Detta inlägg gillas... thomas001 Inlagd September 22, 2023 Trådstartare Detta inlägg gillas... Dela Inlagd September 22, 2023 Här har det gjorts förberedelse för att lägga nederdelen av taket. 33 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... thomas001 Inlagd September 23, 2023 Trådstartare Detta inlägg gillas... Dela Inlagd September 23, 2023 Taket färdigt. Idag ska det läggas golvklinker! 38 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... thomas001 Inlagd September 24, 2023 Trådstartare Detta inlägg gillas... Dela Inlagd September 24, 2023 Blev inga klinker igår utan hela dagen gick till att riva stamp och städa undan. Nu är det klart för golvklinker. Dom kommer idag på morgonen. 40 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... thomas001 Inlagd September 24, 2023 Trådstartare Detta inlägg gillas... Dela Inlagd September 24, 2023 Här pågår kneget med golvklinker! 36 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... thomas001 Inlagd September 25, 2023 Trådstartare Detta inlägg gillas... Dela Inlagd September 25, 2023 Så här långt kom gubbarna med jobbet igår. Men hoppas dom blir färdiga med klinkers idag! 39 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
evert 1 Inlagd September 25, 2023 Dela Inlagd September 25, 2023 Är det tänkt att DU i framtiden ska åka rullstol över den kullen och finns inte risken att det blir halt? Ser brant ut men bilderna kanske ljuger? 3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... thomas001 Inlagd September 25, 2023 Trådstartare Detta inlägg gillas... Dela Inlagd September 25, 2023 (ändrad) 1 hour ago, evert 1 said: Är det tänkt att DU i framtiden ska åka rullstol över den kullen och finns inte risken att det blir halt? Ser brant ut men bilderna kanske ljuger? Är ju min förhoppning att aldrig behöva rullstol,men blir fallet sådant så hoppas jag att jag får hjälp att att skjuta och köra den! Ändrades September 25, 2023 av thomas001 10 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd September 25, 2023 Dela Inlagd September 25, 2023 12 timmar sedan, skrev thomas001: Så här långt kom gubbarna med jobbet igår. Men hoppas dom blir färdiga med klinkers idag! Och Hongtong bara latar sig!😆 2 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... thomas001 Inlagd September 26, 2023 Trådstartare Detta inlägg gillas... Dela Inlagd September 26, 2023 Kom inga gubbar igår pga av regn, men dök upp idag! 29 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... thomas001 Inlagd September 27, 2023 Trådstartare Detta inlägg gillas... Dela Inlagd September 27, 2023 On 9/25/2023 at 7:11 PM, audirs2 said: Och Hongtong bara latar sig!😆 Här ligger han och har koll på det mesta som sker! 34 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... thomas001 Inlagd Oktober 1, 2023 Trådstartare Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Oktober 1, 2023 Satt inomhus och kollade film på datorn, hörde ett jävla skällande utanför. Var ju tvungen att gå och kolla. Sangsom och Hongtong hade tagit död på en Kobra! Tacksam för att vi har dessa skyddshundar!! 43 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
LTD Inlagd Oktober 1, 2023 Dela Inlagd Oktober 1, 2023 6 timmar sedan, skrev thomas001: Satt inomhus och kollade film på datorn, hörde ett jävla skällande utanför. Var ju tvungen att gå och kolla. Sangsom och Hongtong hade tagit död på en Kobra! Tacksam för att vi har dessa skyddshundar!! Ingen expert men ser inte ut som en kobra Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... thomas001 Inlagd Oktober 1, 2023 Trådstartare Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Oktober 1, 2023 6 hours ago, LTD said: Ingen expert men ser inte ut som en kobra Det är en s.k spottkobra enl. Thailändska experter! Är övertygad om att dom har rätt! En. exakt likadan orm har tidigare spottat Hongtong i ögonen. Blev många vetrinärbesök med honom innan han blev helt frisk! 33 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
LTD Inlagd Oktober 2, 2023 Dela Inlagd Oktober 2, 2023 4 timmar sedan, skrev thomas001: Det är en s.k spottkobra enl. Thailändska experter! Är övertygad om att dom har rätt! En. exakt likadan orm har tidigare spottat Hongtong i ögonen. Blev många vetrinärbesök med honom innan han blev helt frisk! Det stämmer, har aldrig sett att dom är vita under förut 3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Baa Inlagd Oktober 2, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Oktober 2, 2023 7 timmar sedan, skrev thomas001: Det är en s.k spottkobra enl. Thailändska experter! Är övertygad om att dom har rätt! En. exakt likadan orm har tidigare spottat Hongtong i ögonen. Blev många vetrinärbesök med honom innan han blev helt frisk! Hände för många år sedan då jag spanade in en orm hemmavid och gick förr att ta hjälp av min granne, han tittade på ormen, gick hem o hämta sin mc hjälm....Det var en spottcobra och hjälmen hade ju visir, gäller att vara påhittig. 20 Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... thomas001 Inlagd Oktober 3, 2023 Trådstartare Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Oktober 3, 2023 Hongtong och Sangsom mumsar sitt favoritgodis, våra egenodlade bananer! 35 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... thomas001 Inlagd Oktober 4, 2023 Trådstartare Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Oktober 4, 2023 Igår var vädret ok för gubbarna att återkomma för putsarbete. så här ser det ut innan sidoputs. Efter putsarbete är färdigt. 36 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... thomas001 Inlagd Oktober 11, 2023 Trådstartare Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Oktober 11, 2023 (ändrad) Idag så kom gubbar från ett företag långt här ifrån för att montera räcke vid entren. Nästan färdigmonterat. Mycket snyggt. Är imponerad av deras jobb!!! Ändrades Oktober 11, 2023 av thomas001 53 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... thomas001 Inlagd Oktober 15, 2023 Trådstartare Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Oktober 15, 2023 Här har den utvändiga putsen målats. Idag tillverkas räckena! Blir nog bra detta! 43 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... thomas001 Inlagd Oktober 17, 2023 Trådstartare Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Oktober 17, 2023 (ändrad) Här är färdigtillverkade räcken,även färdigmålade. Skall färdigmonters i morgon om inget regn! Ändrades Oktober 17, 2023 av thomas001 36 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... thomas001 Inlagd Oktober 19, 2023 Trådstartare Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Oktober 19, 2023 (ändrad) Nu äntligen, är min godmorgonfika-plats klar. Skall städas runt om,fixas lite belysning och ställa in lite möbler så man har någonstans att sitta och fika! Ändrades Oktober 19, 2023 av thomas001 55 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lasseiudon Inlagd Oktober 20, 2023 Dela Inlagd Oktober 20, 2023 Jättesnyggt, om det var mitt skulle jag låta kröna mästerverket med en snygg vindflöjel. 9 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thomas001 Inlagd Oktober 20, 2023 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 20, 2023 1 hour ago, lasseiudon said: Jättesnyggt, om det var mitt skulle jag låta kröna mästerverket med en snygg vindflöjel. Kanske kan bli någon Svensk flagga någonstans!! 6 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... thomas001 Inlagd Oktober 26, 2023 Trådstartare Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Oktober 26, 2023 Stort GRATTIS till min underbara fru som fyller 51 år idag! Älskar henne av hela mitt hjärta!! 52 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... thomas001 Inlagd November 1, 2023 Trådstartare Detta inlägg gillas... Dela Inlagd November 1, 2023 Igår satsade jag 100 Baht på maffialotteriet. Satsade 100 Baht på 63 både uppe och nere! Totalt 200 Baht. Vann 6.000 Baht! Var väl min tur denna gång! 35 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu