Nerike Inlagd Augusti 15, 2022 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 15, 2022 Precis nyss, skrev Nerike: Inte nog med det, sparade man klistermärken så fick man rabbat alla BTT butiker Älskade deras bowling var där många gånger med mitt ex. Ungefär som en biljard pub, men exet tyckte om bowling och Tjorven var med många gånger Open same same closed, but different Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Augusti 16, 2022 Dela Inlagd Augusti 16, 2022 (ändrad) 14 timmar sedan, skrev Nerike: Älskade deras bowling var där många gånger med mitt ex. Ungefär som en biljard pub, men exet tyckte om bowling och Tjorven var med många gånger Jo där blev det lite bowling några gånger Frugan på hugget där för 20 år sedan, fanns även små karaokeholkar utanför som hon gillade Ändrades Augusti 16, 2022 av Kenneth4618 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd September 6, 2022 Dela Inlagd September 6, 2022 On 2022-08-15 at 17:46, skrev Tommy: Jag vet faktiskt inte, han besökte MPR senast i April 2019... Kanske @Enis vet något som han vill dela? MVH Han ringde nyss från TMA-bilen. Allt väl med honom. Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd September 6, 2022 Dela Inlagd September 6, 2022 2 timmar sedan, skrev Enis: Han ringde nyss från TMA-bilen. Allt väl med honom. Enis TMA-bilschaufför, ett sånt drömjobb! Hälsa Pingis att jag är avundsjuk! MVH "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd September 6, 2022 Dela Inlagd September 6, 2022 @Mankan OK, kanske inte ett drömjobb för speciellt många... Men för mig, i den situation jag befinner mig nu, så vore det fantastiskt att åka till Jobbet, få reda på var jag skall parkera idag, och sedan bara göra så. Jag skulle gärna ta dubbla pass i en TMA-bil, med samma lön jag har nu, och slippa tänka på Skatteverket, räddningstjänsten , "Miljö och hälsa" och alla andra blodsugande myndigheter som knappt gör något, förutom att skicka fakturor... Skatteverket är bäst av blodsugarna, de verkar ha koll på vilka regler som gäller, resten, de kommunala idi*terna verkar anställa förra årets Prao-elever... MVH "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd September 11, 2022 Dela Inlagd September 11, 2022 Udon lasse på ett numera stängt välkänt ställe i khao lak Scandinavian Corner Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd September 11, 2022 Dela Inlagd September 11, 2022 Boing 747 på samma ställe Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd September 11, 2022 Dela Inlagd September 11, 2022 Ett känt par Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd September 11, 2022 Dela Inlagd September 11, 2022 Per Amundsen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd September 11, 2022 Dela Inlagd September 11, 2022 Hamnoi där någonstans i flocken Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd September 11, 2022 Dela Inlagd September 11, 2022 Rggar balle med familj Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd September 11, 2022 Dela Inlagd September 11, 2022 Gecko och Sunshine Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd September 11, 2022 Dela Inlagd September 11, 2022 Mangokid och Navion Hispania Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd September 11, 2022 Dela Inlagd September 11, 2022 Och så FF som gäst kock Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd September 11, 2022 Dela Inlagd September 11, 2022 Wavis på Fisketur Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd September 11, 2022 Dela Inlagd September 11, 2022 Clion Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd September 11, 2022 Dela Inlagd September 11, 2022 Örebro skräcken Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd September 18, 2022 Dela Inlagd September 18, 2022 Kycklingen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd September 18, 2022 Dela Inlagd September 18, 2022 Rolba planterar träd på en öde ö utanför Khao lak Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd September 18, 2022 Dela Inlagd September 18, 2022 Eskilstuna gänget på visit Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd September 18, 2022 Dela Inlagd September 18, 2022 6 timmar sedan, skrev Scandinaviancorner: Rolba planterar träd på en öde ö utanför Khao lak Oj, det var länge sedan. 2014 i december, mitt första besök hos SC Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Risifrutti Inlagd September 18, 2022 Dela Inlagd September 18, 2022 Vad hände med alla svensk barer som fanns på 90-talet i Phuket? Tänker på Brödernas, Tic-Tac och Viking bar bla...Ett jäkla drag där på den tiden. Grymma bilder @Scandinaviacorner. Respekt!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd September 18, 2022 Dela Inlagd September 18, 2022 Stenborden på Scandinavian Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd September 18, 2022 Dela Inlagd September 18, 2022 95 års erfarenhet av Thailand sitter där Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd September 18, 2022 Dela Inlagd September 18, 2022 Här sitter det bara Thai Expats norrmän och Svenskar Två MPR are två oljefolk och en restaurang ägare från Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts