frogfish Inlagd April 13, 2022 Dela Inlagd April 13, 2022 Som titeln säger undrar jag om ni rävar har tips om var man kan köpa en laptop i Pty. Det är dottern som behöver till skolan, ingen speldator. Nåt bra ställe ni kan rekommendera? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jive Inlagd April 13, 2022 Dela Inlagd April 13, 2022 1 timme sedan, skrev frogfish: Som titeln säger undrar jag om ni rävar har tips om var man kan köpa en laptop i Pty. Det är dottern som behöver till skolan, ingen speldator. Nåt bra ställe ni kan Jag kan rekommendera en affär som ligger emot Foodland. De både säljer och reparerar laptops. Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd April 13, 2022 Dela Inlagd April 13, 2022 Tukcom! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd April 13, 2022 Dela Inlagd April 13, 2022 3 timmar sedan, skrev frogfish: Som titeln säger undrar jag om ni rävar har tips om var man kan köpa en laptop i Pty. Det är dottern som behöver till skolan, ingen speldator. Nåt bra ställe ni kan rekommendera? Läste fel trodde du skrev lapdance Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jive Inlagd April 13, 2022 Dela Inlagd April 13, 2022 36 minuter sedan, skrev samet: Tukcom! Där är risken stor att du får en kinesisk kopia om man inte är uppmärksam och de har ingen service om man behöver hjälp. Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frogfish Inlagd April 13, 2022 Trådstartare Dela Inlagd April 13, 2022 2 timmar sedan, skrev Jive: Jag kan rekommendera en affär som ligger emot Foodland. De både säljer och reparerar laptops. Adress? Eller närmare beskrivning var? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frogfish Inlagd April 13, 2022 Trådstartare Dela Inlagd April 13, 2022 40 minuter sedan, skrev samet: Tukcom! Frugan har varit där förut och blivit halvlurad. Så passar nog på den, men tack för tips. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jive Inlagd April 13, 2022 Dela Inlagd April 13, 2022 Precis nyss, skrev frogfish: Adress? Eller närmare beskrivning var? Googla "Foodland". Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frogfish Inlagd April 13, 2022 Trådstartare Dela Inlagd April 13, 2022 31 minuter sedan, skrev apknug: Nya Tucom "Harbour". Fast är det inte bäst att beställa en på Lazada? Var? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jive Inlagd April 13, 2022 Dela Inlagd April 13, 2022 Precis nyss, skrev frogfish: Frugan har varit där förut och blivit halvlurad. Så passar nog på den, men tack för tips. Och jag, med flera, har blivit hellurade där. Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frogfish Inlagd April 13, 2022 Trådstartare Dela Inlagd April 13, 2022 3 minuter sedan, skrev Jive: Googla "Foodland". Du menar på central road? Namn på butiken? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jive Inlagd April 13, 2022 Dela Inlagd April 13, 2022 1 minut sedan, skrev frogfish: Du menar på central road? Namn på butiken? Har glömt namnet på butiken, men Om du går från Foodlands parkering och rakt över gatan så hamnar du på butiken. Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
berlitz Inlagd April 13, 2022 Dela Inlagd April 13, 2022 2 timmar sedan, skrev Jive: Jag kan rekommendera en affär som ligger emot Foodland. De både säljer och reparerar laptops. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
berlitz Inlagd April 13, 2022 Dela Inlagd April 13, 2022 Mittemot foodland på klangen. Helnöjd med dom. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frogfish Inlagd April 13, 2022 Trådstartare Dela Inlagd April 13, 2022 21 minuter sedan, skrev berlitz: Bor några 100 m därifrån. Ska kollas in. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frogfish Inlagd April 21, 2022 Trådstartare Dela Inlagd April 21, 2022 (ändrad) On 2022-04-13 at 10:33, skrev Jive: Jag kan rekommendera en affär som ligger emot Foodland. De både säljer och reparerar laptops. Var där idag, jäkligt bra intryck. Gick därifrån med en laptop och en skrivare🙉 Tack för tipset, @Jive🐸 Edit: lägger in en bild på deras kort om nån mer är intresserad, de verkar köra mkt rep oxå. Ändrades April 21, 2022 av frogfish Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd April 22, 2022 Dela Inlagd April 22, 2022 On 2022-04-13 at 12:30, skrev Peolito: Läste fel trodde du skrev lapdance Vettu vad man kallar Kebnekaise uppe i norr? Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd April 22, 2022 Dela Inlagd April 22, 2022 2 timmar sedan, skrev audirs2: Vettu vad man kallar Kebnekaise uppe i norr? No Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd April 22, 2022 Dela Inlagd April 22, 2022 3 timmar sedan, skrev Peolito: No Lapptop! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu