Amigo Inlagd Januari 17, 2023 Dela Inlagd Januari 17, 2023 Finns det nån ställe i Thailand där man kan lämna gamla och utgångna mediciner för destruering. Livet är fullt av val, jag valde Ford Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hakancnx Inlagd Januari 17, 2023 Dela Inlagd Januari 17, 2023 Jag har lämnat på apoteket i det stora government sjukhuset här i stan. De har ju skräpboxar för miljöfarligt avfall. Så säg att det ska slängas där. /hakancnx Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Amigo Inlagd Januari 17, 2023 Dela Inlagd Januari 17, 2023 5 minuter sedan, skrev hakancnx: Jag har lämnat på apoteket i det stora government sjukhuset här i stan. De har ju skräpboxar för miljöfarligt avfall. Så säg att det ska slängas där. Låter rimligt, Facino ville inte ha med det att göra alls. Livet är fullt av val, jag valde Ford Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd April 10 Dela Inlagd April 10 Läste på nätet att man skall ta bldotrycksmedusin på kvällen i stället för på morgonen! Kan det va bättre? Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
uptoyou Inlagd April 10 Dela Inlagd April 10 1 timme sedan, skrev audirs2: Läste på nätet att man skall ta bldotrycksmedusin på kvällen i stället för på morgonen! Kan det va bättre? Allt som står på nätet är sant och riktigt 🙂 4 Its nice to be important, but it's more important to be nice. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thomas001 Inlagd April 10 Dela Inlagd April 10 4 hours ago, audirs2 said: Läste på nätet att man skall ta bldotrycksmedusin på kvällen i stället för på morgonen! Kan det va bättre? Jag har käkat Blodtrycksmedicin i mer än 15 år! Har besökt lite olika läkare under åren och samtliga läkare har sagt att jag ska käka medicinen på morgonen! Tror mer på dem! 4 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd April 10 Dela Inlagd April 10 1 timme sedan, skrev thomas001: Jag har käkat Blodtrycksmedicin i mer än 15 år! Har besökt lite olika läkare under åren och samtliga läkare har sagt att jag ska käka medicinen på morgonen! Tror mer på dem! En tjomme som jag känner ändrade till kvällen och blev piggare på dagen! Såg även en text på nätet om detta men det gällde något folk i Sydamerika som hade gjort så! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Amigo Inlagd April 10 Dela Inlagd April 10 32 minuter sedan, skrev audirs2: det gällde något folk i Sydamerika som hade gjort så! Då har vi ju morgon här i Norden. 5 Livet är fullt av val, jag valde Ford Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lasseiudon Inlagd April 11 Dela Inlagd April 11 Jag tar en på morgonen och en på kvällen, helgarderad med andra ord. 2 3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd April 11 Dela Inlagd April 11 1 timme sedan, skrev lasseiudon: Jag tar en på morgonen och en på kvällen, helgarderad med andra ord. 1 timme sedan, skrev lasseiudon: Jag tar en på morgonen och en på kvällen, helgarderad med andra ord. Läst igenom din tråd nu från början, du fick inga svar på din fråga det blev en tråd om blodtrycksmedicin och mera. så att fråga här om nåt är inte lönt. Gammal tråd så du har säkert kollat upp det själv med medicinerna till Thai 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd April 11 Dela Inlagd April 11 (ändrad) 16 minuter sedan, skrev Boa52: Läst igenom din tråd nu från början, du fick inga svar på din fråga det blev en tråd om blodtrycksmedicin och mera. så att fråga här om nåt är inte lönt. Gammal tråd så du har säkert kollat upp det själv med medicinerna till Thai Läst tråden från början, men tydligen inte förstått ett dugg 🤣 Vilket inte är så förvånande Ändrades April 11 av Kenneth4618 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd April 11 Dela Inlagd April 11 1 timme sedan, skrev Boa52: Läst igenom din tråd nu från början, du fick inga svar på din fråga det blev en tråd om blodtrycksmedicin och mera. så att fråga här om nåt är inte lönt. Gammal tråd så du har säkert kollat upp det själv med medicinerna till Thai Jag uppfattade inte ditt svar på frågan. Kan du tydliggöra? 2 Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
p125 Inlagd April 11 Dela Inlagd April 11 On 2023-01-17 at 14:33, skrev Amigo: Finns det nån ställe i Thailand där man kan lämna gamla och utgångna mediciner för destruering. Vad är det för meduciner? Salvor och vätskor blir dåliga. Inte så mycket tabletter. De två år som de stämplas med är för att det måste vara ett datum satt och läkemedelsföretagen har ingen anledning att testa längre tid. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Amigo Inlagd April 11 Dela Inlagd April 11 19 minuter sedan, skrev p125: Vad är det för meduciner? Livuppehållande mediciner som jag behöver. Livet är fullt av val, jag valde Ford Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd April 12 Dela Inlagd April 12 8 timmar sedan, skrev Amigo: Livuppehållande mediciner som jag behöver. Det är väl dumt att destruera dem? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thomas001 Inlagd April 12 Dela Inlagd April 12 12 hours ago, lasseiudon said: Jag tar en på morgonen och en på kvällen, helgarderad med andra ord. Det spelar ingen större roll vad eller hur du äter blodtrycksmedicin! När du tar tabletten så tar det ca en timme innan tabletten verkar, sen sitter effekten i 24 timmar!! 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Amigo Inlagd April 12 Dela Inlagd April 12 1 timme sedan, skrev rolba: Det är väl dumt att destruera dem? Var och en gör som de vill, jag kasserar övergångna läkemedicin. I Sverige lämnar jag dem i apoteket Livet är fullt av val, jag valde Ford Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd April 12 Dela Inlagd April 12 7 minuter sedan, skrev Amigo: Var och en gör som de vill, jag kasserar övergångna läkemedicin. I Sverige lämnar jag dem i apoteket Tänkte bara att om du behövde dem för din överlevnad så borde de inte ha blivit över och gamla. 1 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Amigo Inlagd April 12 Dela Inlagd April 12 5 minuter sedan, skrev rolba: Tänkte bara att om du behövde dem för din överlevnad så borde de inte ha blivit över och gamla. Det kan de, vid byte av preparat och efter dosjustering kan det blir styrkor som man inte kan ta. Sen kom pandemin som hindrade mig resa och förrådet i Pattaya blev oanvänd. Livet är fullt av val, jag valde Ford Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Amigo Inlagd April 13 Dela Inlagd April 13 On 2024-04-12 at 10:21, skrev apknug: Kommer du ner nåt snart? Inte på närmaste framtiden. Livet är fullt av val, jag valde Ford Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu