stjp8729 Inlagd November 28, 2022 Trådstartare Dela Inlagd November 28, 2022 Hej I helgen var det sista deltävlingen av Yamaha Championship, så det var till att packa motorcykeln och skicka den till Chang International Circuit i Buri Ram. Final i Yamaha Championship 2022, hoppas 2023 kommer snart. Väl uppe på plats på Chang International Circuit så var det tiordningställt, min och mina teamkamraters motorcyklar uppställda och redo. Bridgestone V02 eller Pirelli Superbike, har efter noga övervägande gått över till Pirelli Superbike däck och inför tävlingen SCX bak och SC1 fram. Lördagen träning och kval, gick fullständigt åt helsike på kvalet så fick startplacering nummer 17!! Fan.. Söndag och dags för race. Har tidigare använt Bridgestone, skall jag byta tillbaka innan ens provat? Vi går och kikar hos några andra team. En R1 till säsongen 2023? Vet inte.. Mera bilder. Vad pekar du på? DID kvalitets kedjor från Japan. Nu börjar det dra ihop sig för race. Kan garantera att sitta i 20 minuter i solen med 35 graders värme med skinnställ, är inte roligt eller komfortabelt. Och då var vi iväg, tog ett par placeringar till T1. Tufft jobb idag.. Men det är bara att jobba på. Och jobba mera.. Målflaggan.. Tätt mellan position fyra till ett. Tätt mellan tredje till första.. Och där var Yamaha Chamionship 2022 över Tid för podium. Stjp8729 tar emot tredje plats priset. Inte nöjd med min säsong 2022, så får träna mera inför 2023. Ha en kanonbra dag! Hua Hin - Stränder - Bangsaen - Bildberättelse - Songkran - Isaan - Semesterbilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stjp8729 Inlagd November 30, 2022 Trådstartare Dela Inlagd November 30, 2022 Hej Ett YouTube klipp från Yamaha Championship med GoPro på min Yamaha YZF-R6: Ha en kanonbra dag! Hua Hin - Stränder - Bangsaen - Bildberättelse - Songkran - Isaan - Semesterbilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
UglyFarang Inlagd December 3, 2022 Dela Inlagd December 3, 2022 On 2022-11-29 at 00:23, skrev stjp8729: Hej I helgen var det sista deltävlingen av Yamaha Championship, så det var till att packa motorcykeln och skicka den till Chang International Circuit i Buri Ram. Final i Yamaha Championship 2022, hoppas 2023 kommer snart. Väl uppe på plats på Chang International Circuit så var det tiordningställt, min och mina teamkamraters motorcyklar uppställda och redo. Bridgestone V02 eller Pirelli Superbike, har efter noga övervägande gått över till Pirelli Superbike däck och inför tävlingen SCX bak och SC1 fram. Lördagen träning och kval, gick fullständigt åt helsike på kvalet så fick startplacering nummer 17!! Fan.. Söndag och dags för race. Har tidigare använt Bridgestone, skall jag byta tillbaka innan ens provat? Vi går och kikar hos några andra team. En R1 till säsongen 2023? Vet inte.. Mera bilder. Vad pekar du på? DID kvalitets kedjor från Japan. Nu börjar det dra ihop sig för race. Kan garantera att sitta i 20 minuter i solen med 35 graders värme med skinnställ, är inte roligt eller komfortabelt. Och då var vi iväg, tog ett par placeringar till T1. Tufft jobb idag.. Men det är bara att jobba på. Och jobba mera.. Målflaggan.. Tätt mellan position fyra till ett. Tätt mellan tredje till första.. Och där var Yamaha Chamionship 2022 över Tid för podium. Stjp8729 tar emot tredje plats priset. Inte nöjd med min säsong 2022, så får träna mera inför 2023. Ha en kanonbra dag! Jag ser på bild 2 och 3 att det finns 2 st med #7, är det samma klass och i så fall vad krävs för att få byta mellan hojarna under pågående event? Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli......... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Elmeri Inlagd December 3, 2022 Dela Inlagd December 3, 2022 Ser lite slelt ut, kolla här https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=pfbid0B4gHsTx9EZVbkmhJbsrLpahEHJKmRQL8A94PENkViDKF7UvV7jvb38HW7CaTQNtUl&id=100003641413426&sfnsn=mo kompisen kan kanske lärä nått... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stjp8729 Inlagd December 3, 2022 Trådstartare Dela Inlagd December 3, 2022 1 timme sedan, skrev UglyFarang: Jag ser på bild 2 och 3 att det finns 2 st med #7, är det samma klass och i så fall vad krävs för att få byta mellan hojarna under pågående event? Hej, Samma förare i två olika klasser. Den närmast 1000 cc (Yamaha R1) och den andra 700cc (Yamaha R7). Ha en kanonbra dag! Hua Hin - Stränder - Bangsaen - Bildberättelse - Songkran - Isaan - Semesterbilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stjp8729 Inlagd December 3, 2022 Trådstartare Dela Inlagd December 3, 2022 13 minuter sedan, skrev Elmeri: Ser lite slelt ut, kolla här https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=pfbid0B4gHsTx9EZVbkmhJbsrLpahEHJKmRQL8A94PENkViDKF7UvV7jvb38HW7CaTQNtUl&id=100003641413426&sfnsn=mo kompisen kan kanske lärä nått... Regn... Fy fasen, då dricker jag öl istället. Hua Hin - Stränder - Bangsaen - Bildberättelse - Songkran - Isaan - Semesterbilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd December 3, 2022 Dela Inlagd December 3, 2022 3 timmar sedan, skrev stjp8729: Regn... Fy fasen, då dricker jag öl istället. Fy tusan vad gick undan i regnet, synd att soppan tog slut. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu