Soengsang Inlagd Oktober 6, 2022 Dela Inlagd Oktober 6, 2022 18 minuter sedan, skrev Boa52: När jag koplade in kameran sa datorn pling förut nu känner den inte av kameran Men känner kameran av SD kortet, fungerar kameran som vanligt, kan du fota och se bilder i kameran? Du har ju en livlina från @andrejsdenruskige här i tråden, han kommer o hjälper dig skriver han, ta den livlinan! Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Oktober 6, 2022 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 6, 2022 4 minuter sedan, skrev Soengsang: Men känner kameran av SD kortet, fungerar kameran som vanligt, kan du fota och se bilder i kameran? Du har ju en livlina från @andrejsdenruskige här i tråden, han kommer o hjälper dig skriver han, ta den livlinan! Ha Ha jag kan fota som vanlgt med kameran men inte lägga in i datorn, Andrejs ok men tror inte han kommer hit och hjälper mej han är inte sån Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Oktober 6, 2022 Dela Inlagd Oktober 6, 2022 1 minut sedan, skrev Boa52: Ha Ha jag kan fota som vanlgt med kameran men inte lägga in i datorn, Andrejs ok men tror inte han kommer hit och hjälper mej han är inte sån Det tror jag han gör om han sagt så, han är en snäll person, och han är nog inte sur på dig ang skorna, du kanske tom. får prova dem om han kommer Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Oktober 6, 2022 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 6, 2022 Precis nyss, skrev Boa52: Ha Ha jag kan fota som vanlgt med kameran men inte lägga in i datorn, Andrejs ok men tror inte han kommer hit och hjälper mej han är inte sån Försökte få hjälp av han när vi, min fru skulle förnya sitt pass, id kort på thaiambassaden stockholm. han balla ur även om hans fru skulle göra samma sak Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Oktober 6, 2022 Dela Inlagd Oktober 6, 2022 (ändrad) 35 minuter sedan, skrev Boa52: Försökte få hjälp av han när vi, min fru skulle förnya sitt pass, id kort på thaiambassaden stockholm. han balla ur även om hans fru skulle göra samma sak Det är nog lite mer komplicerat att styra upp med någon annan, men hur som helst....har han skrivit här att kan hjälpa, då tror jag han gör det om han har tid. Ändrades Oktober 6, 2022 av Soengsang Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Oktober 6, 2022 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 6, 2022 15 minuter sedan, skrev Soengsang: Det är nog lite mer komplicerat att styra upp med någon annan, men hur som helst....har han skrivit här att kan hjälpa, då tror jag han gör det om han har tid. Ha ha tror inte det känner inte mannen men tror inte han bjuder till om nåt sånt bara nåt han skriver. Har bjudit hit han och b 747 inte ens ett svar, Huva Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
norris55 Inlagd Oktober 6, 2022 Dela Inlagd Oktober 6, 2022 Har du provat att ansluta kameran till datorn med kabel. Slå av kameran, sedan slå på den igen med kabeln i hela tiden Gå in i väggen, är en svaghet. Gå genom väggen, tyder på styrka... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ThailandNovise Inlagd Oktober 6, 2022 Dela Inlagd Oktober 6, 2022 18 minuter sedan, skrev Boa52: Ha ha tror inte det känner inte mannen men tror inte han bjuder till om nåt sånt bara nåt han skriver. Har bjudit hit han och b 747 inte ens ett svar, Huva Prova igen. Folk är snällare än du tror. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
norris55 Inlagd Oktober 6, 2022 Dela Inlagd Oktober 6, 2022 Prova även att ha kameran på och ansluten till datorn. Starta om datorn. Gå in i väggen, är en svaghet. Gå genom väggen, tyder på styrka... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
UglyFarang Inlagd Oktober 6, 2022 Dela Inlagd Oktober 6, 2022 4 timmar sedan, skrev Boa52: Kameran är inte äldre hur uppdaterar jag datorn så den hittar kameran Inte riktig så jag menade, efter uppdatering av min ena dator så tappar den drivrutinerna för min ena skrivare så att jag får lägga in dessa igen, jag tänkte att du kanske har råkat ut för något liknande men jag är definitivt ingen datorexpert. Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli......... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
wavis Inlagd Oktober 6, 2022 Dela Inlagd Oktober 6, 2022 Formatera om kortet i kameran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Oktober 6, 2022 Dela Inlagd Oktober 6, 2022 3 timmar sedan, skrev Boa52: Ha Ha jag kan fota som vanlgt med kameran men inte lägga in i datorn, Andrejs ok men tror inte han kommer hit och hjälper mej han är inte sån Jag kommer garanterat om du behöver hjälp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Oktober 6, 2022 Dela Inlagd Oktober 6, 2022 3 timmar sedan, skrev Boa52: Försökte få hjälp av han när vi, min fru skulle förnya sitt pass, id kort på thaiambassaden stockholm. han balla ur även om hans fru skulle göra samma sak Jag ringde dig, du svarade inte. Jag hade både jobb och dagen efter så hade dottern födelsedag. Dålig tajming var det. 7 minuter sedan, skrev wavis: Formatera om kortet i kameran Fast inte innan han tankat över bilderna. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd Oktober 12, 2022 Dela Inlagd Oktober 12, 2022 Jag som jobbar med IT tror till 99% att felet ligger på drivrutinerna. Händer ofta att datorer får uppdateringar som kukar ur andra gamla drivrutiner för externa enheter Ta hjälpen så att de uppdateras. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu