Jump to content
IGNORERAD

Raggare i Thailand


Herkules

Recommended Posts

5 minuter sedan, skrev Herkules:

Jag för sökte "ragga upp" dej utanför The Sauna Bar  förra veckan, men det var nog inte Du, för han o bruden åkte med Taxi.

 

Vänligen  HERKULES 

Ha ha !

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 168
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Herkules

    49

  • janne_h

    19

  • audirs2

    18

  • Amigo

    14

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

3 minuter sedan, skrev Herkules:

Jag för sökte "ragga upp" dej utanför The Sauna Bar  förra veckan, men det var nog inte Du, för han o bruden åkte med Taxi.

 

Vänligen  HERKULES 

Låter intressant ändå med Sauna och bar som kombination. Och nä vi åker inte taxi. Men idag var vi faktiskt nere en sväng på immigration å betalade böter. Blir ev sväng till på måndag för att fixa förlängning. Annars e vi mest uppe på Nong prue sidan

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev TheProdigy:

Låter intressant ändå med Sauna och bar som kombination. Och nä vi åker inte taxi. Men idag var vi faktiskt nere en sväng på immigration å betalade böter. Blir ev sväng till på måndag för att fixa förlängning. Annars e vi mest uppe på Nong prue sidan

Nästa vecka när den röda är avslutad, ska vi iallafall testa Sand sauna 2st för 500Baht

 

Vänligen  HERKULES 

Ändrades av Herkules
Link to comment
Dela på andra sajter

6 timmar sedan, skrev Kenneth4618:

Såg en raggarbil utanför jobbet idag

IMG_20220128_145010.thumb.jpg.b206203b87edd937cd775da04f44d0d5.jpg

Vah, en Scänia??

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!

Link to comment
Dela på andra sajter

10 timmar sedan, skrev audirs2:

Vah, en Scänia??

V8 vettu 😉

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

10 timmar sedan, skrev audirs2:

Vah, en Scänia??

Svensk text på denna raggarbil i LOS !?

 

Vänligen HERKULES 

Link to comment
Dela på andra sajter

3 minuter sedan, skrev TheProdigy:

Sorry mena Vickans

Kommer folk dit nästa vecka

Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga?  Skriftlig Ursäkt ?

Link to comment
Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev TheProdigy:

Yess skål

20220129_210803.jpg

Najs touch med matchande färg på bil och fruklädsel....👍

Link to comment
Dela på andra sajter

On 2022-01-28 at 16:49, skrev TheProdigy:

Tjena @Herkules har vi setts nångång i byn eller vem e du... ? 

 

Fårrden är "frugans" och mercan e "min". Men vi är alla överens om att mercan e bäst på typ allt utom att se cool ut. Har ju haft cls som min drömbil sedan de kom runt 2005 medans fården var ett infallsköp sedan frugan kollat säljannonser i några månader. 

 

Skulle med vilja ha några gamla raggarbilar här nere men har ingen plats. En röd vette '69 såg jag till salu på Phuket i början av 00 talet för 700kB. Jag ångrar än idag att jag inte köpte den för den var typ i nyskick. 

 

 

Bara älskar mustang. Har en GT 17 i Sverige 

 Dock undrar man hur ford tänkte. När dom kör V8 sound i stereo högtalarna inne i bilen. På en Ecobost turbo 4.

 

Dock är även Ecoboost en grym bil. 

Kommer till Bangkok 14e februari 

Ska då köpa en GT (5 liters V8 460 HP) 

(Ecoboost 2.3 liters turbo 300 hp) 

Hur som helst. Så ser din mustang grym ut!

Vi kanske syns på dom thailändska vägarna?

"Avundsjukan är i ett socialdemokratiskt samhälle är större än sexualdriften." Jan Björklund

Link to comment
Dela på andra sajter

4 timmar sedan, skrev janne_h:

Bara älskar mustang. Har en GT 17 i Sverige 

 Dock undrar man hur ford tänkte. När dom kör V8 sound i stereo högtalarna inne i bilen. På en Ecobost turbo 4.

 

Dock är även Ecoboost en grym bil. 

Kommer till Bangkok 14e februari 

Ska då köpa en GT (5 liters V8 460 HP) 

(Ecoboost 2.3 liters turbo 300 hp) 

Hur som helst. Så ser din mustang grym ut!

Vi kanske syns på dom thailändska vägarna?

Okej. Lycka till. Jag tror inte min har annat än Beastie Boys i högtalarna. Annars är den väldigt högludd.. hård fjädring alltså inte särskilt bekväm. Men den ser ju jäkligt bra ut som sagt. Brudarna älskar den. Min har Recaro stolar 150kB och nåra dyra fälgar o pirellis topp däck P serien, custom gjord vinge. Förre ägaren la ned mycket pengar på den. Tror jag gav 3.2 mille för den. Men försäkringen först året låg på typ 99kB och i år skulle de ha 85k. Vi åker till Europa om en vecka så väljer att köpa försäkring när vi återkommer. 

 

Mustang är bara bilen vi har tills dess jag har rpd att köpa min drömbil. Kanske i slutet av året eller nästa år om allt går jäkligt bra 🙏

Link to comment
Dela på andra sajter

Risken är väl att förra ägaren satt dit hårdare fjädring än original? 

Recaro är värdelösa. Då original har kylning i sätet 

Vilket recaro saknar. Jag kollar speciellt efter GT med originalsäten av den anledningen. 

Har kört min GT runt hela Europa. Och den är lika bekväm om inte mera bekväm? Än min mercedes SLK som jag har i Thailand. 

Ändrades av janne_h

"Avundsjukan är i ett socialdemokratiskt samhälle är större än sexualdriften." Jan Björklund

Link to comment
Dela på andra sajter

3 timmar sedan, skrev Herkules:

Thai - Raggare säljer snaks 

 

 

Vänligen HERKULES 

20220129_160351.jpg

Han är en rolig figur, skön gubbe

Livet är fullt av val, jag valde Ford

Link to comment
Dela på andra sajter

19 timmar sedan, skrev TheProdigy:

Okej. Lycka till. Jag tror inte min har annat än Beastie Boys i högtalarna. Annars är den väldigt högludd.. hård fjädring alltså inte särskilt bekväm. Men den ser ju jäkligt bra ut som sagt. Brudarna älskar den. Min har Recaro stolar 150kB och nåra dyra fälgar o pirellis topp däck P serien, custom gjord vinge. Förre ägaren la ned mycket pengar på den. Tror jag gav 3.2 mille för den. Men försäkringen först året låg på typ 99kB och i år skulle de ha 85k. Vi åker till Europa om en vecka så väljer att köpa försäkring när vi återkommer. 

 

Mustang är bara bilen vi har tills dess jag har rpd att köpa min drömbil. Kanske i slutet av året eller nästa år om allt går jäkligt bra 🙏

En Vaz Lada 1230?:lipa: 1330 har 10 hp mera!:rotfl:

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!

Link to comment
Dela på andra sajter

Pärrrrrrrrrrkele! Kopia av Scänia?:lipa:

image.png.3559c74da8c390dc80c623ad89f2362f.png

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!

Link to comment
Dela på andra sajter

4 timmar sedan, skrev S m i l e 1:

Pattaya Mustang

 

Vänligen Smile1

20220204_113845 (1).jpg

Mussestang e snygg! Läste om ny el Musse, den tappar tydligen taket, limmet håller inte! Även Audi A8 hade det problemet + några till!

Ändrades av audirs2

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...