Nicholas Inlagd November 29, 2022 Dela Inlagd November 29, 2022 Tänkte eftermontera. Vi fattighjon med gamm-bilar får hålla på med sånt. Vore då nice att kombinera med stero etc. Nån som köpt / monterat / låtit montera? Ps Flera kameror runt bilen som ger en bild som om man såg bilen rakt uppifrån. Ds Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dolemon Inlagd November 29, 2022 Dela Inlagd November 29, 2022 1 timme sedan, skrev Nicholas: Tänkte eftermontera. Vi fattighjon med gamm-bilar får hålla på med sånt. Vore då nice att kombinera med stero etc. Nån som köpt / monterat / låtit montera? Ps Flera kameror runt bilen som ger en bild som om man såg bilen rakt uppifrån. Ds Om jag skulle köpa sådant skulle dom som håller på med sådan få göra det. Några bilder hur det kan se ut denna firman monterade min stereo anläggning och arbetet ingick Mvh.Dolemon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd November 30, 2022 Trådstartare Dela Inlagd November 30, 2022 8 timmar sedan, skrev Dolemon: Om jag skulle köpa sådant skulle dom som håller på med sådan få göra det. Några bilder hur det kan se ut denna firman monterade min stereo anläggning och arbetet ingick Mvh.Dolemon Lät du montera in 360? Isåfall vad var det för beteckning på pioneer huvudenhet? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dolemon Inlagd November 30, 2022 Dela Inlagd November 30, 2022 5 timmar sedan, skrev Nicholas: Lät du montera in 360? Isåfall vad var det för beteckning på pioneer huvudenhet? Nä jag har ingen 360 anläggning bara backkamera, speldosan är https://technuggets.biz/shop/pioneer-avh-z5050bt-double-din-car-headunit/ monterad 2017 Jag frågade på pris för typ 3år sen och jag minns rätt var det något på 30k Bath, troligen lär det vara billigare idag skulle jag gissa Mvh Dolemon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd December 3, 2022 Trådstartare Dela Inlagd December 3, 2022 Anläggningen som verkar vara praxis är Kazen KZ1110 Android touch platta med diverse elektriska interface (till skillnad från en telefon alltså) Finns med mer eller mindre internminne. Ram/rom. Pris monterat med 4 kameror. 26500 B Återkommer när jag fått det monterat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dolemon Inlagd December 3, 2022 Dela Inlagd December 3, 2022 2 timmar sedan, skrev Nicholas: Anläggningen som verkar vara praxis är Kazen KZ1110 Android touch platta med diverse elektriska interface (till skillnad från en telefon alltså) Finns med mer eller mindre internminne. Ram/rom. Pris monterat med 4 kameror. 26500 B Återkommer när jag fått det monterat. Nu har jag hittat den video snutt, jag frågade pris på för 3 år sen typ. https://www.facebook.com/Powersoundbyjr/videos/417490408877319/?sfnsn=mo&extid=a Mvh.Dolemon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Arkiverad
Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.