FF Inlagd Maj 31, 2022 Dela Inlagd Maj 31, 2022 Du är duktig att köra på bana. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stjp8729 Inlagd Juni 13, 2022 Trådstartare Dela Inlagd Juni 13, 2022 (ändrad) Hej En helg och eftersom man har dålig fantasi på att hitta på saker, hatar paraplydrinkar och stränder, så blev en dag på Thailand Circuit istället. Vi blev tre stycken R6or på lördagen, faktiskt fem, men tre goda vänner med R6or. Kompisen sätter på däcksvärmare, ibland undrar man, det var 38 - 39 grader på lördagen. Och så en snabb kille med sin R1a. Inte mycket folk idag, och min mekaniker är upptagen med sin telefon som vanligt. Allt klart för lite åka. Och ett litet YouTube klipp från mig även kallad Mr Slow. Ha en kanonbra dag! Ändrades Juni 13, 2022 av stjp8729 Hua Hin - Stränder - Bangsaen - Bildberättelse - Songkran - Isaan - Semesterbilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stjp8729 Inlagd Juni 13, 2022 Trådstartare Dela Inlagd Juni 13, 2022 Hej Till helgen är det dags igen, får hoppas på inget regn då jag hatar att köra i regn. Ha en kanonbra dag! Hua Hin - Stränder - Bangsaen - Bildberättelse - Songkran - Isaan - Semesterbilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stjp8729 Inlagd Juli 20, 2022 Trådstartare Dela Inlagd Juli 20, 2022 (ändrad) Ja.. I tisdags var dags för lite bankörning.. 48 minuter med värmare, sen dags att kolla däckstrycket. 1658207108922.mp4 Thailands elit tränar och jag med 100 Hk mindre. 20220719_113221.mp4 Två Yamaha R1or och min lilla R6a. 1658207071791.mp4 Äntligen likadan hoj men en gammal gubbe mot #2 i Thailand är inte ok. Gubbe mot proffs. Dagen slutade dock cirka 10 varv innan tänkt, "tappade" en bult till växelspaken. Men däcken var slut ändå, så ingen skillnad. Ha en kanonbra dag! Ändrades Juli 20, 2022 av stjp8729 Hua Hin - Stränder - Bangsaen - Bildberättelse - Songkran - Isaan - Semesterbilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stjp8729 Inlagd Juli 21, 2022 Trådstartare Dela Inlagd Juli 21, 2022 Hej igen. Ett litet Youtube klipp från tisdagen inklusive det sista när bulten för växelspaken lossnar. Ha en kanonbra dag! :wai: Hua Hin - Stränder - Bangsaen - Bildberättelse - Songkran - Isaan - Semesterbilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Elmeri Inlagd Juli 21, 2022 Dela Inlagd Juli 21, 2022 1 minut sedan, skrev stjp8729: Hej igen. Ett litet Youtube klipp från tisdagen inklusive det sista när bulten för växelspaken lossnar. Ha en kanonbra dag! Bult, vad är det för något ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Juli 21, 2022 Dela Inlagd Juli 21, 2022 37 minuter sedan, skrev Elmeri: Bult, vad är det för något ? Nu håller du på och bli löjlig Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stjp8729 Inlagd Juli 21, 2022 Trådstartare Dela Inlagd Juli 21, 2022 42 minuter sedan, skrev Elmeri: Bult, vad är det för något ? Hej Elmeri. Hua Hin - Stränder - Bangsaen - Bildberättelse - Songkran - Isaan - Semesterbilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Elmeri Inlagd Juli 21, 2022 Dela Inlagd Juli 21, 2022 40 minuter sedan, skrev Elmeri: Bult, vad är det för något ? Läs Karlebo handbok där förklarar de vad en bult är. I det här fallet så handlar inte om en bult...blir trött på dessa bysmeder som inte vet vad saker o ting heter... Lite som el- trådarna här... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Elmeri Inlagd Juli 21, 2022 Dela Inlagd Juli 21, 2022 2 minuter sedan, skrev stjp8729: Hej Elmeri. Ja alldeles riktigt ett fästelement utan gängor... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Surin P3 Inlagd Juli 21, 2022 Dela Inlagd Juli 21, 2022 Hahaa... Vilket trams. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Elmeri Inlagd Juli 21, 2022 Dela Inlagd Juli 21, 2022 15 minuter sedan, skrev Surin P3: Hahaa... Vilket trams. Ja du kallades för mr. Katastrofski när du slipade kamaxlar... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stjp8729 Inlagd Juli 21, 2022 Trådstartare Dela Inlagd Juli 21, 2022 14 timmar sedan, skrev Elmeri: Ja alldeles riktigt ett fästelement utan gängor... Hej Elmeri, Tydligen är du ej läskunnig men väldigt duktig på att "märka ord". Hua Hin - Stränder - Bangsaen - Bildberättelse - Songkran - Isaan - Semesterbilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stjp8729 Inlagd September 11, 2022 Trådstartare Dela Inlagd September 11, 2022 Hej Regn, regn och mera regn.. Inte roligt att planera bankörning på helgen när det regnar hela tiden.. Men snart är förhoppningsvis regnsäsongen över. Thailand Circuit ligger bara 80 Km från hemmet så perfect för helgen. Också tekniskt utmanade att köra på. Dags att köra ut för ett sprintrace. Varför får jag ingen som håller ett paraply. Lottat startordning, givetvis jag sist och min kompis framför. Alla får paraplyer, men inte jag Fick tyvärr inte använda mitt nummer 64, så en löjlig sjua sattes på kåpglaset. Två Svenskar med på sprintracet. 35 grader varmt.. Det går åt en hel del vatten på en dag. En helg på bana, inget är bättre.. Strand och öl är patetiskt! Jag är inte först.. Men vad gör det? En helg en uppsättning däck. Nu är det nära.. Och där var vi färdiga. Och så var det över.. Nästa gång blir Kaen Krachan Circuit 24 -25 september och Fast Track Sanam #3. Ha en kanonbra dag! Hua Hin - Stränder - Bangsaen - Bildberättelse - Songkran - Isaan - Semesterbilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stjp8729 Inlagd September 11, 2022 Trådstartare Dela Inlagd September 11, 2022 Hej igen Här kan ni åka bakom mig några varv på Kaeng Krachan Circuit. Ha en kanonbra dag! Hua Hin - Stränder - Bangsaen - Bildberättelse - Songkran - Isaan - Semesterbilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stjp8729 Inlagd September 12, 2022 Trådstartare Dela Inlagd September 12, 2022 Hej En liten snutt när jag kör bakom vinnaren från senaste tävlingen i Yamaha Championship 2022 (600cc) Thailand. Har anmält mig till nästa Yamaha Championship som går 26-27 november, förra racet kom jag ej till start tyvärr Ha en kanonbra dag! Hua Hin - Stränder - Bangsaen - Bildberättelse - Songkran - Isaan - Semesterbilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd September 12, 2022 Dela Inlagd September 12, 2022 On 2022-09-11 at 06:53, skrev stjp8729: Hej igen Här kan ni åka bakom mig några varv på Kaeng Krachan Circuit. Ha en kanonbra dag! Bra kört för att vara en "gubbe",vad åker han bakom dig på för cykel? Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stjp8729 Inlagd September 12, 2022 Trådstartare Dela Inlagd September 12, 2022 38 minuter sedan, skrev måne: Bra kört för att vara en "gubbe",vad åker han bakom dig på för cykel? Hej Måne, Exakt likadan Yamaha YZF-R6 (R6), enda skillnaden är färgen. Ha en kanonbra dag! Hua Hin - Stränder - Bangsaen - Bildberättelse - Songkran - Isaan - Semesterbilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Luke the Drifter Inlagd September 13, 2022 Dela Inlagd September 13, 2022 Hej @stjp8729! Jag har försökt leta lite info om helgen 24:e till 25:e september på Kaeng Krachan men har inte hittat någon bra sida. Var skall jag kolla? Vilka tider kommer ni att köra? Om det är bra väder så kanske jag kommer upp och tittar då ni kör. Mvh Luke the Drifter Jag har aldrig någonsin kört vilse men det har hänt sig mer än en gång att jag av en ren slump har upptäckt nya vägar som jag aldrig har kört på tidigare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stjp8729 Inlagd September 13, 2022 Trådstartare Dela Inlagd September 13, 2022 1 timme sedan, skrev Luke the Drifter: Hej @stjp8729! Jag har försökt leta lite info om helgen 24:e till 25:e september på Kaeng Krachan men har inte hittat någon bra sida. Var skall jag kolla? Vilka tider kommer ni att köra? Om det är bra väder så kanske jag kommer upp och tittar då ni kör. Mvh Luke the Drifter Hej Luke the Drifter, Finns nog ingen bra sida Träning på lördagen och race på söndagen. Brukar börja vid 09:00 och hålla på till cirka15:30. Välkommen :wai: Hua Hin - Stränder - Bangsaen - Bildberättelse - Songkran - Isaan - Semesterbilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stjp8729 Inlagd September 28, 2022 Trådstartare Dela Inlagd September 28, 2022 (ändrad) Hej En helg har passerat och ytterligare en helg på bana, denna gång på Kaeng Krachan Circuit och Fast Track #3. Vi väntade alla på Luke the Drifter, men han kom inte. Alla var besvikna och körde utan Luke the Drifter som åskådare. Denna sympatiska kvinna var en av fem kvinnor som körde på helgen. Här är hon i fullfart med sin Yamaha R1 med cirka 220 Hk. Tre grupper körde under helgen, 300 - 500cc, 600 - 900cc och 1000cc-. Här några i 1000cc klassen. Lite mer 1000cc. En konkurent, denna unga pojkspoling kom trea på racet. Och här är det den glada Svensken som kör. Gick inte så fort denna helg för stjp8729. Fler färgglada kvinnor som körde i helgen. Stjp8729's kompis på första plats i 400cc klassen, och stjp8729 kom på samma plats som kompisen men i 600cc klassen. Ha en kanonbra dag! Ändrades September 28, 2022 av stjp8729 Hua Hin - Stränder - Bangsaen - Bildberättelse - Songkran - Isaan - Semesterbilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd September 28, 2022 Dela Inlagd September 28, 2022 12 timmar sedan, skrev stjp8729: Hej En helg har passerat och ytterligare en helg på bana, denna gång på Kaeng Krachan Circuit och Fast Track #3. Vi väntade alla på Luke the Drifter, men han kom inte. Alla var besvikna och körde utan Luke the Drifter som åskådare. Denna sympatiska kvinna var en av fem kvinnor som körde på helgen. Här är hon i fullfart med sin Yamaha R1 med cirka 220 Hk. Tre grupper körde under helgen, 300 - 500cc, 600 - 900cc och 1000cc-. Här några i 1000cc klassen. Lite mer 1000cc. En konkurent, denna unga pojkspoling kom trea på racet. Och här är det den glada Svensken som kör. Gick inte så fort denna helg för stjp8729. Fler färgglada kvinnor som körde i helgen. Stjp8729's kompis på första plats i 400cc klassen, och stjp8729 kom på samma plats som kompisen men i 600cc klassen. Ha en kanonbra dag! Du har ju två centimeter kvar att lägga ner ,grattis bra kört Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stjp8729 Inlagd Oktober 31, 2022 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 31, 2022 (ändrad) Hej Då har helgen passerats och en icke nöjd stjp8729 sitter här och slänger in lite bilder. Denna helgen var det SuperBikeMag Trophy 2022 [Round2] och jag körde i SuperSport 600cc. Kunde de inte hittat lite fler flaggor? Depå mek.. Helgen hade både en academy och race. Var skoj och se de som körde i academy, dessa på bilden är dock proffs. Underbart med glada människor. Japp. Då är det dags. Start position #8 för stjp8729, givetvis lottad och ej på kval tid.. Undra varför? Jag vet Sista sekunden. Jag har inga tjejer, om jag skulle ha det så hade någon blivit svartsjuk. Och där gick starten. Lite bilder.. Och lilla jag.. Gillar inte att ligga så här långt bak. Skit!! Missade en tredje plats och podium med två meter!! Ha en kanonbra dag! Ändrades Oktober 31, 2022 av stjp8729 Hua Hin - Stränder - Bangsaen - Bildberättelse - Songkran - Isaan - Semesterbilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stjp8729 Inlagd Oktober 31, 2022 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 31, 2022 (ändrad) Hej igen. Lägger in ett YouTube klipp från mitt katastrofalt dåliga race, man är inte direkt stolt.. Ha en kanonbra dag! Ändrades Oktober 31, 2022 av stjp8729 Hua Hin - Stränder - Bangsaen - Bildberättelse - Songkran - Isaan - Semesterbilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stjp8729 Inlagd November 14, 2022 Trådstartare Dela Inlagd November 14, 2022 Hej! Varit helg, givetvis spenderas helgerna på någon bana i Thailand, och inte någon löjlig strand eller pool! Denna helgen SBK Superbikeskit & KYB Trackday #1 på Thailand Circuit. Thailand Circuit är en tekninskt krävade bana, och är fysiskt krävande. Men skoj.. Var totalt 75 hojar på trackday.. Några bilder. Kompisen med sin Yamaha R7, ligger när en tävling återstår trea i Thailand Championship. Undertecknad, fattar inte riktigt min "body position" på denna bild.. Vad håller jag på med? En drömkvinna, henne vill jag ha!! En litet YouTube klipp när jag ligger bakom kompisen på sin R7:a. Nu är det två veckor till nästa event. Ha en kanonbra dag! Hua Hin - Stränder - Bangsaen - Bildberättelse - Songkran - Isaan - Semesterbilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu