Detta inlägg gillas... thomas001 Inlagd Oktober 21 Trådstartare Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Oktober 21 I Tisdags så åkte jag och frugan till Bankok för att hämta upp en av mina bästa polare med fru på Suvan airport på Onsdag morgon. Dom har kommit till Thailand enbart för att hälsa på mig och Phen! Inte för att ha semester i Thailand. Stopp på vägen hem till oss. Besöker vårt tempel. Kollar in vårat mycket fina vattenfall, känt över hele Thailand. Mycket uppskattat besök av oss!! Igår så tog dom en taxi till Bangkok för transport till Sverige! 32 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... thomas001 Inlagd Oktober 27 Trådstartare Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Oktober 27 Igår så fyllde min vackra och underbara fru 52 år!! Jag älskar dig så mycket! Mer än 20 års giftermål! Älskar dig mer och mer! 32 3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... thomas001 Inlagd Oktober 28 Trådstartare Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Oktober 28 Igår så somnade en av mina bästa kompisar in! Schäfern Sangsom blev 12 år. Hoppas han har det bra i Hundhimmeln! Saknar honom redan! Han var omtyckt av alla! Snäll mot barn och alla! 26 8 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... thomas001 Inlagd November 5 Trådstartare Detta inlägg gillas... Dela Inlagd November 5 Igår så var det dax efter mer än 3 år att investera i ett nytt Batteri! Gamla batteriet tas bort! Nya på plats! Bilverkstaden betalade 500 Baht för det gamla batterit! Totalkostnad 2.700 Baht! Helt ok! 28 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... thomas001 Inlagd November 9 Trådstartare Detta inlägg gillas... Dela Inlagd November 9 (ändrad) Här håller frugan på med att utsmycka ett tempel! Här jobbas det på! Färdigt! Fy fan vad stolt jag är över min frus arbete med allt vad hon gör!! Ändrades November 9 av thomas001 36 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... thomas001 Inlagd November 13 Trådstartare Detta inlägg gillas... Dela Inlagd November 13 Här har frugan smyckat ut två bilar! På dessa bilar ska sedan dessa två killar köras runt och visas upp innan dom får göra sina s.k Buddha-race! Blev bra och trevligt! 31 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... thomas001 Inlagd Torsdag kl 01:06 Trådstartare Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Torsdag kl 01:06 Här förbereds det för att odla nästa års skörd av socker-rör! Hoppas ju på en bra skörd nästa år!! 21 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... thomas001 Inlagd Igår kl. 06:07 Trådstartare Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Igår kl. 06:07 (ändrad) Här fortsätter arbetet med att förbereda inför att plantera socker-rör! Vitaminer ska tvingas ner i jorden! Nästan färdigt för plantering! Blir nog bra detta!! Ändrades Igår kl. 06:08 av thomas001 22 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu