banlappa Inlagd Juli 28, 2008 Dela Inlagd Juli 28, 2008 Kanske en skitsak men klockan på M.P.R går drygt 3 minuter fel enligt Atomuret :idea2: http://www.uhrzeit.org/atomuhr.html tid.png tid.png Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ban99arne Inlagd Juli 28, 2008 Dela Inlagd Juli 28, 2008 Personligen så tror jag att det är atom-uret som går fel och MPR rätt, stämmer i alla fall med mitt gökur. Tidsoptimisten Arne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
banlappa Inlagd Juli 28, 2008 Trådstartare Dela Inlagd Juli 28, 2008 Quote Personligen så tror jag att det är atom-uret som går fel och MPR rätt, stämmer i alla fall med mitt gökur. Tidsoptimisten Arne Tänkte inte på det,, klart ditt gökur håller högre standar än ett radioaktivt klockverk i Tyskland, vad fan vet dom om tid Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stugan5 Inlagd Juli 28, 2008 Dela Inlagd Juli 28, 2008 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
AnOnYm Inlagd Juli 28, 2008 Dela Inlagd Juli 28, 2008 mpr är före sin tid ... ;D ไม่ระบุชื่อ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Surin P3 Inlagd Juli 28, 2008 Dela Inlagd Juli 28, 2008 Nehej, den går rätt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
noBuzz Inlagd Juli 28, 2008 Dela Inlagd Juli 28, 2008 Tycker Tyskarna borde byta Atom i sin klocka. Den dom har nu verkar ha kroknat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Arkiverad
Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.