M33 Inlagd December 15, 2022 Dela Inlagd December 15, 2022 17 timmar sedan, skrev apknug: Platt golv! That's the shit! Finns det folk som väljer annat än platt golv? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Februari 10, 2023 Dela Inlagd Februari 10, 2023 För att inte störa för mycket i @Luke the Drifter's tråd angående köp på avbetalning eller kontant. Köpte min första bike 2005 "kontant" med kort. Efter det har det bara blivit kontantköp med reda pengar. Det är ju dessa horribla avbetalningar som ibland när folk räknat hur mycket de betalat drivit upp priserna på begagnat så att 5 år gamla fordon nästan kostar som nya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Elmeri Inlagd Februari 10, 2023 Dela Inlagd Februari 10, 2023 2 timmar sedan, skrev rolba: För att inte störa för mycket i @Luke the Drifter's tråd angående köp på avbetalning eller kontant. Köpte min första bike 2005 "kontant" med kort. Efter det har det bara blivit kontantköp med reda pengar. Det är ju dessa horribla avbetalningar som ibland när folk räknat hur mycket de betalat drivit upp priserna på begagnat så att 5 år gamla fordon nästan kostar som nya Lite off topic, var försiktig därute. https://www.facebook.com/203769013052662/posts/pfbid0XZoBskMYZm2kB6RA9tmSVE3Nca6G8Z2zHwT2ectmH8HGY9tj5R6YSEiLXe6EFX2sl/ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Juli 10, 2023 Dela Inlagd Juli 10, 2023 Jag gillar typ custombikar bäst men ibland blir jag sugen på en sporträser. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu