Stoneys Inlagd April 12, 2022 Dela Inlagd April 12, 2022 23 minuter sedan, skrev rolba: Står i alla fall 8% på burken Stämmer. Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
berlitz Inlagd April 12, 2022 Dela Inlagd April 12, 2022 35 minuter sedan, skrev rolba: Står i alla fall 8% på burken Samma här. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lasseiudon Inlagd April 13, 2022 Dela Inlagd April 13, 2022 När jag bodde i Manilla, 2'a halvan av 70-talet fanns bara San Miguel, sen Kom Red Horse om jag inte minns fel. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd April 13, 2022 Dela Inlagd April 13, 2022 15 minuter sedan, skrev lasseiudon: När jag bodde i Manilla, 2'a halvan av 70-talet fanns bara San Miguel, sen Kom Red Horse om jag inte minns fel. Exakt och den Red HORSE VAR PÅ 12 % Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd April 13, 2022 Dela Inlagd April 13, 2022 11 timmar sedan, skrev rolba: Står i alla fall 8% på burken Ja på den jag köpte stog det i alla fall 5 på, finns kanske fler i så fall Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd April 13, 2022 Dela Inlagd April 13, 2022 Risken att något skulle förändrats på sådär 40år är ju väldigt låg. Så ni har alldeles säkert helt rätt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd April 13, 2022 Trådstartare Dela Inlagd April 13, 2022 Finns ju iaf god mat här Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd April 13, 2022 Trådstartare Dela Inlagd April 13, 2022 On 2022-04-10 at 03:10, skrev Tommy: Nej, det var nog Gibleys, eller nåt liknande halvkänt märke. MVH Inte denna då? Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
falukorven Inlagd April 13, 2022 Dela Inlagd April 13, 2022 30 minuter sedan, skrev L64: Inte denna då? Dom där Ginebra sålde dom förr i tiden i sådana där knottriga 33cl-flaskor med kapsyl för en spottstyvel, runt 30-40 peso har jag för mig att det var. På den tiden var jag en fattig telefonnasare så brukade köpa en sån, en flaska Sprite och några Calamensi. Så grundande man på altanen till den vägglössfyllda bungalowen innan drog ut och gjorde succe i Boracays nattliv... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd April 15, 2022 Trådstartare Dela Inlagd April 15, 2022 Sista kvällen i flappe för denna gång... Lyckades även denna gång icke med att komma till Intramuros eller ens Manila Bay 😀 Imorgon en natt i karantän eller kanske mer... Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd April 17, 2022 Trådstartare Dela Inlagd April 17, 2022 (ändrad) Så härliga tjejer som jobbar på Gpoint... Naturligtvis är man dum i huvudet och drog till La Cafe och det var ljust när jag lämna... Och lite go flygplansmat Stackars tjej inatt vid svabbningen... Hela våningsplanet och rummet är inplastat Ändrades April 17, 2022 av L64 Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd April 17, 2022 Trådstartare Dela Inlagd April 17, 2022 48 minuter sedan, skrev apknug: LA cafe is the shit! Är en svensk som har det sedan många år, Big Apple på Sabang också men det visste du säkert. Vem är det som har swabkravet vid hemresan? Flappeland? Flygbolag? Transit / ankomstland? Swabben var för 1-dagskarantänen här i Thailand Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nakhon Inlagd April 17, 2022 Dela Inlagd April 17, 2022 On 2022-04-07 at 16:14, skrev L64: Så jäkla trevligt att inte ha Thai tatuerat i pannan och kunna se nåt annat... En inspiration som jag följt så länge jag kan minnas. Vi råkades på Nid bar för ett bra gäng år sen. Du var TRÖTT minns jag 😀. Minns inte om det var samma år som jag träffade SamSipSam ❤️ på happy a gogo. Kanske var det vid nåt annat tillfälle. Lite luddigt, hur som helst ❤️🥃 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd April 18, 2022 Dela Inlagd April 18, 2022 21 timmar sedan, skrev L64: Stackars tjej inatt vid svabbningen... De kanske hade fått en förvarning att du var på ingående. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
UglyFarang Inlagd April 18, 2022 Dela Inlagd April 18, 2022 On 2022-04-13 at 08:01, skrev L64: Inte denna då? Kanske denna? Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli......... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
perren Inlagd April 18, 2022 Dela Inlagd April 18, 2022 On 2022-04-09 at 17:55, skrev Tommy: Har bara varit på Filippinerna en gång, 1995 eller så. Har inget direkt minne av att ölen var dålig, Red Horse har jag druckit i Thailand och tyckte den var i klass med Thai-ölen, finns den kvar där? Minns att de hade väldigt billig sprit, typ Gin, där Gin kostade mindre än Schwepps Tonic, blev starka GT... De hade hyfsat bra Rom, i alla fall om man valde den dyraste varianten "Gold-nånting", köpte med mej några liter hem. En del vackra damer i reklamen för Red Horse! MVH Redhorsen är den bästa ölen ,men också den starkaste . Är den enda ölen jag dricker med ett glas med is . Utbudet i väldigt dåligt och det finns väl egentligen bara 2 öl till och det är smb (San mig brown ) som funkar 4-5 dagar sen är den hemsk att få ner och Sml ( san mig light )som är precis som den låter LIGHT. Dom bästa ölen i Flappeland finns på flygplatsen hem Men jag älskar detta landet ändå och vi återvänder varje år för att träffa släkt och vänner. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
perren Inlagd April 18, 2022 Dela Inlagd April 18, 2022 On 2022-04-17 at 09:13, skrev apknug: LA cafe is the shit! Är en svensk som har det sedan många år, Big Apple på Sabang också men det visste du säkert. Vem är det som har swabkravet vid hemresan? Flappeland? Flygbolag? Transit / ankomstland? Jag föredrar G-point före La cafe , är väl svenskintresse i ägarförhållandet där också ?? Angående big apple skall det vara problem med arrendet och baren och biljarden är numera inne vid poolen. Det gamla big apple står tomt och förfallet. Steps är öppen och så även Tamarind med lite begränsad menu. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nick Inlagd April 19, 2022 Dela Inlagd April 19, 2022 7 timmar sedan, skrev perren: Redhorsen är den bästa ölen ,men också den starkaste . Är den enda ölen jag dricker med ett glas med is . Utbudet i väldigt dåligt och det finns väl egentligen bara 2 öl till och det är smb (San mig brown ) som funkar 4-5 dagar sen är den hemsk att få ner och Sml ( san mig light )som är precis som den låter LIGHT. Dom bästa ölen i Flappeland finns på flygplatsen hem Men jag älskar detta landet ändå och vi återvänder varje år för att träffa släkt och vänner. Några andra öl finns om man tittar runt lite 😉 Finns även craft beer ställen. Men jag har bara varit där en weekend, så vad vet jag... I declare war on damaged hair and split ends. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd April 19, 2022 Dela Inlagd April 19, 2022 4 timmar sedan, skrev Nick: Några andra öl finns om man tittar runt lite 😉 Finns även craft beer ställen. Men jag har bara varit där en weekend, så vad vet jag... Inte förleda stenbordagubbarna i att det finns något annat att dricka än finkelflaskan de lärt sig är den enda... lite som Leodrickarna i Thailand... de förstår inte bättre... host... @Fantomen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fantomen Inlagd April 19, 2022 Dela Inlagd April 19, 2022 58 minuter sedan, skrev samet: lite som Leodrickarna i Thailand... de förstår inte bättre... host... @Fantomen Sitter och försöker komma ihåg vem det var som sade "Nej inte så stark!!" när jag blandade en riktigt bra GT till stollen häromkvällen. För övrigt drack jag stora chankor när du var i minisamets ålder. Pojkvasker! 😗 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd April 19, 2022 Dela Inlagd April 19, 2022 (ändrad) 3 minuter sedan, skrev Fantomen: Sitter och försöker komma ihåg vem det var som sade "Nej inte så stark!!" när jag blandade en riktigt bra GT till stollen häromkvällen. För övrigt drack jag stora chankor när du var i minisamets ålder. Pojkvasker! 😗 Blandade... du hällde upp ett jätteglas med gin, höll fram gurkan å frågade räcker det med en bit gurka eller skall du ha tonic också? Klart som fan det behövs slödryck, stolle! Å att du drack chang för så längesedan gör det ju bara sorgligt för dig... Då det säger så mycket om hur många gråa hår du har... på bröstet vill säga! Men den blev jäkligt god! Ändrades April 19, 2022 av samet . Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fantomen Inlagd April 19, 2022 Dela Inlagd April 19, 2022 Efter mycket press och stress från bl a @samet så kände jag mig nödgad att nu prova något annat än leo. Det här är en helt ny bekantskap för mig. Ska bli spännande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frogfish Inlagd April 19, 2022 Dela Inlagd April 19, 2022 11 minuter sedan, skrev Fantomen: Efter mycket press och stress från bl a @samet så kände jag mig nödgad att nu prova något annat än leo. Det här är en helt ny bekantskap för mig. Ska bli spännande! Namnet hoe-garden har alltid haft en spännande klang🐵 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd April 19, 2022 Trådstartare Dela Inlagd April 19, 2022 On 2022-04-18 at 02:23, skrev Nakhon: En inspiration som jag följt så länge jag kan minnas. Vi råkades på Nid bar för ett bra gäng år sen. Du var TRÖTT minns jag 😀. Minns inte om det var samma år som jag träffade SamSipSam ❤️ på happy a gogo. Kanske var det vid nåt annat tillfälle. Lite luddigt, hur som helst ❤️🥃 Är värdelös på årtal men det var inte igår... 😀 Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd April 19, 2022 Trådstartare Dela Inlagd April 19, 2022 En smygbild från igår när en kaka marabou levererades Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu