Nicholas Inlagd April 4 Trådstartare Dela Inlagd April 4 12 timmar sedan, skrev Naam jai: Skippar race 🤗 men helt underbar hoj 😃 ja men dom är så trötta att det är rent krimminelt, men att titta på dom kan man ju göra. 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naam jai Inlagd April 4 Dela Inlagd April 4 2 timmar sedan, skrev Nicholas: ja men dom är så trötta att det är rent krimminelt, men att titta på dom kan man ju göra. Njaaa ganska okriminella på så sätt att det går knappast att åka för fortkörning 🤗 1 1 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Wangthong Inlagd Juli 11 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Juli 11 En kompis köpte en ny dyrgrip. 19 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Odin Inlagd Juli 11 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Juli 11 Ångrar så ini H-e att jag sålde my dreamgirl. 11 Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Surin P3 Inlagd Juli 11 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Juli 11 Vi köpte en så gott som ny (300mil), retro sak av en thaikompis som av nån outgrundlig anledning behövde 15.000 Baht. Helt ok, men egentligen bara att titta på. Och inte ens det är så kul. Mest för att pojken ska ha nåt att skruva med... 😆 10 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Juli 11 Dela Inlagd Juli 11 Du får skaffa dej en rödqvarn i sverige och en tuk tuk i Thai 6 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Surin P3 Inlagd Juli 11 Dela Inlagd Juli 11 6 minuter sedan, skrev Boa52: Du får skaffa dej en rödqvarn i sverige och en tuk tuk i Thai Pojken fick en Husqvarna för ett par år sedan. En Husqvarna Svartpilen... Den är lite bättre än thailändska Stallion. 😂 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Juli 11 Dela Inlagd Juli 11 1 timme sedan, skrev Surin P3: Pojken fick en Husqvarna för ett par år sedan. En Husqvarna Svartpilen... Den är lite bättre än thailändska Stallion. 😂 Vad är svartpilen för husqvarna ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Juli 11 Dela Inlagd Juli 11 7 timmar sedan, skrev Surin P3: Pojken fick en Husqvarna för ett par år sedan. En Husqvarna Svartpilen... Den är lite bättre än thailändska Stallion. 😂 Är väl egentligen tillverkade av KTM....även om de säljs under namnet Husqvarna? https://www.siambikedeal.com/en/bestdealsnew/husqvarna/svartpilen/Bangkok/all/vnbgw-401/bestdeal56 2 Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Surin P3 Inlagd Juli 12 Dela Inlagd Juli 12 3 timmar sedan, skrev Soengsang: Är väl egentligen tillverkade av KTM....även om de säljs under namnet Husqvarna? https://www.siambikedeal.com/en/bestdealsnew/husqvarna/svartpilen/Bangkok/all/vnbgw-401/bestdeal56 Så är det. Det är ganska tråkigt att så mycket, inte bara fordon, tappar sin identitet och unika stil när allt samlas in under ett 'tak'... Med det sagt, så är KTM-Husqvarnan trevligt unik i designen. Känns både lite gammaldags och science fiction. 7 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Juli 12 Dela Inlagd Juli 12 58 minuter sedan, skrev Surin P3: Så är det. Det är ganska tråkigt att så mycket, inte bara fordon, tappar sin identitet och unika stil när allt samlas in under ett 'tak'... Med det sagt, så är KTM-Husqvarnan trevligt unik i designen. Känns både lite gammaldags och science fiction. Helt klar lite fräcka moppar, KTM ligger ju idag också bakom CFMoto, gissar de tillverkas i det stora landet i öst, CFM har en del fräcka UTV:s förutom moppar i lite samma stil som Husqvarna. UTV definitivt bättre i pris än tex Polaris o liknande. 2 Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Boa52 Inlagd Juli 12 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Juli 12 Dom här två kan man nog åka till pubben med. Traktorn har jag monterat och svetsat så det blev en hel störtbåge den där " kepsen" blir som en råttfälla om den välter 11 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Boa52 Inlagd Juli 12 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Juli 12 Svärmor tänker ta en tur på en Suzuki 125 cc sen en Husqvarna 175 cc - 53 "Drömbåge" dom ser ganska lika ut men skiljer nog 20 år 13 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd Juli 13 Dela Inlagd Juli 13 On 2024-07-12 at 09:34, skrev Boa52: Svärmor tänker ta en tur på en Suzuki 125 cc sen en Husqvarna 175 cc - 53 "Drömbåge" dom ser ganska lika ut men skiljer nog 20 år Trevliga bilder och kul att se dej här igen! MVH 2 "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
soi covboy Inlagd Juli 14 Dela Inlagd Juli 14 Hoppas att dom andra B ena kommer tillbaka också 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... stjp8729 Inlagd Juli 27 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Juli 27 Honda CBR600RR. 20 Hua Hin - Stränder - Bangsaen - Bildberättelse - Songkran - Isaan - Semesterbilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... stjp8729 Inlagd Juli 27 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Juli 27 Ny Yamaha YZF-R1. 18 Hua Hin - Stränder - Bangsaen - Bildberättelse - Songkran - Isaan - Semesterbilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Juli 27 Dela Inlagd Juli 27 5 minuter sedan, skrev stjp8729: Honda CBR600RR. Något längre än de andra 😆 3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Enis Inlagd Augusti 9 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Augusti 9 enis 8 2 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd September 12 Dela Inlagd September 12 On 2024-07-12 at 09:06, skrev Boa52: Dom här två kan man nog åka till pubben med. Traktorn har jag monterat och svetsat så det blev en hel störtbåge den där " kepsen" blir som en råttfälla om den välter En fråga, dena där sam lawen är för dj tungtrampad tänker montera in som jag skrivit förut ett tre växlat nav med broms finns såna i thai eller måste jag ta från Sverige 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd September 12 Trådstartare Dela Inlagd September 12 3 timmar sedan, skrev Boa52: En fråga, dena där sam lawen är för dj tungtrampad tänker montera in som jag skrivit förut ett tre växlat nav med broms finns såna i thai eller måste jag ta från Sverige Berätta gärna hur du tänkt montera den. Jag lite nyfiken på det. 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd September 12 Dela Inlagd September 12 3 timmar sedan, skrev Boa52: En fråga, dena där sam lawen är för dj tungtrampad tänker montera in som jag skrivit förut ett tre växlat nav med broms finns såna i thai eller måste jag ta från Sverige 32 minuter sedan, skrev Nicholas: Berätta gärna hur du tänkt montera den. Jag lite nyfiken på det. Ett vevparti med dubbla drev borde vara en enkel lösning. Blir i och för sig bara 2 växlar då Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd September 12 Trådstartare Dela Inlagd September 12 3 minuter sedan, skrev rolba: Ett vevparti med dubbla drev borde vara en enkel lösning. Blir i och för sig bara 2 växlar då Ja, då pratar vi inte om en nav-växel med inbyggd broms. Jag var just på väg att plåga boa en smula så kommer du in med logiska svar. Ostabilt. 3 drev går säkert på ett vevparti, verkar vara en bit mellan axlarna så vinkel-felet blir nog inte besvärande. 3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Enis Inlagd Torsdag kl 08:01 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Torsdag kl 08:01 enis 12 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu