samet Inlagd December 31, 2021 Dela Inlagd December 31, 2021 1 timme sedan, skrev LTD: Köpte kanonsköna sängar på Homepro för 20k st. Fanns både riktigt mjuka och medel och hårdare för den pengen. En av dom bästa grejerna med eget hus att få en säng precis som man vill ha den. Därtill... Så många timmar av ditt liv du spenderar i den... Man skall ligga skönt och sova bra. Det är värt massor! Slår du ut kostnaden per timme blir det inte många satang... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd December 31, 2021 Dela Inlagd December 31, 2021 Thailandsrävar skall ligga på golvet med thaikudde. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lasseiudon Inlagd Januari 1, 2022 Dela Inlagd Januari 1, 2022 On 2021-12-31 at 11:05, skrev born41: Lyckades du hitta en säng som inte är "stenhård"? Var runt i Korat men där hittade jag ingen säng som skulle passa mig. Born41 Sängen är alltid stenhård för den är gjord i trä, madrassen, som ligger ovanpå kan dock variera i hårdhet. Kan rekommendera detta företag Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
born41 Inlagd Januari 1, 2022 Dela Inlagd Januari 1, 2022 2 timmar sedan, skrev lasseiudon: Sängen är alltid stenhård för den är gjord i trä, madrassen, som ligger ovanpå kan dock variera i hårdhet. Kan rekommendera detta företag Jag försökte e-posta ett meddelande, men den e-postadress som anges i annonsen fungerar inte. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thaiola Inlagd Januari 1, 2022 Dela Inlagd Januari 1, 2022 nar ni ligger pa hotel och har en bra sang sa titta vilket marke det ar pa madrassen och bestall en sadan nar ni kommer hem Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd Januari 2, 2022 Dela Inlagd Januari 2, 2022 1 timme sedan, skrev thaiola: nar ni ligger pa hotel och har en bra sang sa titta vilket marke det ar pa madrassen och bestall en sadan nar ni kommer hem Passerar dig idag vid 15-tiden... har bilen full i folk, så blir inget stopp. Men hör du någon som tutar genom hela byn... Ja, då vet du att du fått en hälsning! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thomas001 Inlagd Januari 2, 2022 Trådstartare Dela Inlagd Januari 2, 2022 7 hours ago, samet said: Passerar dig idag vid 15-tiden... har bilen full i folk, så blir inget stopp. Men hör du någon som tutar genom hela byn... Ja, då vet du att du fått en hälsning! Hade varit trevligt att träffas och snacka lite skit!!!! Ska du till ChangMai. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thomas001 Inlagd Januari 2, 2022 Trådstartare Dela Inlagd Januari 2, 2022 Idag har jag jobbat, dragit el, monterat vattentank,monterat en jävla massa rör,installerat vattenpump. Tanken på plats. Pumpen installerad och klar. Bra tryck överallt!! Jävligt nöjd med dagens jobb!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd Januari 2, 2022 Dela Inlagd Januari 2, 2022 4 timmar sedan, skrev thomas001: Hade varit trevligt att träffas och snacka lite skit!!!! Ska du till ChangMai. Varit i Chiang Mai i 4 dagar. Åkte därifrån idag. Passerade @thaiola 14.45 tuttade några trudelutter... de i bilen trodde jag blivit tokig. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lasseiudon Inlagd Januari 2, 2022 Dela Inlagd Januari 2, 2022 On 2022-01-01 at 13:42, skrev born41: Jag försökte e-posta ett meddelande, men den e-postadress som anges i annonsen fungerar inte. Prova LINE @Thaimattressonline Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thomas001 Inlagd Januari 8, 2022 Trådstartare Dela Inlagd Januari 8, 2022 Nu var det dax för klinker i vårt garage,förråd. Här blandas cementen. Klinker läggs i blöt. Först var det ett jävla mätande för att få allt att ligga ivåg. Användes ju en tunn slang med vatten för att få till det. Skilde ung. 5 cm på det längsta stället! Nu börjas det. Snurrar på. Blir bra detta!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
biker Inlagd Januari 8, 2022 Dela Inlagd Januari 8, 2022 1 minut sedan, skrev thomas001: Nu var det dax för klinker i vårt garage,förråd. Här blandas cementen. Klinker läggs i blöt. Först var det ett jävla mätande för att få allt att ligga ivåg. Användes ju en tunn slang med vatten för att få till det. Skilde ung. 5 cm på det längsta stället! Nu börjas det. Snurrar på. Blir bra detta!! Såg första bilden utan att läsa texten. Tänkte, fan va pizza dom äter där 👍 mvh biker Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thomas001 Inlagd Januari 8, 2022 Trådstartare Dela Inlagd Januari 8, 2022 1 hour ago, biker said: Såg första bilden utan att läsa texten. Tänkte, fan va pizza dom äter där 👍 mvh biker Thaiare är väl alltid hungriga! Men denna gång blev det för många pizza!🤣 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thomas001 Inlagd Januari 9, 2022 Trådstartare Dela Inlagd Januari 9, 2022 Dag2 av klinkersarbetet. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thomas001 Inlagd Januari 20, 2022 Trådstartare Dela Inlagd Januari 20, 2022 Frugan målar utsidan av min s.k verkstad! Första gången med en primer! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thomas001 Inlagd Januari 26, 2022 Trådstartare Dela Inlagd Januari 26, 2022 Färdigmålat. Verkstaden. Utemuggen. D Duschen. Holken. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kungchristian Inlagd Januari 26, 2022 Dela Inlagd Januari 26, 2022 5 timmar sedan, skrev thomas001: Färdigmålat. Verkstaden. Utemuggen. D Duschen. Holken. Fan...hann inte förbi dig Thomas...var ett par dar i Khlong khlung för nån vecka sen...men det kommer fler gånger. Christian Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thomas001 Inlagd Januari 26, 2022 Trådstartare Dela Inlagd Januari 26, 2022 2 hours ago, kungchristian said: Fan...hann inte förbi dig Thomas...var ett par dar i Khlong khlung för nån vecka sen...men det kommer fler gånger. Christian Det får vi hoppas! Alltid lika kul att tråffas! Hälsa frugan! Ha det!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
born41 Inlagd Januari 26, 2022 Dela Inlagd Januari 26, 2022 Finns det hängande toaletter i Thailand? det är ju mycket lättare att städa då. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Januari 26, 2022 Dela Inlagd Januari 26, 2022 7 timmar sedan, skrev born41: Finns det hängande toaletter i Thailand? det är ju mycket lättare att städa då. Thai och hängande toalett är nog inkompatibla Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Januari 27, 2022 Dela Inlagd Januari 27, 2022 10 timmar sedan, skrev Enis: Thai och hängande toalett är nog inkompatibla Enis Det funkar bra, iallafall enligt frugan 😀 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
born41 Inlagd Januari 27, 2022 Dela Inlagd Januari 27, 2022 15 minuter sedan, skrev Kenneth4618: Det funkar bra, iallafall enligt frugan 😀 Men bara i Sverige? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thomas001 Inlagd Februari 23, 2022 Trådstartare Dela Inlagd Februari 23, 2022 Garaget färdigt! Har monterat en dörr till min verkstad. Utedasset bakifrån. Framifrån. Parkering för bilar och moppar. Jag och frugan som jobbar och fixar till allt nu! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thomas001 Inlagd Mars 19, 2022 Trådstartare Dela Inlagd Mars 19, 2022 Frugan fixar lite blommor och träd. Hon har även investerat i, och monterat en hängmatta åt sin gamle make! Vilken go fru jag har!!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lasseiudon Inlagd Mars 20, 2022 Dela Inlagd Mars 20, 2022 Jag undrar om dom där krukorna som ser ut som rör. Är det rör eller har dom en botten? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu