj 29, 2023 Ja, det blir nåt för SV(aik)FF att bita i. Tycker även att djugåårn ska straffas då det är de hemlösas "hemmamatch" och därmed står för arrangemanget och säkerheten... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Maj 29, 2023 Dela Inlagd Maj 29, 2023 16 minuter sedan, skrev Benriach: Ja, det blir nåt för SV(aik)FF att bita i. Tycker även att djugåårn ska straffas då det är de hemlösas "hemmamatch" och därmed står för arrangemanget och säkerheten... Tele 2 är Difs hemmaarena som brajen får låna. Det är enbart AfrikaIK som ska straffas för sina sviniga anhängare och kassa spelare som inte tar avstånd för "sin" publik. Om alla lag ska stå för säkerheten och kostnaderna fullt ut får man lägga ner fotbollen i framförallt storstäderna. Måste samarbetas med polisen som borde synas mer. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GreenValley Inlagd Maj 29, 2023 Dela Inlagd Maj 29, 2023 Det är händelser likt denna som gör att jag inte går på allsvensk fotboll i Stockholm längre. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Maj 29, 2023 Dela Inlagd Maj 29, 2023 1 minut sedan, skrev GreenValley: Det är händelser likt denna som gör att jag inte går på allsvensk fotboll i Stockholm längre. Man får ikläda sig skyddsväst och brandsäkra kläder. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GreenValley Inlagd Maj 29, 2023 Dela Inlagd Maj 29, 2023 23 minuter sedan, skrev Peolito: Man får ikläda sig skyddsväst och brandsäkra kläder. Jag ska bege mig till Grimsta när Norrköping kommer på besök i september. BP har nog inte fler huliganer än att jag tror mig kunna hantera dem! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lucky Inlagd Maj 29, 2023 Dela Inlagd Maj 29, 2023 Så AIK betyder alltså Allt I Kaos? Fd Abercrombie på MPR. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Maj 29, 2023 Dela Inlagd Maj 29, 2023 2 timmar sedan, skrev Lucky: Så AIK betyder alltså Allt I Kaos? Eller Afrikanska IdrottsKlubben Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
NiceBeaver Inlagd Maj 29, 2023 Dela Inlagd Maj 29, 2023 8 timmar sedan, skrev Soengsang: Vafan ska man säga om AIK, naturligtvis skulle de ha poängavdrag och ingen publik på låt säga 10 matcher... Och vad fan ska man säga om deras svin till spelare som försvarar skiten? -AIK-spelare uttalar "viss förståelse". Vad är det för dyngpuckon? Poängavdrag för gnagarna är inget straff då dom inte har så många. 🤪 "Att försöka är första steget till att misslyckas" - Homer Simpson -NICE BEAVER!!! -Thank you, I just had it stuffed. (Leslie Nielsen & Pricilla Presley i Nakna Pistolen) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd Maj 29, 2023 Dela Inlagd Maj 29, 2023 Synd att losa Hugo för ca 132 millar men önskar honom lycka till i Frankfurt. en kille som spelat i MFF sedan han var 12 år. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GreenValley Inlagd Maj 29, 2023 Dela Inlagd Maj 29, 2023 27 minuter sedan, skrev NiceBeaver: Poängavdrag för gnagarna är inget straff då dom inte har så många. 🤪 Snart är Brajen nere i samma träsk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Maj 30, 2023 Dela Inlagd Maj 30, 2023 10 timmar sedan, skrev GreenValley: Snart är Brajen nere i samma träsk! Börjar bli stockholmsträsk där i botten, lite tragiskt för nollåttorna. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Maj 30, 2023 Dela Inlagd Maj 30, 2023 1 timme sedan, skrev Soengsang: Börjar bli stockholmsträsk där i botten, lite tragiskt för nollåttorna. Ähum, Djurgården ligger i Stockholm är är inte nere i träsket. Skulle vilja säga nästan i toppen. Blanda inte in DIF med råttorna och brajen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Maj 30, 2023 Dela Inlagd Maj 30, 2023 2 timmar sedan, skrev Soengsang: Börjar bli stockholmsträsk där i botten, lite tragiskt för nollåttorna. 1 timme sedan, skrev Peolito: Ähum, Djurgården ligger i Stockholm är är inte nere i träsket. Skulle vilja säga nästan i toppen. Blanda inte in DIF med råttorna och brajen. Tur att de får möta varandra ibland så i alla fall nåt av lagen får poäng Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Maj 30, 2023 Trådstartare Dela Inlagd Maj 30, 2023 Upprördheten över AIK är bara spel för galleriet. Ingen som tycker det är ett problem annat än när dom ska uttala sig i TV. Tex får folk släpa in hur mycket bengaler och bangers som helst. Inget problem, ett stämmningshöjande måste att ha snarare. Men ingen vill säga det i TV. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Maj 30, 2023 Dela Inlagd Maj 30, 2023 49 minuter sedan, skrev Nicholas: Upprördheten över AIK är bara spel för galleriet. Ingen som tycker det är ett problem annat än när dom ska uttala sig i TV. Tex får folk släpa in hur mycket bengaler och bangers som helst. Inget problem, ett stämmningshöjande måste att ha snarare. Men ingen vill säga det i TV. Det måste ske ett bättre och skarpare system för att ta hand om bråkstakar mm. Bengaler och fyrverkerier är ju förbjudet I Sverige. Visitering av alla som ska in på en match är ett måste kopplat till hårdare tag mot buset mer kameror mm. Det ska vara som i England när de fick bort mycket av eländet.Var på flera matcher där och man fick gå till t.ex t-banan med vaktande poliser och som ingrep fort och hårt om någon var stökig. Men jag gissar velourpacket i Sverige vill bygga fler ungdomsgårdar så "de" har något att göra. Lite mer barnbidrag också. Hej och hå. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Maj 30, 2023 Trådstartare Dela Inlagd Maj 30, 2023 (ändrad) 1 timme sedan, skrev Peolito: Det måste ske ett bättre och skarpare system för att ta hand om bråkstakar mm. Bengaler och fyrverkerier är ju förbjudet I Sverige. Visitering av alla som ska in på en match är ett måste kopplat till hårdare tag mot buset mer kameror mm. Det ska vara som i England när de fick bort mycket av eländet.Var på flera matcher där och man fick gå till t.ex t-banan med vaktande poliser och som ingrep fort och hårt om någon var stökig. Men jag gissar velourpacket i Sverige vill bygga fler ungdomsgårdar så "de" har något att göra. Lite mer barnbidrag också. Hej och hå. Jag upprepar min ståndpunkt att en stor del av dom som styr och ställer i toppen av fotbolls-Sverige är av samma skrot och korn som dom värsta huliganerna. Dom kommer själva därifrån, dom betraktar inte fotboll som en angelägenhet för Svensson med familj. (Svenssons jobb är bara att plocka upp räkningar från polisen etc) Fotbollen tillhör dom fanatiska, och det har dom inga problem med, dessutom drar det förmodligen mer publik. Ändrades Maj 30, 2023 av Nicholas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GreenValley Inlagd Maj 30, 2023 Dela Inlagd Maj 30, 2023 2 timmar sedan, skrev Nicholas: Jag upprepar min ståndpunkt att en stor del av dom som styr och ställer i toppen av fotbolls-Sverige är av samma skrot och korn som dom värsta huliganerna. Dom kommer själva därifrån, dom betraktar inte fotboll som en angelägenhet för Svensson med familj. (Svenssons jobb är bara att plocka upp räkningar från polisen etc) Fotbollen tillhör dom fanatiska, och det har dom inga problem med, dessutom drar det förmodligen mer publik. På rak arm kan jag bara komma på "Yxan" i Hammarby som stämmer in på beskrivningen, på sin tid en av Stockholms värsta skinnskallar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Maj 30, 2023 Trådstartare Dela Inlagd Maj 30, 2023 25 minuter sedan, skrev GreenValley: På rak arm kan jag bara komma på "Yxan" i Hammarby som stämmer in på beskrivningen, på sin tid en av Stockholms värsta skinnskallar! I AIK så bestämmer ju ultras, går på årsmötet och avsätter folk som inte tycker som dom. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GreenValley Inlagd Maj 30, 2023 Dela Inlagd Maj 30, 2023 1 timme sedan, skrev Nicholas: I AIK så bestämmer ju ultras, går på årsmötet och avsätter folk som inte tycker som dom. Vilket jävla sätt! AIK måste vara den enda föreningen i Sverige där medlemmar går på årsmötet och uttrycker sin åsikt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Maj 30, 2023 Trådstartare Dela Inlagd Maj 30, 2023 2 timmar sedan, skrev GreenValley: Vilket jävla sätt! AIK måste vara den enda föreningen i Sverige där medlemmar går på årsmötet och uttrycker sin åsikt! Jo det går ju att raljera, men faktum är att huliganerna styr och ställer i föreningarna och såldes kommer dom knappast hjälpa till med att få stopp på sig själva. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Maj 31, 2023 Dela Inlagd Maj 31, 2023 14 timmar sedan, skrev Nicholas: Jag upprepar min ståndpunkt att en stor del av dom som styr och ställer i toppen av fotbolls-Sverige är av samma skrot och korn som dom värsta huliganerna. Dom kommer själva därifrån, dom betraktar inte fotboll som en angelägenhet för Svensson med familj. (Svenssons jobb är bara att plocka upp räkningar från polisen etc) Fotbollen tillhör dom fanatiska, och det har dom inga problem med, dessutom drar det förmodligen mer publik. I AIK stämmer det. De styrs av HA och liknande grupper. Den föreningen har problem och då är fotbollen inte det största. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu