Herkules Inlagd Januari 30, 2022 Trådstartare Dela Inlagd Januari 30, 2022 18 timmar sedan, skrev spooncreek: Har du fått med alla dina nick från MPR i South Park? Impad! Såg ni lika ut, och/eller hade ni lite olika attribut? Jag menar Smilet med en pipa, Lillemannen med en cigarr, etc, etc. Du fattar säkert vad jag menar. Apai .... Vänligen HERKULES Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
matz Inlagd Januari 30, 2022 Dela Inlagd Januari 30, 2022 Verkar som kalaset pågår i dagarna 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Januari 30, 2022 Dela Inlagd Januari 30, 2022 28 minuter sedan, skrev matz: Verkar som kalaset pågår i dagarna 2 Eller i Khon Kaen och pissar i någon hotellhiss 😉 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Herkules Inlagd Januari 30, 2022 Trådstartare Dela Inlagd Januari 30, 2022 2 timmar sedan, skrev matz: Verkar som kalaset pågår i dagarna 2 Minst 2 dagar, vi är ju i LOS, här festar man i flera dagar i streck ! Vänligen HERKULES Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Herkules Inlagd Februari 1, 2022 Trådstartare Dela Inlagd Februari 1, 2022 (ändrad) On 2022-01-30 at 17:54, skrev Kenneth4618: Eller i Khon Kaen och pissar i någon hotellhiss 😉 Jag vet inte om du också har förstorad prostata, men om inte ? Så kan jag förklara att ibland behöver man tömma snabbt ! Vänligen HERKULES Ändrades Februari 1, 2022 av Herkules Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Herkules Inlagd Februari 1, 2022 Trådstartare Dela Inlagd Februari 1, 2022 Ingen som har kamera för att foto Min Dotter Niki den 11 Februari ? Vänligen HERKULES Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Februari 12, 2022 Dela Inlagd Februari 12, 2022 Nå, hur gick det med fotandet? Blev det några delfiner, eller... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
S m i l e 1 Inlagd Februari 12, 2022 Dela Inlagd Februari 12, 2022 7 minuter sedan, skrev Benriach: Nå, hur gick det med fotandet? Blev det några delfiner, eller... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
S m i l e 1 Inlagd Februari 12, 2022 Dela Inlagd Februari 12, 2022 45 minuter sedan, skrev S m i l e 1: Det blev Ramayana waterpark idag Lördag ! PS. Jag vet inte var min fotograf sysslade med, dessa tjejer är inte min Dotter Niki DS. Vänligen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu