Wangthong Inlagd December 15, 2023 Dela Inlagd December 15, 2023 Mycket tråkigt att höra! Önskar dig snar bättring. Min mamma var väldigt dålig efter en stroke. Fast hon kämpade och blev mycket bättre. Det måste få ta tid att komma tillbaka. Att försöka för mycket kan nog kanske ge bakslag. Morsan var väldigt envis (riktigt tjurskalle är nog närmare sanningen). Många sa att så här kommer det att vara framöver. Men hon gav sig tusan på att bli bättre. Hon klarade sig nog drygt 20 år efter stroken och blev bättre och bättre. Förutom de sista åren. Kämpa vidare i lagom takt! 9 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd December 15, 2023 Dela Inlagd December 15, 2023 tråkigt att höra Thomas, du får krya på dig. 7 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mooton Inlagd December 15, 2023 Dela Inlagd December 15, 2023 Krya på dig 3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dolemon Inlagd December 15, 2023 Dela Inlagd December 15, 2023 Satan vad tråkigt, hoppas allt väl med dig efter händelsen 🙏 Mvh.Dolemon 3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
smaland Inlagd December 15, 2023 Dela Inlagd December 15, 2023 Krya på dej! 3 BAJEN 4-EVER Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... thomas001 Inlagd December 17, 2023 Trådstartare Detta inlägg gillas... Dela Inlagd December 17, 2023 (ändrad) Återbesok igår! Här satt jag och väntade Läkaren som jag fick träffa, samma läkare som tog hand om mig då jag kom in akut i helgen. Hon är sjukhusets expert då det gäller stroke. Mycket trevlig och pratar flytande Engelska. Det togs en massa olika prover och olika blodprover. Fick även sjunga en visa för henne trots min dåliga sångröst som har följt mig hela livet. Testade alla mina muskler i vänstersidan,kollade mitt ansikte. Fick sedan blodförtunnande medicin och statiner mot höga blodfetter. Ska även fortsätta äta medicin mot högt blodtryck. Ändrades December 17, 2023 av thomas001 44 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
John Khonken Inlagd December 17, 2023 Dela Inlagd December 17, 2023 Hoppas på bättring och en god jul 4 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wangthong Inlagd December 17, 2023 Dela Inlagd December 17, 2023 Känns som du är i trygga händer, både hemma och på sjukhuset! Krya på dig. 3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd December 17, 2023 Dela Inlagd December 17, 2023 Krya på dig. FF 3 www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd December 17, 2023 Dela Inlagd December 17, 2023 Hoppas på många fina år ännu! Hälsa är livet! 4 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dolemon Inlagd December 17, 2023 Dela Inlagd December 17, 2023 Ta hand om dig och din fru, saknar "dina" härliga bilder 🙏 Mvh.Dolemon 6 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... thomas001 Inlagd December 21, 2023 Trådstartare Detta inlägg gillas... Dela Inlagd December 21, 2023 Frugans risfält på baksidan av vår tomt,hon har ju även massor av bananträd runt om riset. 35 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... thomas001 Inlagd December 23, 2023 Trådstartare Detta inlägg gillas... Dela Inlagd December 23, 2023 GODJUL önskas det från den Thaländska landsbygden till alla! Från frugan! Från SangSom,HongTong och mig kommer även en önskan om en GO JUL! 53 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mooton Inlagd December 23, 2023 Dela Inlagd December 23, 2023 8 timmar sedan, skrev thomas001: GODJUL önskas det från den Thaländska landsbygden till alla! Från frugan! Från SangSom,HongTong och mig kommer även en önskan om en GO JUL! Tack det samma 4 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd December 23, 2023 Dela Inlagd December 23, 2023 god jul Thomas 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wangthong Inlagd December 23, 2023 Dela Inlagd December 23, 2023 God Jul till er alla! 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
soi covboy Inlagd December 24, 2023 Dela Inlagd December 24, 2023 God jul på er 🎅🤶🎅🤶🎄🎄🎄 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... thomas001 Inlagd December 25, 2023 Trådstartare Detta inlägg gillas... Dela Inlagd December 25, 2023 Julfirande med dom små barnen på vårt s.k dagis. Paket delas ut. Samtliga barn på dagis uppställda för foto Lite skillnad mot Sverige,här är det helt fritt att placera sina barn. Maten är ju även den fri. l 34 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... thomas001 Inlagd December 26, 2023 Trådstartare Detta inlägg gillas... Dela Inlagd December 26, 2023 Frugan har gjort en begravnings-utsmyckning. 29 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... thomas001 Inlagd December 27, 2023 Trådstartare Detta inlägg gillas... Dela Inlagd December 27, 2023 Nu skördas det sockerrör på en av våra farmer. Det är dags att skörda 20 Rai. Många bil med släp hämtar skördat socker. Det lilla tältet ska 2 snubbar sova i på natten för att vakta maskinen som skördar sockret. 37 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... thomas001 Inlagd December 28, 2023 Trådstartare Detta inlägg gillas... Dela Inlagd December 28, 2023 Skörden av socker nästan klar. Så här ser farmen ut efter skörden! 40 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... thomas001 Inlagd Januari 1 Trådstartare Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Januari 1 Jag och Frugan önskar alla ett GOTT NYTT ÅR!! 41 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Januari 1 Dela Inlagd Januari 1 1 timme sedan, skrev thomas001: Jag och Frugan önskar alla ett GOTT NYTT ÅR!! gott nytt på er. 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... thomas001 Inlagd Januari 4 Trådstartare Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Januari 4 GOOGLE Maps har hittat till landsbygden! 33 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... thomas001 Inlagd Januari 10 Trådstartare Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Januari 10 Här har frugan smyckat vår entre. Blir fint! 35 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu