Blingen Inlagd December 10, 2022 Dela Inlagd December 10, 2022 Min farsa o brorsa ska resa ner o hälsa på mig i Thailand över nyår, dem reser på ekonomibiljetter med Swiss. Med en 6timmars mellanlandning i Zürich, finns det någon bra lounge dom kan köpa in sig i där? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd December 10, 2022 Dela Inlagd December 10, 2022 Det finns Aspire Lounge, inte varit där så vet ej hur det är. Men det går att köpa sig in. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
LTD Inlagd December 11, 2022 Dela Inlagd December 11, 2022 12 timmar sedan, skrev M33: Det finns Aspire Lounge, inte varit där så vet ej hur det är. Men det går att köpa sig in. 14 timmar sedan, skrev Blingen: Min farsa o brorsa ska resa ner o hälsa på mig i Thailand över nyår, dem reser på ekonomibiljetter med Swiss. Med en 6timmars mellanlandning i Zürich, finns det någon bra lounge dom kan köpa in sig i där? Det vanliga är väl iaf att man bara får vara i loungen i 2 timmar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd December 11, 2022 Dela Inlagd December 11, 2022 1 timme sedan, skrev LTD: Det vanliga är väl iaf att man bara får vara i loungen i 2 timmar 3h är det i regel vid inköp i de flesta och den M33 nämner, men i regel så kan du stanna längre, så går säkert bra att sitta där 4h. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd December 11, 2022 Dela Inlagd December 11, 2022 2 timmar sedan, skrev LTD: Det vanliga är väl iaf att man bara får vara i loungen i 2 timmar Nja, inget som efterlevs. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd December 11, 2022 Dela Inlagd December 11, 2022 Under alla mina resor så har jag aldrig haft problem att ta mig in långt innan boarding och då har jag haft upp till 6h innan avresa. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
LTD Inlagd December 11, 2022 Dela Inlagd December 11, 2022 Jag är nybörjare på Lounge så grymt bra att veta att tiden kan vara lite flexibel 👍 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Arkiverad
Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.