Boa52 Inlagd December 1, 2023 Dela Inlagd December 1, 2023 58 minuter sedan, skrev UglyFarang: Har du varit i södra Sverige någon vinter och kollat? Eller varit här överhuvudtaget? Har ni vinter mer än tre dagar i söder, vi har vinter med minst 1 m snö i 4 mån vem tror du kan köra bäst i snö då 3 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ThailandNovise Inlagd December 1, 2023 Dela Inlagd December 1, 2023 1 minut sedan, skrev Boa52: Har ni vinter mer än tre dagar i söder, vi har vinter med minst 1 m snö i 4 mån vem tror du kan köra bäst i snö då @audirs2 3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd December 1, 2023 Dela Inlagd December 1, 2023 2 minuter sedan, skrev Boa52: Har ni vinter mer än tre dagar i söder, vi har vinter med minst 1 m snö i 4 mån vem tror du kan köra bäst i snö då 5 4 Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
uptoyou Inlagd December 1, 2023 Dela Inlagd December 1, 2023 (ändrad) 17 minuter sedan, skrev Mankan: Tror du verkligen att ormen utrustats med något att tänka med 😄 I såfall har det nog blivit bortopererat för många decennier sedan... Ändrades December 1, 2023 av uptoyou 2 1 1 Its nice to be important, but it's more important to be nice. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd December 1, 2023 Dela Inlagd December 1, 2023 13 minuter sedan, skrev Mankan: Där har du helt rätt men att kunna köra på snövägar är ni sörlänningar värdelös för ni har ingan täning på det. Det måste man väl ändå förstå Eller 3 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd December 1, 2023 Dela Inlagd December 1, 2023 8 minuter sedan, skrev Boa52: Där har du helt rätt men att kunna köra på snövägar är ni sörlänningar värdelös för ni har ingan täning på det. Det måste man väl ändå förstå Eller Hur skulle ni ha träning på snökörning när ni har snö några dagar per år, förklara det 2 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ThailandNovise Inlagd December 1, 2023 Dela Inlagd December 1, 2023 1 minut sedan, skrev Boa52: Hur skulle ni ha träning på snökörning när ni har snö några dagar per år, förklara det Hä int lönt å förklar för en som int kan förstå. 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
UglyFarang Inlagd December 1, 2023 Dela Inlagd December 1, 2023 (ändrad) 44 minuter sedan, skrev Boa52: Har ni vinter mer än tre dagar i söder, vi har vinter med minst 1 m snö i 4 mån vem tror du kan köra bäst i snö då Vi har väl haft "vinter" i en dryg vecka nu och snö i fem dagar. Vad har du för en bil som tar sej fram i en meter snö? En Unimog? Ändrades December 1, 2023 av UglyFarang 3 Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli......... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd December 1, 2023 Dela Inlagd December 1, 2023 (ändrad) 15 minuter sedan, skrev Boa52: Hur skulle ni ha träning på snökörning när ni har snö några dagar per år, förklara det Som vanligt yrar du. Du skulle inte klara dig en halv dag i Stockholmstrafiken Ändrades December 1, 2023 av Kenneth4618 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd December 2, 2023 Dela Inlagd December 2, 2023 11 timmar sedan, skrev Boa52: Där har du helt rätt men att kunna köra på snövägar är ni sörlänningar värdelös för ni har ingan täning på det. Det måste man väl ändå förstå Eller Nu råkar jag ju vara uppvuxen i Norrland så jag har fått en del träning. Sedan behöver man inte vara en bra förare bara för man är uppvuxen i Norrland. De har jag sett många exempel på. I Stockholmstrafiken räcker det dock med att en promille av förarna som misslyckas med sin körning för att det ska bli stopp i trafiken. Att du inte kan framföra ett fordon på ett vettigt sätt drabbar inte så många så länge du håller dig uppe i din håla. Du skulle nog ställa till en hel del problem i Stockholmstrafiken med din brist på träning att köra i en storstad där det faktiskt finns andra förare att samsas med. 9 Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
soi covboy Inlagd December 2, 2023 Dela Inlagd December 2, 2023 14 timmar sedan, skrev UglyFarang: E6:an från bron till Hbg norra har många optimister i personbilar morgon och kväll... Vad var det i mitt inlägg som du blev sur över?? De senaste dagarna har vi här i Skåne haft flera lastbilar liggande över E6, E4, E65, E22 med flera oftast utländska ekipage med däck som sett sina bästa dagar. ??? Jag blev inte sur 😃😃 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd December 2, 2023 Dela Inlagd December 2, 2023 3 timmar sedan, skrev Mankan: Nu råkar jag ju vara uppvuxen i Norrland så jag har fått en del träning. Sedan behöver man inte vara en bra förare bara för man är uppvuxen i Norrland. De har jag sett många exempel på. I Stockholmstrafiken räcker det dock med att en promille av förarna som misslyckas med sin körning för att det ska bli stopp i trafiken. Att du inte kan framföra ett fordon på ett vettigt sätt drabbar inte så många så länge du håller dig uppe i din håla. Du skulle nog ställa till en hel del problem i Stockholmstrafiken med din brist på träning att köra i en storstad där det faktiskt finns andra förare att samsas med. 3 timmar sedan, skrev Mankan: Nu råkar jag ju vara uppvuxen i Norrland så jag har fått en del träning. Sedan behöver man inte vara en bra förare bara för man är uppvuxen i Norrland. De har jag sett många exempel på. I Stockholmstrafiken räcker det dock med att en promille av förarna som misslyckas med sin körning för att det ska bli stopp i trafiken. Att du inte kan framföra ett fordon på ett vettigt sätt drabbar inte så många så länge du håller dig uppe i din håla. Du skulle nog ställa till en hel del problem i Stockholmstrafiken med din brist på träning att köra i en storstad där det faktiskt finns andra förare att samsas med. 3 timmar sedan, skrev Mankan: Nu råkar jag ju vara uppvuxen i Norrland så jag har fått en del träning. Sedan behöver man inte vara en bra förare bara för man är uppvuxen i Norrland. De har jag sett många exempel på. I Stockholmstrafiken räcker det dock med att en promille av förarna som misslyckas med sin körning för att det ska bli stopp i trafiken. Att du inte kan framföra ett fordon på ett vettigt sätt drabbar inte så många så länge du håller dig uppe i din håla. Du skulle nog ställa till en hel del problem i Stockholmstrafiken med din brist på träning att köra i en storstad där det faktiskt finns andra förare att samsas med. Vist är det så jag kör inte så mycket i sörläningarnas myrsamhälle men jag var resande i 20 år från hudik till Kalix 6000 mil per år 1 3 3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd December 2, 2023 Dela Inlagd December 2, 2023 6 minuter sedan, skrev Boa52: Vist är det så jag kör inte så mycket i sörläningarnas myrsamhälle Och ändå vet du allt om det 🤔 5 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
UglyFarang Inlagd December 3, 2023 Dela Inlagd December 3, 2023 On 2023-12-02 at 12:02, skrev Boa52: Vist är det så jag kör inte så mycket i sörläningarnas myrsamhälle men jag var resande i 20 år från hudik till Kalix 6000 mil per år Vad exakt är "sörläningarnas myrsamhälle"? 1 1 Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli......... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Februari 12 Trådstartare Dela Inlagd Februari 12 Trådtiteln är ju en dold hyllning till Leif "Smoke Rings" Andersson "Hello there, music lovers" 4 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Februari 12 Dela Inlagd Februari 12 On 2023-12-03 at 21:10, skrev UglyFarang: Vad exakt är "sörläningarnas myrsamhälle"? Ja vart är den kloke Boa?😉 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wangthong Inlagd Februari 13 Dela Inlagd Februari 13 On 2022-12-16 at 09:32, skrev rolba: Volvon har jag ju i Sverige. Du har ju en del julgransvana. Jag skulle gärna vilja få återberättat hästsparks upplevelsen. Glöm ej bort det, är säkert fler som vill höra vilken upplevelse du blir utsatt för. Det kanske blir en framtida inkomstkälla att åka runt på dragstertävlingarna och sälja hästsparkar bränslet. 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wangthong Inlagd Februari 13 Dela Inlagd Februari 13 (ändrad) 19 timmar sedan, skrev Nicholas: Trådtiteln är ju en dold hyllning till Leif "Smoke Rings" Andersson "Hello there, music lovers" Mannen med rösten! Ändrades Februari 13 av Wangthong 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
UglyFarang Inlagd Februari 16 Dela Inlagd Februari 16 On 2024-02-12 at 13:58, skrev audirs2: Ja vart är den kloke Boa?😉 Han verkar ha börjat en paus efter att han torkat upp efter luciafirandet.. 1 1 Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli......... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Juni 1 Trådstartare Dela Inlagd Juni 1 Diesel. Billigast och bäst, folk som kör med bensin är ju rökta. 3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Juni 1 Dela Inlagd Juni 1 18 minuter sedan, skrev Nicholas: Diesel. Billigast och bäst, folk som kör med bensin är ju rökta. Jag kör inte för att spara pengar. Det får kosta att ligga på topp. 5 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Juni 1 Trådstartare Dela Inlagd Juni 1 2 timmar sedan, skrev rolba: Jag kör inte för att spara pengar. Det får kosta att ligga på topp. Den gamla devisen, bensin är till för att brännas! 1 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
gorjos Inlagd Juni 10 Dela Inlagd Juni 10 Kanske Nicholas kan svara på vad denna används till. Var minst 5 kameror monterade och kolla i fronten och vid bakhjulet. 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Juni 10 Trådstartare Dela Inlagd Juni 10 (ändrad) 5 timmar sedan, skrev gorjos: Kanske Nicholas kan svara på vad denna används till. Var minst 5 kameror monterade och kolla i fronten och vid bakhjulet. Alltid trevligt med en Commuter. Sitter en mätare på höger bakhjul för att få en mer exakt distansmätning. i nosen gissar jag på radar för att mäta vägytans jämnhet. gissar någon samlar in data om kvalitén på vägarna för att lista ut vilken som väg som ska få underhåll. Ändrades Juni 10 av Nicholas 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu