Boa52 Inlagd Augusti 11, 2022 Dela Inlagd Augusti 11, 2022 Vill gjärna köpa en veteran bil i Thai, Ford, Volvo, Fiat, Wv Dom finns ju men alla är bytt motor på Är det nån som sett nån bara stå på nån bakgård vill ha orginal Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Swippe Inlagd Augusti 11, 2022 Dela Inlagd Augusti 11, 2022 16 minuter sedan, skrev Boa52: Vill gjärna köpa en veteran bil i Thai, Ford, Volvo, Fiat, Wv Dom finns ju men alla är bytt motor på Är det nån som sett nån bara stå på nån bakgård vill ha orginal Nu vet jag inte om du ens har Facebook men jag är medlem i denna gruppen och där dyker det upp mycket gamla Volvos i varierande skick men de flesta vad jag sett har orginal motorerna kvar, man gillar Volvos maskiner helt enkelt och tycker det är en skam att slänga in en gasdriven Toyotamotor i en gammal Volvo. https://www.facebook.com/groups/389703914428316 It´s the choices You make, not the chanses You take, that´s determines Your destiny Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Augusti 11, 2022 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 11, 2022 Precis nyss, skrev Swippe: Nu vet jag inte om du ens har Facebook men jag är medlem i denna gruppen och där dyker det upp mycket gamla Volvos i varierande skick men de flesta vad jag sett har orginal motorerna kvar, man gillar Volvos maskiner helt enkelt och tycker det är en skam att slänga in en gasdriven Toyotamotor i en gammal Volvo. https://www.facebook.com/groups/389703914428316 Dom min fru hittar på facebook och säljsidor i Tha så har dom flesta bytt motor, hitta reservdelar till en volvomotor inte lätt och helst för 10-20 år sen. där för blev det en toyota, izzusi, subaru, mitshubitci, kan f.n inte stava till den ägt 2 st. Vad jag menar dom har bytt motor på dom flesta europeiska, amerikanska bilar. Hittar du en med orginalmotor Pm mej är du snäll Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Swippe Inlagd Augusti 11, 2022 Dela Inlagd Augusti 11, 2022 1 minut sedan, skrev Boa52: Dom min fru hittar på facebook och säljsidor i Tha så har dom flesta bytt motor, hitta reservdelar till en volvomotor inte lätt och helst för 10-20 år sen. där för blev det en toyota, izzusi, subaru, mitshubitci, kan f.n inte stava till den ägt 2 st. Vad jag menar dom har bytt motor på dom flesta europeiska, amerikanska bilar. Hittar du en med orginalmotor Pm mej är du snäll Ja men be henne gå in och kika på sidan jag länkade till då. De flesta som lägger upp bilar och prylar till bilar där är entusiaster skulle jag tro. Många fina Amazoner där och man lägger upp videoklipp som visar det ljuvliga ljudet från en gammal B18 mm Mycket 240 till vettiga priser, Amazoner är dyra så klart. It´s the choices You make, not the chanses You take, that´s determines Your destiny Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Issanbonde Inlagd Augusti 11, 2022 Dela Inlagd Augusti 11, 2022 Tallarot Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
peea Inlagd Augusti 11, 2022 Dela Inlagd Augusti 11, 2022 Här har du några gamla Volvo till salu i Thailand, https://www.facebook.com/groups/389703914428316/permalink/5366140636784594/ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Augusti 12, 2022 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 12, 2022 17 timmar sedan, skrev peea: Här har du några gamla Volvo till salu i Thailand, https://www.facebook.com/groups/389703914428316/permalink/5366140636784594/ Ok men vet du om det sitter en Volvo motor i bilen, förmodligen inte. Kan du läsa Thai Hittade en gammal Ford Cortina OK gammla motorn fanns kvar men en monterad Toyota Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Augusti 12, 2022 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 12, 2022 Precis nyss, skrev Boa52: Ok men vet du om det sitter en Volvo motor i bilen, förmodligen inte. Kan du läsa Thai Hittade en gammal Ford Cortina OK gammla motorn fanns kvar men en monterad Toyota Dom flesta ca 95 % har bytt motor nu hittade vi en liten Peagut 309 ser ut som orginal motor men hon vet inte vad bilen heter och när är skatten betald, Skatten måste man bet rektruaktivt, är det 10 år ingen bet så måste man bet för det Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Augusti 12, 2022 Dela Inlagd Augusti 12, 2022 Veteran bilar i Thai Är det BTT som är ute och åker? 😉 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Augusti 12, 2022 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 12, 2022 15 minuter sedan, skrev Kenneth4618: Veteran bilar i Thai Är det BTT som är ute och åker? 😉 Vem är ute och åker sluta med alcoholen så vi förståtr dej Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ThailandNovise Inlagd Augusti 12, 2022 Dela Inlagd Augusti 12, 2022 3 minuter sedan, skrev Boa52: Vem är ute och åker sluta med alcoholen så vi förståtr dej Vem är 'vi'? Du och de du ser efter ett besök i dunken? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Augusti 12, 2022 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 12, 2022 8 minuter sedan, skrev ThailandNovise: Vem är 'vi'? Du och de du ser efter ett besök i dunken? Du fatta noll, alla som läser här men förstår det är problem för dej, Har din handledare gått hem för ikväll Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Augusti 12, 2022 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 12, 2022 Face book Ok men man hittar mera på Truck 2 hand där köpte vi Mazdan , tuck tucken, Samlawen och Traktorn. Fick dom hemfraktade mot en liten slant. Vi var i Sverige då Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nerike Inlagd Augusti 12, 2022 Dela Inlagd Augusti 12, 2022 1 minut sedan, skrev Boa52: Face book Ok men man hittar mera på Truck 2 hand där köpte vi Mazdan , tuck tucken, Samlawen och Traktorn. Fick dom hemfraktade mot en liten slant. Vi var i Sverige då Heter Tuk Tuk Här ska du få ett tips, där du kan hitta bra objekt. https://www.one2car.com/en Open same same closed, but different Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ThailandNovise Inlagd Augusti 12, 2022 Dela Inlagd Augusti 12, 2022 23 minuter sedan, skrev Boa52: Vem är ute och åker sluta med alcoholen så vi förståtr dej 7 minuter sedan, skrev Boa52: Du fatta noll, alla som läser här men förstår det är problem för dej, Har din handledare gått hem för ikväll Nu förstår jag. Vi är du och din handledare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Augusti 12, 2022 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 12, 2022 3 minuter sedan, skrev Nerike: Heter Tuk Tuk Här ska du få ett tips, där du kan hitta bra objekt. https://www.one2car.com/en Vet du varför dom kallas Tuk tuk ,sen på one2car var det en runt 50000 bth Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Augusti 12, 2022 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 12, 2022 3 minuter sedan, skrev ThailandNovise: Nu förstår jag. Vi är du och din handledare. Du är f-n värre dum än Kenneth och några siffror Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nerike Inlagd Augusti 12, 2022 Dela Inlagd Augusti 12, 2022 3 minuter sedan, skrev Boa52: Vet du varför dom kallas Tuk tuk ,sen på one2car var det en runt 50000 bth Ja det kommer av ljudet hur dom lät från början Open same same closed, but different Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ThailandNovise Inlagd Augusti 12, 2022 Dela Inlagd Augusti 12, 2022 (ändrad) 5 minuter sedan, skrev Boa52: Du är f-n värre dum än Kenneth och några siffror Vem är 'vi' då? Boa och några siffror? Ändrades Augusti 12, 2022 av ThailandNovise Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Augusti 12, 2022 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 12, 2022 1 minut sedan, skrev Nerike: Ja det kommer av ljudet hur dom lät från början Rätt av dej men dom låter så fortfarande, min Daihatsu motor 2 cyl låter tuk tuk på tomgång Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ThailandNovise Inlagd Augusti 12, 2022 Dela Inlagd Augusti 12, 2022 1 minut sedan, skrev Boa52: Rätt av dej men dom låter så fortfarande, min Daihatsu motor 2 cyl låter dunk dunk på tomgång Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nerike Inlagd Augusti 12, 2022 Dela Inlagd Augusti 12, 2022 (ändrad) 6 minuter sedan, skrev Boa52: Rätt av dej men dom låter så fortfarande, min Daihatsu motor 2 cyl låter tuk tuk på tomgång Här har du ett bra objekt 144, 1970 för endast 135 000 Bath, delar köper från Svedala samma som vi gjorde med Usa bilar då köpte delar därifrån Detta är ett klipp är bara att slå till https://www.one2car.com/en/for-sale/volvo-144-classic-Bangkok-metropolitan-thapra-wongwian-yai-rama-ii/7192579 Du kan söka på denna site så hittar du bra objekt https://www.carithai.com/ Ändrades Augusti 12, 2022 av Nerike Open same same closed, but different Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Augusti 12, 2022 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 12, 2022 1 timme sedan, skrev Nerike: Här har du ett bra objekt 144, 1970 för endast 135 000 Bath, delar köper från Svedala samma som vi gjorde med Usa bilar då köpte delar därifrån Detta är ett klipp är bara att slå till https://www.one2car.com/en/for-sale/volvo-144-classic-Bangkok-metropolitan-thapra-wongwian-yai-rama-ii/7192579 Du kan söka på denna site så hittar du bra objekt https://www.carithai.com/ Tack Tror inte den har en volvo motor i dom säger inte det i alla fall Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Claus Inlagd Augusti 12, 2022 Dela Inlagd Augusti 12, 2022 Tycker man ser aldrig några gamla bilar i Thailand, alla vill bara ha nytt å nytt va det än gäller. Kanske en gammal Toyota Crown? Men hoppas ni hittar nåt bra, kul om det finns intresse i Thailand också 🚗🛺 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nerike Inlagd Augusti 12, 2022 Dela Inlagd Augusti 12, 2022 12 minuter sedan, skrev Boa52: Tack Tror inte den har en volvo motor i dom säger inte det i alla fall läs vad jag skrev du köper delar från Sverige för att få den original, i Sveriges finns det mycket Volvo delar även motorer och växellådor mm. Men ett bra objekt för det priset, det hittar du inte ens i Sverige Open same same closed, but different Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu