Esspe Inlagd Januari 8, 2022 Dela Inlagd Januari 8, 2022 1 timme sedan, skrev samet: Vakna gubbe. Testerna är slut i Thailand också. Folk är sjuka överallt. Men pga. myndigheternas hantering, så säger man inget utan gömmer sig... Tro mig jag vet. Och vet mååånga! Nja sjuka vet jag inte men att massor är eller har varit smittade är lika säkert som att batteriet i @Luke the Drifters kamera tar slut. Den som tänker för mycket på nästa steg blir ofta stående på ett ben. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
LTD Inlagd Januari 8, 2022 Dela Inlagd Januari 8, 2022 Nä nu återgår vi till tråden. Vi som e här på Phuket måste ju äta lite, slog till på en falangmacka till lunch, riktigt god. Lite kyligt idag men ingen snöstorm i sikte 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
LTD Inlagd Januari 8, 2022 Dela Inlagd Januari 8, 2022 (ändrad) Lite efterrätt må man ju ha också. Undra om inte kockan flörtar lite med mig 🙃 För det är väl inte en kock.. 😮🙄 Ändrades Januari 8, 2022 av LTD Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
LTD Inlagd Januari 12, 2022 Dela Inlagd Januari 12, 2022 (ändrad) Nu blev det så där äckligt igen Ändrades Januari 12, 2022 av LTD Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Januari 12, 2022 Dela Inlagd Januari 12, 2022 32 minuter sedan, skrev LTD: Nu blev det så där äckligt igen Vem badar med keps? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SatanG Inlagd Januari 12, 2022 Dela Inlagd Januari 12, 2022 49 minuter sedan, skrev Peolito: Vem badar med keps? Inte jag på bilden men badar ofta med keps, man vill ju inte bränna flinten / SatanG "Svenskarna är mentalt handikappade och indoktrinerade att tro att politiker kan skapa och garantera välfärd." - Fredrik Reinfeld Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Januari 12, 2022 Dela Inlagd Januari 12, 2022 1 minut sedan, skrev SatanG: Inte jag på bilden men badar ofta med keps, man vill ju inte bränna flinten / SatanG Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
burrabus Inlagd Januari 12, 2022 Dela Inlagd Januari 12, 2022 Phuket är det då inte närmare att flyga till grancanaria playa del ingles Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Januari 13, 2022 Dela Inlagd Januari 13, 2022 15 timmar sedan, skrev burrabus: Phuket är det då inte närmare att flyga till grancanaria playa del ingles Nära är inte bra. Det blir för lite miles på kortet då. 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
LTD Inlagd Januari 13, 2022 Dela Inlagd Januari 13, 2022 18 timmar sedan, skrev burrabus: Phuket är det då inte närmare att flyga till grancanaria playa del ingles Va ska man där å göra? E väl typ 19 gr i havet där 🥶 Nä flyga känns onödigt, bättre å ta moppen till beachen 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
LTD Inlagd Januari 13, 2022 Dela Inlagd Januari 13, 2022 Äta måste man ju så blev en kycklingstek med mos, smakar typ som när morsan gjorde till en förr. 89 baht, dyrt här på Phuket men vad gör man. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
LTD Inlagd Januari 13, 2022 Dela Inlagd Januari 13, 2022 En kall å lite efterrätt på nästa ställe. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Januari 13, 2022 Dela Inlagd Januari 13, 2022 31 minuter sedan, skrev LTD: Äta måste man ju så blev en kycklingstek med mos, smakar typ som när morsan gjorde till en förr. 89 baht, dyrt här på Phuket men vad gör man. Det kostar att ligga på topp. 24 minuter sedan, skrev LTD: En kall å lite efterrätt på nästa ställe. Där mumsade jag i mig lunchen för ett par timmar sedan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
LTD Inlagd Januari 13, 2022 Dela Inlagd Januari 13, 2022 17 minuter sedan, skrev rolba: Det kostar att ligga på topp. Där mumsade jag i mig lunchen för ett par timmar sedan. Ja dom sa att du glömde efterrätten så jag fick den på din nästa nota 🙃 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Januari 13, 2022 Dela Inlagd Januari 13, 2022 5 minuter sedan, skrev LTD: Ja dom sa att du glömde efterrätten så jag fick den på din nästa nota 🙃 Lite stressad. Skulle in till immigration för tredje gången den här veckan. Men nu är det nog lugnt ett tag. Tja, reentry permit och nittodagars innan Songkran borde man kunna planera in I ett tight pensionärsschema. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu