Nicholas Inlagd Augusti 6, 2022 Dela Inlagd Augusti 6, 2022 (ändrad) Posta inget skräp som HD eller Kina skräp. DT50, som blivit hyllad. Mähhh. Suzuki GT125. Snyggt. 62.5CC per cylle. En fin cykel. Ändrades Augusti 6, 2022 av Nicholas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naam jai Inlagd Augusti 6, 2022 Dela Inlagd Augusti 6, 2022 7 minuter sedan, skrev Nicholas: Posta inget skräp som HD eller Kina skräp. DT50, som blivit hyllad. Mähhh. Suzuki GT125. Snyggt. 62.5CC per cylle. En fin cykel. Min "Tokyo Annie" är en snygging 🙏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
NiceBeaver Inlagd Augusti 6, 2022 Dela Inlagd Augusti 6, 2022 En fin Puch Maxi som stod parkerad utanför en gårdsbutik för en månad sedan. Kolla sadeln och hjälmen. "Att försöka är första steget till att misslyckas" - Homer Simpson -NICE BEAVER!!! -Thank you, I just had it stuffed. (Leslie Nielsen & Pricilla Presley i Nakna Pistolen) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Augusti 6, 2022 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 6, 2022 1 minut sedan, skrev NiceBeaver: En fin Puch Maxi som stod parkerad utanför en gårdsbutik för en månad sedan. Kolla sadeln och hjälmen. Effekt-dämparn Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Ale Inlagd Augusti 6, 2022 Dela Inlagd Augusti 6, 2022 Crescent 2 växlad Sachs Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Augusti 6, 2022 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 6, 2022 Benelli 125. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Augusti 6, 2022 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 6, 2022 Norton commando 750. På snudd skräp, men känd från tecknade serien Joe's Bar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Issanbonde Inlagd Augusti 6, 2022 Dela Inlagd Augusti 6, 2022 6 minuter sedan, skrev Nicholas: Norton commando 750. På snudd skräp, men känd från tecknade serien Joe's Bar. Man ställde ju långpannan under så man kunde återvinna det som droppa ur! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Augusti 6, 2022 Dela Inlagd Augusti 6, 2022 3 timmar sedan, skrev Nicholas: Posta inget skräp som HD eller Kina skräp. DT50, som blivit hyllad. Mähhh. Suzuki GT125. Snyggt. 62.5CC per cylle. En fin cykel. Kul inlägg ska se om jag får igång kamera Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Augusti 6, 2022 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 6, 2022 Yamaha FS1 var en fin moppe. Hårda killar skulle ju ha Gilera med 4 växlar. Men men, FS1 finare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Augusti 6, 2022 Dela Inlagd Augusti 6, 2022 Frugans moppe, Savage 650 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Augusti 6, 2022 Dela Inlagd Augusti 6, 2022 Frugan torrgasar Kawa 1600 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Augusti 6, 2022 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 6, 2022 I den tyngre kawasaki skolan gillar jag Z1300. Arto Nykvist visa vägen på mantorp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Augusti 6, 2022 Dela Inlagd Augusti 6, 2022 Vilden när den fått en vettigare ljuddämpare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Augusti 6, 2022 Dela Inlagd Augusti 6, 2022 1 timme sedan, skrev Nicholas: Arto Nykvist Var tydligen en hjälte i byn jag växte upp i ... dvs Björke där @rolba bor.. Där byggde pojkarna egna "mopeder" med egna ramkonstruktioner, monoshock fjädring, kawa 250 motorer ock slet sedan ut träskorna. En annan fick nöja sig med en DBS. Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
danne68 Inlagd Augusti 7, 2022 Dela Inlagd Augusti 7, 2022 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Augusti 7, 2022 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 7, 2022 När vi är inne på slödapp som vi kallade dom. Min polares lillebror hade en ny KS 125 LC LC = liguid cooled. Ganska ovanlig 125:a, 1982 Med soppslevar till backspeglar. Det gick åt en del soppslevar och blinkers första säsongen. Bland annat så oljade hann upp gasvajern väldigt mycket, så oljan kröp in mellan gashandtagets gummi och gashandtaget, så plopp vid acceleration då han höll i sig i styret så lossna gummit. Klotade utanför fritidsgården då han skulle stila. Var inte så kul att vara lillebror med 125:a när vi andra körde tunga cyklar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Augusti 7, 2022 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 7, 2022 4 timmar sedan, skrev Enis: Var tydligen en hjälte i byn jag växte upp i ... dvs Björke där @rolba bor.. Där byggde pojkarna egna "mopeder" med egna ramkonstruktioner, monoshock fjädring, kawa 250 motorer ock slet sedan ut träskorna. En annan fick nöja sig med en DBS. Enis Döden bakom styret. Damernas bröst salva. Jag hade en 26 tums DBS med limpa. Helt okej hjonne att hjonna på. Limpan var ju en förutsättning för att skjutsa brudar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Ning Ning Inlagd Augusti 7, 2022 Dela Inlagd Augusti 7, 2022 Min moppe såg ut så här. Byggdes på Klara norra kyrkogata i Sthlm. Mkt svår att hitta idag. Sen skulle man ha lätt MC och det blev en sån här fast min hade 200cc motor från en guldpil. Har även ägt en sån här lite udda maskin. Horex 400 cc Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jed Inlagd Augusti 7, 2022 Dela Inlagd Augusti 7, 2022 (ändrad) 17 timmar sedan, skrev Nicholas: Norton commando 750. På snudd skräp, men känd från tecknade serien Joe's Bar. Skräp ? det var de värsta brudmagnet som fanns 1982-1983 ( min var gul). Sen läckte dom inte olja som en Triumph eller BSA på grund av en överlägsen teknisk lösning av transmissionskåpan. Ändrades Augusti 7, 2022 av Jed Glömt ett ord Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jed Inlagd Augusti 7, 2022 Dela Inlagd Augusti 7, 2022 Triump Street Twin, en äkta retro hoj! den är så retro att den har kylflänsar på cylinder och topp (det behövs inte) förgasar attrapper för att dölja att den har insprutning. Perfekt cykel för oss återfallsförbrytare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Rillex Inlagd Augusti 7, 2022 Dela Inlagd Augusti 7, 2022 (ändrad) Hittade dessa blåa snygga mopparna parkerade uppe på Hägerstensåsen. Tyckte de var vackra. Ändrades Augusti 7, 2022 av Rillex Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Augusti 8, 2022 Dela Inlagd Augusti 8, 2022 (ändrad) Min 3:e och sista hoj, innan hade jag en Honda CBX500 och en CBX750 Ändrades Augusti 8, 2022 av Kenneth4618 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nerike Inlagd Augusti 8, 2022 Dela Inlagd Augusti 8, 2022 On 2022-08-06 at 16:57, skrev NiceBeaver: En fin Puch Maxi som stod parkerad utanför en gårdsbutik för en månad sedan. Kolla sadeln och hjälmen. Har en sådan sadel, köpte den för ett par månaders sedan, den är ny tillverkad och kostar inte så mycket tror jag betala 500-600 kr för den. Men hitta en snyggare till vårat ratbike projekt, något dyrare men dubbelt så snygg också ny tillverkad Open same same closed, but different Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Augusti 8, 2022 Dela Inlagd Augusti 8, 2022 Min första moppe. NV med teleskopgaffel och koppling. Top of the line när den var ny. Fick den som renoveringsobjekt när jag var 10-11 år. På den vägen är det. Stulen bild från nätet. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu