lasseiudon Inlagd Maj 2, 2022 Dela Inlagd Maj 2, 2022 Funderar på lite R&R på Phuket, bara bada i hav och pool samt slappa. Har tidigare nästan bara åkt till Patong men nu när man nästan helt slutat med barhäng tänkte jag mig någor lungnare och funderar på Nai Yang, bara att det är direkt vid flygplatsen är en stor fördel. Finns förslag på trevligt hotell med pool och kort gångavstånd till stranden samt restauranger i närheten? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd Maj 2, 2022 Dela Inlagd Maj 2, 2022 Helt OK ställe finns allt man behöver och lite till Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lasseiudon Inlagd Maj 30, 2022 Trådstartare Dela Inlagd Maj 30, 2022 Nu har jag varit där, väldigt få turister. Bodde på Dewa Resort och hade en egen poolvilla, det var kanon när man vill ha det lite romantiskt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd Maj 30, 2022 Dela Inlagd Maj 30, 2022 18 minuter sedan, skrev lasseiudon: Nu har jag varit där, väldigt få turister. Bodde på Dewa Resort och hade en egen poolvilla, det var kanon när man vill ha det lite romantiskt. Ja ett mycket bra ställe Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Arkiverad
Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.