lasseiudon Inlagd September 17, 2022 Dela Inlagd September 17, 2022 Jag är sugen på lite badsemester och undrar när Phuket och Khao Lak kommer igång igen? Var i Khao Lak juli och Phuket i Juni men jag tyckte att det var väldigt dött och en hel del regn. När brukar det ta fart igen? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nana Inlagd September 17, 2022 Dela Inlagd September 17, 2022 1 timme sedan, skrev lasseiudon: Jag är sugen på lite badsemester och undrar när Phuket och Khao Lak kommer igång igen? Var i Khao Lak juli och Phuket i Juni men jag tyckte att det var väldigt dött och en hel del regn. När brukar det ta fart igen? Innan pandemin startade så brukade det väl komma igång bättre i november. Men nu kanske det är annorlunda. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd September 17, 2022 Dela Inlagd September 17, 2022 6 timmar sedan, skrev lasseiudon: Jag är sugen på lite badsemester och undrar när Phuket och Khao Lak kommer igång igen? Var i Khao Lak juli och Phuket i Juni men jag tyckte att det var väldigt dött och en hel del regn. När brukar det ta fart igen? Normalt så brukar jag anlända Rawai, Phuket nu och det brukar vara helt ok. Någon regnskur i veckan får man räkna med. Sen drar väl turistsäsongen igång i november och då lever även Kata och Karon upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Arkiverad
Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.