Guest jlh66 Inlagd Mars 30, 2023 Dela Inlagd Mars 30, 2023 (ändrad) 30 minuter sedan, skrev GreenValley: När Bojan sitter i PL-studion under en match med Man U och han ältar "På min tid i United" går jag i taket varje gång! Det där är ju inte direkt unikt med FD spelare som sitter i studion. Jag kan nog förstå dom till viss del. Men den jag har mest respekt för inom svensk fotboll och enligt mig är den mest ödmjuka och bästa spelare är Torbjörn Nilsson 🙏 Ändrades Mars 30, 2023 av jlh66 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Mars 31, 2023 Dela Inlagd Mars 31, 2023 8 timmar sedan, skrev GreenValley: När Bojan sitter i PL-studion under en match med Man U och han ältar "På min tid i United" går jag i taket varje gång! Bildbevis på när du går i taket Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Mars 31, 2023 Dela Inlagd Mars 31, 2023 23 timmar sedan, skrev GreenValley: När Bojan sitter i PL-studion under en match med Man U och han ältar "På min tid i United" går jag i taket varje gång! 14 timmar sedan, skrev Peolito: Bildbevis på när du går i taket Förlåt men jag kunde inte låta bli..... Ha det dock i minnet att det är med kärlek och respekt jag gör detta.....🙏 Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd April 2, 2023 Dela Inlagd April 2, 2023 Kanonmatch av Dif. Första halvlek kanon. Enda laget som hotar är Häcken. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mrsurin Inlagd April 2, 2023 Dela Inlagd April 2, 2023 Och Hammarby. 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd April 2, 2023 Trådstartare Dela Inlagd April 2, 2023 Då är vi igång. Serieledarlivet. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd April 8, 2023 Dela Inlagd April 8, 2023 Speldag hemmavid och ca 15 genom skogen. Sitter dock på krogen i Hässelby Gård. De andra har hyrt två krogar på Fridhemsplan, men deras krogar har så kass logistik Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd April 8, 2023 Trådstartare Dela Inlagd April 8, 2023 47 minuter sedan, skrev 65Selander: Speldag hemmavid och ca 15 genom skogen. Sitter dock på krogen i Hässelby Gård. De andra har hyrt två krogar på Fridhemsplan, men deras krogar har så kass logistik nära till fyll 12:an Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd April 8, 2023 Dela Inlagd April 8, 2023 10 timmar sedan, skrev Nicholas: nära till fyll 12:an inget roligt hus Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd April 8, 2023 Dela Inlagd April 8, 2023 Alles, satt hårt inne men Kise5+ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd April 8, 2023 Dela Inlagd April 8, 2023 On 2023-03-30 at 22:49, skrev jlh66: Det där är ju inte direkt unikt med FD spelare som sitter i studion. Jag kan nog förstå dom till viss del. Men den jag har mest respekt för inom svensk fotboll och enligt mig är den mest ödmjuka och bästa spelare är Torbjörn Nilsson 🙏 Torbjörn Nilsson är en goo gubbe, men så härstammar han ju från Partille! Jonsereds IF en riktig arbetar klubb, att han sen gick till Blåvitt är helt OK. MVH "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd April 9, 2023 Trådstartare Dela Inlagd April 9, 2023 3 timmar sedan, skrev Tommy: Torbjörn Nilsson är en goo gubbe, men så härstammar han ju från Partille! Jonsereds IF en riktig arbetar klubb, att han sen gick till Blåvitt är helt OK. MVH Däremot Glenn som gick till GAIS, den svikaren.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd April 10, 2023 Dela Inlagd April 10, 2023 Underbart att slakta AIK idag, total förnedring. Tycker faktiskt lite synd om AIK, inte ens superettanklass i år. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GreenValley Inlagd April 10, 2023 Dela Inlagd April 10, 2023 40 minuter sedan, skrev Soengsang: Underbart att slakta AIK idag, total förnedring. Tycker faktiskt lite synd om AIK, inte ens superettanklass i år. Kristoffer Khazani gör assist till 3,:e målet knappt ett år efter att han opererades för en elakartad hjärntumör. Man blir gråtfärdig! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd April 11, 2023 Dela Inlagd April 11, 2023 Denna bild är helt underbar. AIK sist. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
JohanR Inlagd April 11, 2023 Dela Inlagd April 11, 2023 On 2023-04-09 at 00:54, skrev Tommy: Torbjörn Nilsson är en goo gubbe, men så härstammar han ju från Partille! Jonsereds IF en riktig arbetar klubb, att han sen gick till Blåvitt är helt OK. MVH Torbjörn är född i Västerås och bodde sina första år i Hallstahammar. Hade varit fint om han blivit kvar och startat sin karriär i Västerås SK. Grym spelare var han. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd April 16, 2023 Trådstartare Dela Inlagd April 16, 2023 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest jlh66 Inlagd April 16, 2023 Dela Inlagd April 16, 2023 Nu är det typ 4h kvar till avspark. Sen är det bara att hoppas att DIF gör jobbet 💪♥️💙🙏⚽ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dempa Inlagd April 16, 2023 Dela Inlagd April 16, 2023 8 timmar sedan, skrev Nicholas: Palestine is not a country, it's a terrorist state. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GreenValley Inlagd April 16, 2023 Dela Inlagd April 16, 2023 (ändrad) Stockholmssupportrarna kan hålla på och träta om vem som är bäst och sämst på undre halvan av serien, vi vet ju alla vilket lag som leder Allsvenskan för tillfället! 👻 Ändrades April 16, 2023 av GreenValley Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frogfish Inlagd April 16, 2023 Dela Inlagd April 16, 2023 35 minuter sedan, skrev GreenValley: Stockholmssupportrarna kan hålla på och träta om vem som är bäst och sämst på undre halvan av serien, vi vet ju alla vilket lag som leder Allsvenskan för tillfället! 👻 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd April 17, 2023 Dela Inlagd April 17, 2023 3 timmar sedan, skrev frogfish: Kan se annorluda ut i kväll Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baa Inlagd April 17, 2023 Dela Inlagd April 17, 2023 (ändrad) 7 timmar sedan, skrev måne: Kan se annorluda ut i kväll För en gång skull hoppas jag på Glenneborg... Ändrades April 17, 2023 av Baa Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
conservator Inlagd April 17, 2023 Dela Inlagd April 17, 2023 1 timme sedan, skrev Baa: För en gång skull hoppas jag på Glenneborg... Jaså hur kan det komma sig? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frogfish Inlagd April 17, 2023 Dela Inlagd April 17, 2023 (ändrad) 10 timmar sedan, skrev måne: Kan se annorluda ut i kväll Spelar inte ditt lag i division 1? Men vi passar på och är glada så länge det går. Av erfarenhet vet man aldrig när det händer igen....😜 Ändrades April 17, 2023 av frogfish Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu