Nicholas Inlagd December 7, 2022 Dela Inlagd December 7, 2022 Dom borde finnas nånstans tycker man. Men jag har väldigt svårt att lyckas med Google i Thailand, kanske just Thailands webbsidor är extremt svårgooglade. Hur går en skrotning till i Thailand? Verkar som saker mest blir lämnade istället för skrotade. I vilket fall vill jag gärna köpa lite säten och annat mög billigt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baa Inlagd December 7, 2022 Dela Inlagd December 7, 2022 Ser dom lite varstans här uppe i Issan, det brukar stå "bättre begagnade" fordon eller delar vid vägkanten som reklamskylt. Hur skrotning går till har jag ingen aning om ej heller om logistiken eller hur transport till skrotar går till, många fordon blir stående och lämnas i bushen ..Bara att göra som vanligt om du vill ha lokalt svar, låt mun mot mun metoden råda, låt omgivningen veta ditt önskemål så dyker det säkert upp nån " som vet". Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
janne_h Inlagd December 7, 2022 Dela Inlagd December 7, 2022 Förut fanns det större utbud. Men sen det vart förbjudet att importera begagnade delar. Så har utbudet krympt radikalt. "Avundsjukan är i ett socialdemokratiskt samhälle är större än sexualdriften." Jan Björklund Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd December 7, 2022 Dela Inlagd December 7, 2022 1 timme sedan, skrev Nicholas: Dom borde finnas nånstans tycker man. Men jag har väldigt svårt att lyckas med Google i Thailand, kanske just Thailands webbsidor är extremt svårgooglade. Hur går en skrotning till i Thailand? Verkar som saker mest blir lämnade istället för skrotade. I vilket fall vill jag gärna köpa lite säten och annat mög billigt. Finns en stor bilskrot i Bangkok jag sett lägger ut mycket på deras facebook-sida. Ska kolla på datorn när jag är tillbaka hemmavid Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd December 7, 2022 Dela Inlagd December 7, 2022 Sök på "used car parts Thailand" i Google maps så får du en hel rad träffar i Bangkok Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd December 7, 2022 Dela Inlagd December 7, 2022 7 timmar sedan, skrev Tallviking: Finns en stor bilskrot i Bangkok jag sett lägger ut mycket på deras facebook-sida. Ska kolla på datorn när jag är tillbaka hemmavid Hittade den nu https://www.facebook.com/snkarai Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd December 7, 2022 Trådstartare Dela Inlagd December 7, 2022 1 timme sedan, skrev Tallviking: Hittade den nu https://www.facebook.com/snkarai Tack. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Arkiverad
Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.