soi covboy Inlagd Januari 1 Dela Inlagd Januari 1 Gott nytt år på er Gott nytt år på er 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... thomas001 Inlagd Januari 5 Trådstartare Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Januari 5 Frugan plockar ner lite Papaya! Ska göras lite Som Tam! 27 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... thomas001 Inlagd Januari 8 Trådstartare Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Januari 8 Idag börjar skörden av Socker-rör på en av våra farmer! 20 rai ska skördas här. Maskinen som sköter skörden! 26 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wangthong Inlagd Januari 8 Dela Inlagd Januari 8 On 2025-01-05 at 02:41, skrev thomas001: Frugan plockar ner lite Papaya! Ska göras lite Som Tam! Fantastisk fru du har. Hon verkar inte banga för något. 4 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... thomas001 Inlagd Januari 8 Trådstartare Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Januari 8 22 minutes ago, Wangthong said: Fantastisk fru du har. Hon verkar inte banga för något. Utan henne hade jag nog inte överlevt! Frugan hjälper mig på alla sätt! 1 8 3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
uptoyou Inlagd Januari 8 Dela Inlagd Januari 8 (ändrad) Följer din/dina trådar och vet att du haft stroke fyra gånger vilket är mycket trist att läsa. Tänker ofta på hur det går och hur du öven klarar av när det är som varmast i Thailand. Kanske en onödig och korkad fråga, med är det något ärftligt med stroke och är det något du kunnat göra annorlunda för att förebygga? Man är ju alltid efterklok som människa... Krya på dig Thomas 💗 Ändrades Januari 8 av uptoyou 4 Its nice to be important, but it's more important to be nice. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... thomas001 Inlagd Januari 8 Trådstartare Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Januari 8 5 hours ago, uptoyou said: Följer din/dina trådar och vet att du haft stroke fyra gånger vilket är mycket trist att läsa. Tänker ofta på hur det går och hur du öven klarar av när det är som varmast i Thailand. Kanske en onödig och korkad fråga, med är det något ärftligt med stroke och är det något du kunnat göra annorlunda för att förebygga? Man är ju alltid efterklok som människa... Krya på dig Thomas 💗 Har ingen i min släkt som har drabbats av stroke! Men trolig orsak är nog mitt egna leverne! Jag har ju rökat sen jag var 14 bast och alltid gillat att festa hårt! Nu har jag inte tagit en öl eller en grogg på 2.5 år! saknar det ibland men det går bra! utan rök och alkohol så kanske jag hade sluppit mina stroke. nu har ju jag drabbats relativt lindrigt,det är ju många som blir riktigt dåliga efter att ha fått stroke, en del hamnar ju på lasarett under lång tid, en del blir ju satta i rullstol resten av sitt liv,några får ju stora problem med smärtor och minnet samt att kunna prata! Fy fan för stroke!! 12 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lasseiudon Inlagd Januari 8 Dela Inlagd Januari 8 Taskiga blodkärl har en stark ärftlig komponent. Jag, pappa, mamma och syster har alla haft problem fast brorsan tycks ha klarat sig. Syrran dog alldeles för ung i en hjärtattack men både pappa och mamma blev 90+. 4 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... thomas001 Inlagd Januari 9 Trådstartare Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Januari 9 Här fortsätter skörden av våra socker-rör Lastas på långtradare för fortsats transport till fabriken. Traktorn skalar rören och skär upp dom i kortar längder innan lastas! 31 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... thomas001 Inlagd Måndag kl 05:58 Trådstartare Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Måndag kl 05:58 Här ser ni hur mycket Sockerrör växer efter att ha planterats för bara ett år sedan! 28 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu