Herkules Inlagd Januari 26, 2022 Dela Inlagd Januari 26, 2022 (ändrad) Så vem vill ofra sig ? Kanske det blir redan den 11 Februari Vänligen HERKULES Ändrades Januari 26, 2022 av Herkules Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Herkules Inlagd Januari 26, 2022 Trådstartare Dela Inlagd Januari 26, 2022 Hon ska simma med delfinerna då ! Vänligen HERKULES Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Januari 26, 2022 Dela Inlagd Januari 26, 2022 @edvardpopkanske? Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd Januari 26, 2022 Dela Inlagd Januari 26, 2022 Funderade ett tag, och jag kan tänka mig att ta uppdraget! Jag är en hyfsat bra fotograf. Gratis fotografering, ni får rättigheterna till alla bilder jag tar (sparar inte en enda för mitt album, bara era bilder!). Problemet är att jag finns i Partille... Covidtestad och friskförklarad idag, enda kostnaden är resa plus hotell i nån vecka! Svara helst via PM. MVH "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Herkules Inlagd Januari 26, 2022 Trådstartare Dela Inlagd Januari 26, 2022 18 minuter sedan, skrev Tommy: Funderade ett tag, och jag kan tänka mig att ta uppdraget! Jag är en hyfsat bra fotograf. Gratis fotografering, ni får rättigheterna till alla bilder jag tar (sparar inte en enda för mitt album, bara era bilder!). Problemet är att jag finns i Partille... Covidtestad och friskförklarad idag, enda kostnaden är resa plus hotell i nån vecka! Svara helst via PM. MVH Ska fråga den blivande 6-åringen om hon godtar dej, men kravet är ABSOLUT rökfri fotograf ! Vänligen HERKULES 1 timme sedan, skrev Enis: @edvardpopkanske? Enis Hoppas han svarar snarast ! Vänligen HERKULES Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Batting Inlagd Januari 26, 2022 Dela Inlagd Januari 26, 2022 Bjud på en resa så tar jag det! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd Januari 26, 2022 Dela Inlagd Januari 26, 2022 Har inte rökt en enda cigarett i hela mitt liv! MVH "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naam jai Inlagd Januari 27, 2022 Dela Inlagd Januari 27, 2022 12 timmar sedan, skrev Tommy: Har inte rökt en enda cigarett i hela mitt liv! MVH misstänker du börjat packa....p.s. glöm inte kameran 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Herkules Inlagd Januari 28, 2022 Trådstartare Dela Inlagd Januari 28, 2022 15 timmar sedan, skrev Naam jai: misstänker du börjat packa....p.s. glöm inte kameran 😉 Och laddaren ! Vänligen HERKULES Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Herkules Inlagd Januari 28, 2022 Trådstartare Dela Inlagd Januari 28, 2022 On 2022-01-27 at 04:29, skrev Tommy: Har inte rökt en enda cigarett i hela mitt liv! MVH Så är det här också, varför ska man göra något så idi*tiskt, tyvärr alldeles för mycket passivt, men försöker undvika så gott det går. Och här i Thailand finns det ju lagar, sedan flera år, men inte så många som bryr sig, tyvärr. Vänligen HERKULES Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Herkules Inlagd Januari 28, 2022 Trådstartare Dela Inlagd Januari 28, 2022 Ingen som vill ofFra sig ? Det blir redan den 11 Februari Vänligen HERKULES Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fritz Inlagd Januari 28, 2022 Dela Inlagd Januari 28, 2022 Varför inte anlita en riktig fotograf ? Det finns en mitt emot Friendship på Pattaya Tai. En del har studios med kläder man får låna och olika bakgrunder som man fotograferas mot. Då får du ett eller flera minnen för livet. Det är aldrig försent att ge upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd Januari 28, 2022 Dela Inlagd Januari 28, 2022 Sorry @Tommy och @Batting tack vare Fritz rök resan för en av er. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Januari 28, 2022 Dela Inlagd Januari 28, 2022 10 minuter sedan, skrev Alarik: Sorry @Tommy och @Batting tack vare Fritz rök resan för en av er. Rök!?! Jag anar att det kan bli problem i denna tråd. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd Januari 28, 2022 Dela Inlagd Januari 28, 2022 35 minuter sedan, skrev andrejsdenruskige: Rök!?! Jag anar att det kan bli problem i denna tråd. Varför skulle det inte bli det i just den här tråden? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Januari 28, 2022 Dela Inlagd Januari 28, 2022 5 minuter sedan, skrev Alarik: Varför skulle det inte bli det i just den här tråden? TS vill inte ha rök i sin tråd. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HuaHindinnge Inlagd Januari 28, 2022 Dela Inlagd Januari 28, 2022 (ändrad) On 2022-01-26 at 19:40, skrev Herkules: Ska fråga den blivande 6-åringen om hon godtar dej, men kravet är ABSOLUT rökfri fotograf ! Vänligen HERKULES Hoppas han svarar snarast ! Vänligen HERKULES Har du sskickat PM till @edvardpop Ändrades Januari 28, 2022 av HuaHindinnge Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd Januari 28, 2022 Dela Inlagd Januari 28, 2022 5 minuter sedan, skrev andrejsdenruskige: TS vill inte ha rök i sin tråd. Han har själv lagt en rökare i tråden 😃 9 timmar sedan, skrev Herkules: Så är det här också, varför ska man göra något så idi*tiskt, tyvärr alldeles för mycket passivt, men försöker undvika så gott det går. Och här i Thailand finns det ju lagar, sedan flera år, men inte så många som bryr sig, tyvärr. Vänligen HERKULES Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Herkules Inlagd Januari 28, 2022 Trådstartare Dela Inlagd Januari 28, 2022 2 timmar sedan, skrev Fritz: Varför inte anlita en riktig fotograf ? Det finns en mitt emot Friendship på Pattaya Tai. En del har studios med kläder man får låna och olika bakgrunder som man fotograferas mot. Då får du ett eller flera minnen för livet. Ska kolla om dom vill ut o fota delfiner o min dotter Natthita " Niki " Vänligen HERKULES Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Herkules Inlagd Januari 28, 2022 Trådstartare Dela Inlagd Januari 28, 2022 1 timme sedan, skrev HuaHindinnge: Har du sskickat PM till @edvardpop Nej, inte ännu ! Vänligen HERKULES Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Herkules Inlagd Januari 28, 2022 Trådstartare Dela Inlagd Januari 28, 2022 Glöm inte rubriken..... "En seriös fråga" Vänligen HERKULES Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fritz Inlagd Januari 28, 2022 Dela Inlagd Januari 28, 2022 6 timmar sedan, skrev Herkules: Ska kolla om dom vill ut o fota delfiner o min dotter Natthita " Niki " Vänligen HERKULES Solly, missade att det var delfiner inblandade i det hela. Det är aldrig försent att ge upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Herkules Inlagd Januari 28, 2022 Trådstartare Dela Inlagd Januari 28, 2022 (ändrad) Perkele !!! (Det är inte till dej Fritz) Vänligen HERKULES Ändrades Januari 28, 2022 av Herkules Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
spooncreek Inlagd Januari 28, 2022 Dela Inlagd Januari 28, 2022 (ändrad) 1 timme sedan, skrev andrejsdenruskige: TS vill inte ha rök i sin tråd. Annars funkar nog en påtänd cigg alldeles utmärkt för att bränna bort näshår om inte annat. Ändrades Januari 28, 2022 av spooncreek Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Herkules Inlagd Januari 28, 2022 Trådstartare Dela Inlagd Januari 28, 2022 (ändrad) Det är just där jag har ett av mina sinnen, som DU verkar sakna och visa hänsyn till oss andra ! Vänligen HERKULES Ändrades Januari 28, 2022 av Herkules Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu