Tommy Inlagd Augusti 27, 2021 Dela Inlagd Augusti 27, 2021 (ändrad) 1 timme sedan, skrev axe: En enkel fråga. Hur mycket betalar ni för era abonnemang ? Ca 1000Kr/månad för 4 abbonemang med obegränsad surf i Sverige och "Bara" 100Gb / månad i Thailand (Tror Telenor äger DTAC, men är inte säker). MVH Ändrades Augusti 27, 2021 av Tommy "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Amigo Inlagd Augusti 28, 2021 Dela Inlagd Augusti 28, 2021 (ändrad) Vill TS ta över en abonnemang på Telenor (eller bredband2 som operatör) för 249 SEK / mån. 40 Gb surf inom Sverige. Bundet till o med 16 juli 2022. Alltså ca 11 månader. Tar Du över, står jag för övertagnings kostnaden och sen swishar jag 500 SEK till Dig. Det är bara höra av sig via PM. priset i skärmdumpen fattar jag inte, stämmer inte med fakturan iallafall. Har inte ens öppnat brevet med SIM kort så helt oanvänt. Erbjudandet gäller till 30 sept 2021 till alla på forumet. Först till kvarn gäller Ändrades Augusti 28, 2021 av Amigo Livet är fullt av val, jag valde Ford Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
LTD Inlagd Augusti 29, 2021 Dela Inlagd Augusti 29, 2021 18 timmar sedan, skrev Amigo: Vill TS ta över en abonnemang på Telenor (eller bredband2 som operatör) för 249 SEK / mån. 40 Gb surf inom Sverige. Bundet till o med 16 juli 2022. Alltså ca 11 månader. Tar Du över, står jag för övertagnings kostnaden och sen swishar jag 500 SEK till Dig. Det är bara höra av sig via PM. priset i skärmdumpen fattar jag inte, stämmer inte med fakturan iallafall. Har inte ens öppnat brevet med SIM kort så helt oanvänt. Erbjudandet gäller till 30 sept 2021 till alla på forumet. Först till kvarn gäller Fn va dyrt allt är i Sverige. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Amigo Inlagd Augusti 29, 2021 Dela Inlagd Augusti 29, 2021 5 timmar sedan, skrev LTD: Fn va dyrt allt är i Sverige. Håller med, särskild ang internet jämfört med Thailand. Vad blir det, 250 SEK = ca 900 THB Hur mycket kostar en motsvarande i TH? Inte helt enkelt hitta på AIS hemsida Livet är fullt av val, jag valde Ford Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jive Inlagd Augusti 29, 2021 Dela Inlagd Augusti 29, 2021 (ändrad) 9 minuter sedan, skrev Amigo: Håller med, särskild ang internet jämfört med Thailand. Vad blir det, 250 SEK = ca 900 THB Hur mycket kostar en motsvarande i TH? Inte helt enkelt hitta på AIS hemsida AIS 375 baht/mån. Nerladdning 350 mbps och upp 250. Ändrades Augusti 29, 2021 av Jive Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
LTD Inlagd Augusti 29, 2021 Dela Inlagd Augusti 29, 2021 (ändrad) 1 timme sedan, skrev Amigo: Håller med, särskild ang internet jämfört med Thailand. Vad blir det, 250 SEK = ca 900 THB Hur mycket kostar en motsvarande i TH? Inte helt enkelt hitta på AIS hemsida Jag har obegränsad surf med AIS i mobilen, 349 baht, 1000/500 med 3BB i huset kostar 590 baht, dra in och installera fibrern kostade 1600 baht men då hade jag iofs själv lagt ner vp rör i marken som dom drog fibern i. Ändrades Augusti 29, 2021 av LTD Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd Augusti 31, 2021 Dela Inlagd Augusti 31, 2021 Skall idag teckna ett nytt abonnemang från Bredband2, hört mycket gott om dem. Men ringer kundtjänst och tecknar, vill ju inte ha något gammalt second hand avtal på halvfart... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd Augusti 31, 2021 Dela Inlagd Augusti 31, 2021 1 minute ago, samet said: Skall idag teckna ett nytt abonnemang från Bredband2, hört mycket gott om dem. Men ringer kundtjänst och tecknar, vill ju inte ha något gammalt second hand avtal på halvfart... Har kört stadsfiber med dem i flera år och de håller big time Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd Augusti 31, 2021 Dela Inlagd Augusti 31, 2021 Jag betalar 99kr i månaden för 250 Mbit obegränsat. Det känns rätt överkommligt. Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dalton Inlagd September 12, 2021 Trådstartare Dela Inlagd September 12, 2021 Bytte router och nu funkar allt som det ska Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu