Tommy Inlagd Juli 3, 2021 Dela Inlagd Juli 3, 2021 (ändrad) 10 timmar sedan, skrev John Khonken: Stämmer det verkligen att av USAs befolkning är 70 % vaccinerade. Vad jag hört är att 70 % av demokraterna är vaccinerade. Det skulle betyda om jag räknar rätt runt 240miljoner är vaccinerade Hört... Vem pratade du med? Jag har "hört" att grisar kan flyga... Det behöver inte vara sant för det... MVH Ändrades Juli 3, 2021 av Tommy "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd Juli 3, 2021 Dela Inlagd Juli 3, 2021 9 timmar sedan, skrev Mr atm: Stämmer att republikanerna inte visat något större intresse för att bli besprutade. Länk? Eller bara ett påhittat uttalande, för att du skall känna att du står på den "Sanna sidan"... Jag är less på idi*ter... MVH "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Batting Inlagd Juli 3, 2021 Dela Inlagd Juli 3, 2021 19 minuter sedan, skrev Tommy: Länk? Eller bara ett påhittat uttalande, för att du skall känna att du står på den "Sanna sidan"... Jag är less på idi*ter... MVH Nä men Trump har ju säkert sagt något sådant. Skulle han ljuga? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Juli 3, 2021 Dela Inlagd Juli 3, 2021 1 hour ago, Tommy said: Länk? Eller bara ett påhittat uttalande, för att du skall känna att du står på den "Sanna sidan"... Jag är less på idi*ter... MVH Har du exempel på vilka du tycker är idi*ter? Kan du länka? Msm och politikerna verkar vilja ge ett sken av att covid är livsfarligt för oss .Men om vi bara tar sprutorna så kommer allt att bli bra igen. https://www.google.se/amp/s/www.nytimes.com/2021/04/14/us/politics/republicans-covid-vaccines.amp.html Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HuaHindinnge Inlagd Juli 3, 2021 Dela Inlagd Juli 3, 2021 37 minuter sedan, skrev Mr atm: Har du exempel på vilka du tycker är idi*ter? Kan du länka? Msm och politikerna verkar vilja ge ett sken av att covid är livsfarligt för oss .Men om vi bara tar sprutorna så kommer allt att bli bra igen. https://www.google.se/amp/s/www.nytimes.com/2021/04/14/us/politics/republicans-covid-vaccines.amp.html Jämför med andra länder, exempelvis UK, så ser du att till och med de mest konservativa medierna och människor tycker vaccin är bra. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Juli 3, 2021 Dela Inlagd Juli 3, 2021 2 minutes ago, HuaHindinnge said: Jämför med andra länder, exempelvis UK, så ser du att till och med de mest konservativa medierna och människor tycker vaccin är bra. I princip all media ägs av 6 koncerner som pumpar samma saker. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
berlitz Inlagd Juli 3, 2021 Dela Inlagd Juli 3, 2021 6 minuter sedan, skrev HuaHindinnge: Jämför med andra länder, exempelvis UK, så ser du att till och med de mest konservativa medierna och människor tycker vaccin är bra. Om man söker information eller väljer att följa flocken är stor skillnad. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Juli 3, 2021 Dela Inlagd Juli 3, 2021 (ändrad) 7 minutes ago, berlitz said: Om man söker information eller väljer att följa flocken är stor skillnad. Kolla exempel från typ 40 sekunder. https://m.youtube.com/watch?v=_fHfgU8oMSo Ändrades Juli 3, 2021 av Oregistrerad Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
berlitz Inlagd Juli 3, 2021 Dela Inlagd Juli 3, 2021 6 minuter sedan, skrev Mr atm: Kolla exempel från typ 40 sekunder. https://m.youtube.com/watch?v=_fHfgU8oMSo Ett jädra hopkok utan revelans. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Juli 3, 2021 Dela Inlagd Juli 3, 2021 15 minutes ago, berlitz said: Ett jädra hopkok utan revelans. Det var det här jag menade med samma nyheter. Sammanträffande att dom många gånger använder exakt samma meningar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
berlitz Inlagd Juli 3, 2021 Dela Inlagd Juli 3, 2021 1 minut sedan, skrev Mr atm: Det var det här jag menade med samma nyheter. Sammanträffande att dom många gånger använder exakt samma meningar. Vad i denna sörja ska man finna information? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
berlitz Inlagd Juli 3, 2021 Dela Inlagd Juli 3, 2021 2 minuter sedan, skrev Mr atm: Det var det här jag menade med samma nyheter. Sammanträffande att dom många gånger använder exakt samma meningar. Klippa ihop skit kan väl alla göra. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Juli 3, 2021 Dela Inlagd Juli 3, 2021 Just now, berlitz said: Vad i denna sörja ska man finna information? Alla säger exakt samma sak. Kolla tidigare i klippet om du inte märkte det. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
berlitz Inlagd Juli 3, 2021 Dela Inlagd Juli 3, 2021 6 minuter sedan, skrev Mr atm: Alla säger exakt samma sak. Kolla tidigare i klippet om du inte märkte det. Att folk säger samma sak i ihopklippta sekvenser bevisar väl ingenting. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd Juli 3, 2021 Dela Inlagd Juli 3, 2021 1 timme sedan, skrev Mr atm: Har du exempel på vilka du tycker är idi*ter? Kan du länka? Msm och politikerna verkar vilja ge ett sken av att covid är livsfarligt för oss .Men om vi bara tar sprutorna så kommer allt att bli bra igen. https://www.google.se/amp/s/www.nytimes.com/2021/04/14/us/politics/republicans-covid-vaccines.amp.html Japp, det har jag! Stollar som tror på allt negativ de läser sig till om Covid-vaccin på nätet, helt utan att ha en aning om vem som skrivit vad eller vad den källan har för kunskaper eller motiv. MVH "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Juli 3, 2021 Dela Inlagd Juli 3, 2021 8 minutes ago, berlitz said: Klippa ihop skit kan väl alla göra. Du skrev om att följa informationen tidigare. Jag skrev tidigare att 6 koncerner pumpar samma information och gav ett exempel på det Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Juli 3, 2021 Dela Inlagd Juli 3, 2021 1 minute ago, Tommy said: Japp, det har jag! Stollar som tror på allt negativ de läser sig till om Covid-vaccin på nätet, helt utan att ha en aning om vem som skrivit vad eller vad den källan har för kunskaper eller motiv. MVH Men det är ju perfekt om du alltid har haft 100% rätt i ditt liv och aldrig märkt senare att du haft fel. Då vet du också nu med 100% säkerhet att du har rätt. Inte illa. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
berlitz Inlagd Juli 3, 2021 Dela Inlagd Juli 3, 2021 5 minuter sedan, skrev Mr atm: Men det är ju perfekt om du alltid har haft 100% rätt i ditt liv och aldrig märkt senare att du haft fel. Då vet du också nu med 100% säkerhet att du har rätt. Inte illa. Dito Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Juli 3, 2021 Dela Inlagd Juli 3, 2021 9 minutes ago, berlitz said: Dito Nej, jag har inte 100% rätt. Jag kallar inte folk för foliehattar, konsprationsteoriker, idi*ter etc. om dom inte har samma åsikter som jag. Däremot så lägger jag gärna fram mina åsikter och diskuterar angående dom olika ämnena. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fritz Inlagd Juli 5, 2021 Dela Inlagd Juli 5, 2021 On 2021-07-03 at 09:16, skrev Mr atm: Stämmer att republikanerna inte visat något större intresse för att bli besprutade. Ganska osmart beteende kan man tycka. "99,2 procent av alla som just nu dör av coronaviruset i USA är ovaccinerade människor. Det säger landets ledande smittskyddsexpert Anthony Fauci, enligt USA Today. Han säger att han tycker att det är sorgligt att inte fler människor vaccineras och säger att en del av förklaringen ligger i att många människor i USA är vaccinmotståndare. – Det finns människor över hela världen som skulle göra vad som helst för vacciner, säger han." https://www.msn.com/sv-se/nyheter/utrikes/fauci-nästan-alla-som-dör-i-covid-är-ovaccinerade/ar-AALLkWN Det är aldrig försent att ge upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
John Khonken Inlagd Juli 5, 2021 Dela Inlagd Juli 5, 2021 Fritte du har väl läst om Fauci. Han visste redan 2020 att HCQ och ivermectin hjälper. Du har väl läst hans mail som legat ut på nätet. Vad tycker du om det. Jag visade också att CDC visade att HCQ hjälper. Så vi kan säga att Fauci med medhjälpare tagit livet av väldigt många människor. Fin människa Fauci Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fritz Inlagd Juli 5, 2021 Dela Inlagd Juli 5, 2021 1 timme sedan, skrev John Khonken: Fritte du har väl läst om Fauci. Han visste redan 2020 att HCQ och ivermectin hjälper. Du har väl läst hans mail som legat ut på nätet. Vad tycker du om det. Jag visade också att CDC visade att HCQ hjälper. Så vi kan säga att Fauci med medhjälpare tagit livet av väldigt många människor. Fin människa Fauci Nej du Jonte, det har jag ingen susning om så du kan väl vara snäll och länka till nån tillförlitlig källa som styrker det du påstår. Det är aldrig försent att ge upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
John Khonken Inlagd Juli 5, 2021 Dela Inlagd Juli 5, 2021 (ändrad) Gå in och länka själv skriv Fauci e-Mail. I din värld är allt som inte passar inget att bry sig om. Frågan är hur många miljoner människor han hade kunnat rädda. Fauci sponsrade Wuhan labbet. Som råkade släppa ut Biovapnet. För det är tillverkat i labbet Ändrades Juli 5, 2021 av John Khonken Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Surin P3 Inlagd Juli 6, 2021 Dela Inlagd Juli 6, 2021 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Juli 6, 2021 Dela Inlagd Juli 6, 2021 Jag såg Biden på SVT uttala sig om hackningarna. Totalt dement. Går inte mandat-perioden ut. Chanslöst. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts