dtbkk Inlagd April 18, 2021 Dela Inlagd April 18, 2021 Grym film, grym scen, riktigt bra musik.... Bangkok, like Las Vegas, sounds like a place where you make bad decisions. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd April 18, 2021 Trådstartare Dela Inlagd April 18, 2021 Lonesome Dove från 1989 med Robert Duvall, Tommy Lee Jones Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd April 18, 2021 Dela Inlagd April 18, 2021 Jaques Tatis Semestersabotören. Alain Romans gjorde ledmotivet till filmen. "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd April 18, 2021 Dela Inlagd April 18, 2021 Svårt att tänka sig En studie i brott(Vertigo) utan Bernard Herrmans dramatiska musik i filmen... "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd April 18, 2021 Dela Inlagd April 18, 2021 Air, ett av mina franska favoritband, stod för musiken till Sofia Coppolas The Virgin Suicides... "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nakhon Inlagd April 19, 2021 Dela Inlagd April 19, 2021 Jag har gjort det förut och jag kommer med all säkerhet göra det igen 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd April 20, 2021 Dela Inlagd April 20, 2021 Harrison Ford i Polanskis Frantic från 1988 Annars, generellt, så tycker jag John Barry, Ennio Morricone, Hans Zimmer, John Williams, Goldsmith, Vangelis, Carpenter och några till har gjort en hel del fin musik till filmvärlden. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd April 20, 2021 Dela Inlagd April 20, 2021 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd April 20, 2021 Dela Inlagd April 20, 2021 Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stefan Inlagd April 20, 2021 Dela Inlagd April 20, 2021 En ganska omtalad film när den kom 1980 Men låten är ganska mysig, finns en låt till i mitten av filmen som spelas till en mindre mysig scen, dock väldigt effekt full! //S There can be only one (Stefan) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stefan Inlagd April 20, 2021 Dela Inlagd April 20, 2021 Skitdålig film, men maffig musik! There can be only one (Stefan) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stefan Inlagd April 20, 2021 Dela Inlagd April 20, 2021 En sista där jag gillar låten, men avskyr filmen! There can be only one (Stefan) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nakhon Inlagd April 20, 2021 Dela Inlagd April 20, 2021 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dtbkk Inlagd April 22, 2021 Dela Inlagd April 22, 2021 För er som kollar/kollat/vill kolla på The Serpent på Netflix så finns det med lite juste gammal thaipop/thaifunk eller vad det kan kallas. Denna låt är med i avsnitt 2. Finns mycket skön musik inom denna musikgren tycker jag. Bangkok, like Las Vegas, sounds like a place where you make bad decisions. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd April 22, 2021 Dela Inlagd April 22, 2021 14 minuter sedan, skrev dtbkk: För er som kollar/kollat/vill kolla på The Serpent på Netflix så finns det med lite juste gammal thaipop/thaifunk eller vad det kan kallas. Denna låt är med i avsnitt 2. Finns mycket skön musik inom denna musikgren tycker jag. Lyssnat rätt mycket på The sound of Siam som kom för ett tiotal år sedan. Min favorit är nog denna låt med Chaweewan Dumnern som också finns med på den där samlingen... "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd April 22, 2021 Dela Inlagd April 22, 2021 Vilken film kommer denna ifrån? Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd April 22, 2021 Trådstartare Dela Inlagd April 22, 2021 The Godfather från 1974 med Marlon Brando, Al Pacino, Robert Duval, James Caan, Diane Keaton Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd April 22, 2021 Trådstartare Dela Inlagd April 22, 2021 33 minuter sedan, skrev audirs2: Vilken film kommer denna ifrån? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Risifrutti Inlagd April 22, 2021 Dela Inlagd April 22, 2021 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd April 22, 2021 Dela Inlagd April 22, 2021 Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd April 22, 2021 Dela Inlagd April 22, 2021 Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd April 22, 2021 Trådstartare Dela Inlagd April 22, 2021 1492 Conquest of Paradise från 1992 med Gérard Depardieu, Armand Assante, Sigourney Weaver Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Risifrutti Inlagd April 22, 2021 Dela Inlagd April 22, 2021 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nakhon Inlagd April 23, 2021 Dela Inlagd April 23, 2021 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu