gst Inlagd December 1, 2023 Dela Inlagd December 1, 2023 31 minuter sedan, skrev biker: Ja, jag vet att man godkänner det. Men då kan ambassaden ta bort den punkten i ansökan, eftersom en massa folk får huvudbry angående den punkten. De har ju redan passbilden. mvh biker Ansökan ska väl vara generell. Om man inte har svenskt pass måste man ladda upp bevis på att man bor i Sverige. 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd December 1, 2023 Dela Inlagd December 1, 2023 Hur lång tid tar det innan man vet om ansökan är godkänd? Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
gst Inlagd December 1, 2023 Dela Inlagd December 1, 2023 48 minuter sedan, skrev måne: Hur lång tid tar det innan man vet om ansökan är godkänd? De jag hjälpt till med har varierat mellan 25 timmar och sex dagar. 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd December 1, 2023 Dela Inlagd December 1, 2023 2 timmar sedan, skrev gst: De jag hjälpt till med har varierat mellan 25 timmar och sex dagar. Tackar Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hua Hin Inlagd Maj 22 Dela Inlagd Maj 22 Hej, Är det någon här som gjort turist visa 60dagar åt barn har en 15åring som ska åka med frun och lyckas inte få till något visa på hemsidan gjort flera försök någon mera här som har haft problem eller har tips det står att man behöver bevisa boende då dom ska bo hos Mormor har vi inget dokument mm Alkohol löser inga problem, men det gör å andra sidan inte mjölk heller... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Maj 22 Trådstartare Dela Inlagd Maj 22 8 minuter sedan, skrev Hua Hin: Hej, Är det någon här som gjort turist visa 60dagar åt barn har en 15åring som ska åka med frun och lyckas inte få till något visa på hemsidan gjort flera försök någon mera här som har haft problem eller har tips det står att man behöver bevisa boende då dom ska bo hos Mormor har vi inget dokument mm Gör en bokning som är avbokningsbar på någon site. Räcker med första natten. Eller låt dem ta en hotellnatt. 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mickey1969 Inlagd Maj 22 Dela Inlagd Maj 22 2 timmar sedan, skrev Hua Hin: Hej, Är det någon här som gjort turist visa 60dagar åt barn har en 15åring som ska åka med frun och lyckas inte få till något visa på hemsidan gjort flera försök någon mera här som har haft problem eller har tips det står att man behöver bevisa boende då dom ska bo hos Mormor har vi inget dokument mm Räcker det inte med en bild från husboken? Själv har jag alltid lagt in en bild på lagfarten till condon och det har gått bra. 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu