andrejsdenruskige Inlagd Januari 28, 2022 Dela Inlagd Januari 28, 2022 1 minut sedan, skrev Herkules: Det är just där jag har ett av mina sinnen, som DU verkar sakna och visa hänsyn till oss andra ! Vänligen HERKULES Röksinnet? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Herkules Inlagd Januari 28, 2022 Trådstartare Dela Inlagd Januari 28, 2022 2 minuter sedan, skrev andrejsdenruskige: Röksinnet? Läs rubriken, ska jag ta det på Vaasa Svenska ? Vänligen HERKULES Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Januari 28, 2022 Dela Inlagd Januari 28, 2022 47 minuter sedan, skrev Herkules: Läs rubriken, ska jag ta det på Vaasa Svenska ? Vänligen HERKULES Jag förstår inte helt vad du vill med detta inlägg. Du har påpekat att frågan är seriös. Ska du ha seriösa svar så får du nog påpeka även det i rubriken och fram för allt inte ställa frågan på MPR. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Rillex Inlagd Januari 28, 2022 Dela Inlagd Januari 28, 2022 Tobak är också godis. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Herkules Inlagd Januari 28, 2022 Trådstartare Dela Inlagd Januari 28, 2022 30 minuter sedan, skrev andrejsdenruskige: Jag förstår inte helt vad du vill med detta inlägg. Du har påpekat att frågan är seriös. Ska du ha seriösa svar så får du nog påpeka även det i rubriken och fram för allt inte ställa frågan på MPR. Det står i rubriken, jag vet VEM du är o vad DU vill ! Vänligen HERKULES Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Herkules Inlagd Januari 28, 2022 Trådstartare Dela Inlagd Januari 28, 2022 35 minuter sedan, skrev andrejsdenruskige: Jag förstår inte helt vad du vill med detta inlägg. Du har påpekat att frågan är seriös. Ska du ha seriösa svar så får du nog påpeka även det i rubriken och fram för allt inte ställa frågan på MPR. Nöjd Nu !? Vänligen HERKULES Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Januari 28, 2022 Dela Inlagd Januari 28, 2022 21 minuter sedan, skrev Herkules: Det står i rubriken, jag vet VEM du är o vad DU vill ! Vänligen HERKULES Jag vet också vem jag är, men jag vet inte riktigt vad jag vill. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Januari 28, 2022 Dela Inlagd Januari 28, 2022 18 minuter sedan, skrev Herkules: Nöjd Nu !? Vänligen HERKULES Återigen så påpekar du att frågan är seriös. Du måste förstå att du måste specificera att även svaren ska vara seriösa. Gör ett nytt försök på www.rajdidaj.wtf Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Herkules Inlagd Januari 28, 2022 Trådstartare Dela Inlagd Januari 28, 2022 12 minuter sedan, skrev andrejsdenruskige: Återigen så påpekar du att frågan är seriös. Du måste förstå att du måste specificera att även svaren ska vara seriösa. Gör ett nytt försök på www.rajdidaj.wtf Aha, startar en ny tråd, med nytt Nick !? Vänligen HERKULES Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Januari 28, 2022 Dela Inlagd Januari 28, 2022 8 timmar sedan, skrev Herkules: "En seriös fråga" Ungefär som ditt besök hos Gottland då... ENis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Herkules Inlagd Januari 29, 2022 Trådstartare Dela Inlagd Januari 29, 2022 (ändrad) 4 timmar sedan, skrev Enis: Ungefär som ditt besök hos Gottland då... ENis Och du ska vara sSvensk och inte vet hur ön stavas 😞 (Kåtland) Vänligen HERKULES Ändrades Januari 29, 2022 av Herkules Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu